Voisiko meillä olla kampanja Isä on ihmisoikeus?
Sehän selvästi on ja lapset joilla on isä läsnä pärjäävät elämässä paremmin.
Mutta tällainen kaikki olisi poliittisesti epäkorrektia ja siksi sellaista kampanjaa ei ole.
Kommentit (83)
Aloita ihmeessä tuollainen kampanja. Tuollaiset pierunhajuiset muinaisjäännökset ei kyllä välttämättä saa suursuosiota, mutta oikeus sinulla on silti mielipiteeseesi.
Aloitus on tavanomaista perusvalitusta, miksei joku tee asialle jotain... Ja ap itse ei luonnollisesti laita tikkua ristiin asian eteen.
Ai että on poliittisesti epäkorrektia vaatia isiä osallistumaan lastensa elämään? Joo, voidaan ottaa tuollainen kampanja, jos sillä saataisiin ne isät oikeasti osallistumaan ja ryhdistäytymään (osa myös elämänhallinnassaan).
Harvemmin se isän läsnäolon puute on äidistä kiinni.
Niinpä, isyys on kylläkin etuoikeus isälle. Harmillisesti monet niistäkään eivät kykenen saamaansa kunniaan!
Ei. Mutta voisi olla
"lapsella oikeus lajityypilliseen hoivaan emonsa kanssa"
tai
"ethän terrorisoi ja r aiskaa raskaana olevaa tai synnyttävää naista"
Tässä pari isompaa ajankohtaista ihmisoikeusongelmaa, kuin se saako lapsi leikkiä siitäjän kanssa.
Senkun perustat moisen kampanjan, ei siihen mitään hallituksen lupaa tarvita.
Lapsi on myös ihmisoikeus ja kuuluu kaikille isille ja sellaiseksi haluaville. Vielä nykyäänkään kaikki eivät voi saada lasta itselleen vaikka haluavat. Eivät edes pariskunnatkaan, joissa on ihmisoikeus-isäkin. Voisitko yhdistää tämän kampanjaasi, jos aloitat sen.
Vierailija kirjoitti:
Saatais vielä isät kiinnostumaan, niin olis hyvä.
Tämä. Terkuin isän 5v ikäisenä hylkäämä
Kerää rittävästi kollageeni-isiä, niin saat kampanjasi aikaan. Oletko jo kokeillut kollageeni-isää?
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on tavanomaista perusvalitusta, miksei joku tee asialle jotain... Ja ap itse ei luonnollisesti laita tikkua ristiin asian eteen.
Tässähän juuri ehdotettiin kampanjaa.
Oma isäni oli minulle lähinnä ihmisoikeusrikos.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on myös ihmisoikeus ja kuuluu kaikille isille ja sellaiseksi haluaville. Vielä nykyäänkään kaikki eivät voi saada lasta itselleen vaikka haluavat. Eivät edes pariskunnatkaan, joissa on ihmisoikeus-isäkin. Voisitko yhdistää tämän kampanjaasi, jos aloitat sen.
Kaikilla miehillä on oikeus lajityypillisesti tulla isäksi esim. spermanluovutuksen kautta. Tämä on siittävän koiraan tehtävä isänä.
Hyvä idea! Lanseeraa itse kampanja, printtaa julisteita ja levitä netissä.
Vierailija kirjoitti:
Oma isäni oli minulle lähinnä ihmisoikeusrikos.
Niin tässä täytyy myös huomioida se, miten suojellaan naisia ja lapsia isien toteuttamilta ihmisoikeusrikoksilta heitä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Lapsella on ihmisoikeus saada isä, myös silloin, jos biologista isää ei ole. Lapsi itsessään muodostaa ihmisoikeutuksen isään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän juuri ehdotettiin kampanjaa.
No aloita sitten se kampanja äläkä pelkästään ehdottele!
Vierailija kirjoitti:
Ai että on poliittisesti epäkorrektia vaatia isiä osallistumaan lastensa elämään? Joo, voidaan ottaa tuollainen kampanja, jos sillä saataisiin ne isät oikeasti osallistumaan ja ryhdistäytymään (osa myös elämänhallinnassaan).
Harvemmin se isän läsnäolon puute on äidistä kiinni.
Isän läsnäolon puute on melkein aina äidistä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Aloita ihmeessä tuollainen kampanja. Tuollaiset pierunhajuiset muinaisjäännökset ei kyllä välttämättä saa suursuosiota, mutta oikeus sinulla on silti mielipiteeseesi.
taistelemme teitä fasisteja vastaan ikuisesti
Suomi on allekirjoittanut YK:n lapsen oikeuksien sopimuksen, mutta tuomarit tai sossut toimivat sitä vastaan = Suomi on fasistinen valtio
Saatais vielä isät kiinnostumaan, niin olis hyvä.