Ibi Love hyppäsi lavalle! Vartija raahasi pois...
Kommentit (40)
En tiedä onko ammattinäyttelijä mutta näyttelee kuitenkin Idolsissa.
on pahasti häirintyynyt ja sillä on huumeongelma. Siskoni (joka on muusikko) joutui kerran hänen kanssaan tekemisiin.
psyykkisten ongelmien takia. Toivottavasti voi joskus paremmin ja pysyy poissa julkisuudesta.
Se oli yksi niitä Arin hevarikavereita
Katsoin hidastettuna. Ja kun kuvasivat kauempaa, niin näki kun joka nurkasta ryntäili turvamiehiä lavaa kohti.
Aiemmin olen pitänyt sitä Ibiä harmittomana hörhönä, mutta sehän on pelottava. Sillä täytyy olla joku pakkomielle Idolsia kohtaan?
Ja aivan sekaisin näytti olevan ainakin kun pysäytti still kuvaan.
ihan selvästi oli. Anna ja ari näyttivät kyllä ihan vilpittömän hämmästyneiltä ja huvittuneilta, että en ehkä usko järjestetyksi.
Käyttää hyväkseen vakavasti häiriintynyttä ihmistä. En kylläkään usko, eiköhän se Ibi keksinyt ihan itse loikata lavalle.
toi ämmä.. tekee siis ihan kaikkensa että saa julkisuutta... toi menee jo ihan yli...
Entä Arin Still Loving You, löytyykö se jo netistä?
Mulla on se tallennettuna digiboxissa, mutta ei todellakaan hajua miten sen muka sais nettiin...
15
ja ibi istui katsomossa vieressäni aivan viime minuuteille saakka , kunnes hävisi johonkin . Hetken päästä sitten tapahtui tämä lavalle ryntääminen , eikä taatusti ollut suunniteltu juttu . Järkkärit pitivät ibiä pitkään lavan sivulla tiukassa otteessa episodin jälkeen ja siihen tuli paljon myös tuotantotiimin porukkaa ympärille setvimään asiaa.
Eihän se ennen ole käyttäytynyt noin huonosti sitä toissa vuoden alkukarsintojen riehumista lukuunottamatta eli ei ole ollut mitään syytä olla päästämättä sitä sisään. Turvamiehiä ei täällä Suomen oloissa ole ihan kuitenkaan tiiviinä ketjuna lavan edessä eli ihan hyvin on voinut livahtaa lavalle.
Jotenkin inhottava juttu kokonaisuudessaan. Se ihminen ei todellakaan ole terve!
Mutta muut kyllä tiesivät. Ja kaverisi on tainnut nyt puhua höpöjä tai nähnyt omiaan ja sairaanhoitajahan ei saa kertoa yhtikäs mitään mitä töissä näkee. Juontaja sanoi: Ennen voittajan julkistamista.... ja piti tauon ja samassa hyppäsi tämä Ibi lavalle vartija kannoillaan. (miten lie sattuikin olemaan se vahti heti ja justa paikalla : ) ) Kaikki naureskelivat ja tilanne oli ohi. Silloin ihan eka kerralla kun Ibi rähjäsi tuomareille, tuomarit kiittivät ja hymyilivät. Järjestettyä tuo on ollut koko ajan. Te varmaan uskotte joulupukkiinkin.
Itsekin tunnistin tyypin heti Ibiksi. Sillä taitaa tosiaan olla joku pakkomielle Idolsia kohtaan. :-(
Kai te nyt jo tajuatte, että se on ihan alusta asti ollut käsikirjoitettu sovittu juttu. Minä tiesin sen jo ihan silloin kun Iby ensikerran rähjäsi tuomareille.
Niitä järkkäreitähän oli siellä tosi paljon, ei sieltä yks hörhö noin vain läpi pääse tunkemaan..Kyl ne lavalla olijat olis edes vähän säikähtäny, ku yht´äkkiä joku hörhö sinne lavalle hyppäis! Ne tiesi siitä. =)
niin toivottavasti ei mitään ihmeempää tapahdu toukokuussa vähän suuremmissa kekereissä Helsingissä. Turvamiesten linjan pitäisi olla aukoton. Siitä vasta Suomi mainetta saisi... :(