Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaikki naiset ei halua mahdollisimman pitkiä hiuksia?

Vierailija
28.08.2025 |

Itse haluaisin, vaikka ne ei edes sovi mulle. En vaan raaski leikata.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kokevat, että lyhyt sopii heille paremmin. Eikö tämä ole ihan itsestäänselvää?

Lyhyt tukka ei sovi yhdellekään naiselle.

Perustele.

Vierailija
22/52 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko jotenkin ainoa tämän hiusjutun kanssa? En vaan halua leikata niitä.

Ap

Eihän sinun tarvitsekaan leikata niitä, senkun annat kasvaa. Mutta vastaus aloitusviestin kysymykseesi: valtaosa ei pidä parhaimman näköisenä "mahdollisimman pitkiä" hiuksia. Esim. itse koen, että jo vyötärölle ulottuvat ovat liian pitkät, eivätkä näytä "mahdollisimman hyvältä". Pitkistä hiuksista kyllä tykkään, mutta en mahdollisimman pitkistä. Johonkin puoleenväliin selkää on minusta parhaimman näköinen, tai sanotaan näin että olkapäiden ja selän puolivälin välimaaston pituus.

Minustakin ylipitkät hiukset näyttää hölmöltä ja jopa vähän yököttäviltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hiukset on naisella aina paremman näköiset kuin lyhyet vaikka olisi ohuet tai hoitamattoman näköiset!!!

Höpö, höpö.

Vierailija
24/52 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hiukset on naisella aina paremman näköiset kuin lyhyet vaikka olisi ohuet tai hoitamattoman näköiset!!!

No ei todellakaan ole. Kauniisti laitettu ja leikattu lyhyt tukka tai polkka on paljon kauniimpi ja naisellisempi kuin selkää pitkin menevä rasvainen luiri. Itse myös inhoan rastoja, mutta tämä toki on maku kysymys. Myös sellainen ohut letti, joka näyttää lähinnä ruoskalta on ruma. Ohuet hiukset on pitkinä kauniit vain tietynlaisilla nutturakampauksissa.

Vierailija
25/52 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolaatuoset, hoitamattomat, kasvoilla roikkuvat pitkät hiukset ovat surkeita.  Lisäksi pitkät hiukset  ovat yöllä tiellä.  Viemärit täynmä hiusta.   Tuulessa hankalat. Tietyissä töissä. Pidettävä suurimmaksi osaksi päivää kuitenkin kiinni.

Vierailija
26/52 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä sen tiedät, ettei halua?

Ja toisaalta, musta sellanen polviin asti roikkuva alkaa olla jo aika oksu...

Vierailija
27/52 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnostaan ohut ja laineikas hiuslaatu, vaikka hiusta on normaali määrä. Tarkoittaa siis sitä, että kun hauras hius katkeaa, niin kun kasvatan lettiä pitkäksi, niin hiukset ohenee voimakkaasti mitä lähemmäs latvaa mennään.

Vierailija
28/52 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla tosi pitkät hiukset näyttää hyvältä varsinkin jos ne jätetään vaan luonnollisesti valumaan pitkin päätä. Ei sovi myöskään mulle, joten en halua mahdollisimman pitkiä hiuksia.

Vierailija
29/52 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on surkean ohut liuhuletti. Ei se oo nätti pitkänä, päinvastoin. 

Tämä. Jos olisi paksu ja kiiltävä tukka, niin ilman muuta haluaisin pitkän. Eipä ole, joten keskipitkä näyttää paljon paremmalta. Itselleni ei sovi lyhyt, olkapäille pitää kuitenkin vähintään ylettyä.

Vierailija
30/52 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän sinun tarvitsekaan leikata niitä, senkun annat kasvaa. Mutta vastaus aloitusviestin kysymykseesi: valtaosa ei pidä parhaimman näköisenä "mahdollisimman pitkiä" hiuksia. Esim. itse koen, että jo vyötärölle ulottuvat ovat liian pitkät, eivätkä näytä "mahdollisimman hyvältä". Pitkistä hiuksista kyllä tykkään, mutta en mahdollisimman pitkistä. Johonkin puoleenväliin selkää on minusta parhaimman näköinen, tai sanotaan näin että olkapäiden ja selän puolivälin välimaaston pituus.

Minustakin ylipitkät hiukset näyttää hölmöltä ja jopa vähän yököttäviltä.

Joo, mua ällöttää myös ylipitkät hiukset! Vielä kun niitä pitää huiskia ympäriinsä.

Vierailija
31/52 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan sitä, miltä ne tuntuvat. Nyt mulla on korvien alle ulottuva polkka, ja alkaa kärsivällisyys olla tapissaan. Ehkä jotain kosketusyliherkkyyttä tms.

Kohta lähtee.

32/52 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on rasittavat 

Vierailija
33/52 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No tämäpä. Mulla on hiukset jo jonnekin rintsikoiden nauhan alapuolelle, korkealla ponnarillakin hiukset yltää lapaluihin. Alkaa olla mun makuun jo vähän liian pitkä, ja harkitsen leikkauttamista jonnekin lapaluun puoliväliin. Pitkähän se sittenkin on.

Vierailija
34/52 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä tuo hirveä vaiva pitkistä hiuksista on ja miten niitä pitäisi erityisesti hoitaa. Mulla on hiukset alaselkään asti, pesen shampoolla ja käytän hoitoainetta, ja lisäksi lämpösuojaa jos meinaan kihartaa, eli pari kertaa kuussa. Tavallisesti pidän ponnarilla. Siinä se, ei paljon helpommaksi voisi mennä ja ihan normaaleilta mielestäni näyttävät. En tiedä näyttäisivätkö jollain lailla paremmilta jos "hoitaisin" vielä lisää jollain kalliilla aineilla.

En jaksa miettiä sopiiko mulle pitkät hiukset vai ei, itselleni se on vaan helpoin ratkaisu. Muilla tietysti on omat mieltymyksensä ja kokemuksensa siitä mikä on heille paras.

Vierailija
35/52 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan sitä, miltä ne tuntuvat. Nyt mulla on korvien alle ulottuva polkka, ja alkaa kärsivällisyys olla tapissaan. Ehkä jotain kosketusyliherkkyyttä tms.

Kohta lähtee.

Ei tuollainen kasvojen kohdalla heiluva latva ole vielä inhottavamman tuntuinen? Pitkät voi laittaa kiinni, mutta polkka koskettaa jatkuvasti kasvoja.

Vierailija
36/52 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla niistä, joilla on poikkeuksellisen pitkät hiukset, on hiukset letillä, olen huomannut. Ja se taas ei näytä minusta ikinä hyvältä, vaan henkilöstä riippuen tulee vaikutelma joko lahkolaisesta tai entisaikojen maalaisemännästä - eli toisin sanoen pitkä letti aikuisella antaa konservatiivisen ja sovinnaisen vaikutelman, ja sitten taas ylipitkän hiukset vapaana ovat vähän homssuisen näköisen eivätkä ikinä asetu nätisti. Jo puoliväliin selkää ulottuvat sen sijaan näyttävät hienoilta auki.

Vierailija
37/52 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on surkean ohut liuhuletti. Ei se oo nätti pitkänä, päinvastoin. 

On minullakin, mutta pitkänä pidän, kiva piiloutua hiusten ja otsatukan taakse, lyhyillä olisi paljas olo. Joskus kokeiltu polkkamitta, en tykännyt. En enää värjää enkä käsittele ja syön hiusvitamiineja nii hiukan vahventuneet.

Vierailija
38/52 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla niistä, joilla on poikkeuksellisen pitkät hiukset, on hiukset letillä, olen huomannut. Ja se taas ei näytä minusta ikinä hyvältä, vaan henkilöstä riippuen tulee vaikutelma joko lahkolaisesta tai entisaikojen maalaisemännästä - eli toisin sanoen pitkä letti aikuisella antaa konservatiivisen ja sovinnaisen vaikutelman, ja sitten taas ylipitkän hiukset vapaana ovat vähän homssuisen näköisen eivätkä ikinä asetu nätisti. Jo puoliväliin selkää ulottuvat sen sijaan näyttävät hienoilta auki.

Tuli ekana mieleen se huvilan ja huussin raksanainen. 

Vierailija
39/52 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonolaatuoset, hoitamattomat, kasvoilla roikkuvat pitkät hiukset ovat surkeita.  Lisäksi pitkät hiukset  ovat yöllä tiellä.  Viemärit täynmä hiusta.   Tuulessa hankalat. Tietyissä töissä. Pidettävä suurimmaksi osaksi päivää kuitenkin kiinni.

Yöllä hiukset pidetään latvasta kiinni, se on kampaajienkin ohje, ettei takkuunnu.

Vierailija
40/52 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta lähtee.

Mulla sama. Aina jonkinlainen nuttura, vähän vaivaa eikä mikään kutita missään. Ihan lyhyt olisi tietty vaihtoehto, joskus olikin kunnon kananperse, mutten jaksanut joka-aamuista laittamista. -21