Miksi olet täällä juuri nyt? Oletko työtön?
Kommentit (41)
Etätöissä, firman sisäisessä palaverissa. Eipä enää oikein koske mua, kun huomenna on vika työpäivä.
Töitä olisi. Mm. risusavotta ja katiskalla käynti. Mutta notkun mieluummin vauvassa. Kohta päiväkahvitkin ja akka on leiponut pullaakin. Kahta sorttia.
Suurin osa tämä palstan porukasta varastaa työnantajansa aikaa roikkumalla täällä. Ovat täällä työajallaan.
Itse olen just nyt vapaalla
Juu olen työtön. Koulunkäynninohjaajia ei vissiin enää tarvita niin paljon kuin ennen 😆
Olen täällä vain aukomassa päätäni.
MENKÄÄ TÖIHIN!
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa tämä palstan porukasta varastaa työnantajansa aikaa roikkumalla täällä. Ovat täällä työajallaan.
Kahvi/lounastauollako ei saisi käydä täällä kesken työpäivän?
Vierailija kirjoitti:
Juu olen työtön. Koulunkäynninohjaajia ei vissiin enää tarvita niin paljon kuin ennen 😆
Kiittäkää kuntapäättäjiänne. He näistä supistuksista ovat vastuussa. Äänestittekö edes kuntavaaleissa? Ketä?
Töissä olen. Välillä on tällaisia hetkiä, että odotan, että tietty asia tulee valmiiksi. Kohta pääsen taas jatkamaan käytännön työtä.
Vierailija kirjoitti:
Etätöissä surffailen netissä ja katon telkkaria. Museoiden mysteerit just kutoselta.
Se on jännää miksi yritysten tehokkuus on laskenut etätöiden aikana ja miksi yritykset haluavat ihmiset takaisin toimistolle.
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittäjä, varastan vain itseltäni.
Asun ulkomailla ja teen töitä muutaman tunnin päivässä toiselle aikavyöhykkeelle, roikun liian paljon netissä siinä välissä.
Ruokatauolla töissä, syön tässä samalla.
Olen täällä kuluttamassa aikaani kunnes lähden gogo baariin juomaan halpaa olutta ja katsomaan kauniita alastomina tanssivia solakoita naisia.
Työpaikalla. Lounastauolla mikropastaboxin kanssa työkoneen ääressä.
Eläkkeellä olen. Lopetin työt muutama kuukausi sitten.
"Siesta". Mulla on aina työpäivinä aamu- ja iltatöiden välissä muutama tunti vapaata. Nyt on meneillään työpäivä 10/12 enkä oikein jaksa tehdä mitään. Säästelen voimia, kun vielä pitäisi töissä jaksaa 2,5 päivää. Taidan kohta ottaa nokoset.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekee työssään koulunkäynninohjaaja? Ihan uteliaisuuttani kysyn, kun en tiedä.
Onko tehtaissa tehty koskaan 8-16 työaikaa? Niissähän aloitetaan melkein aina kukonlaulun aikaan eli klo 6 (tai 14 tai 22).