Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa, että mies on valmis tekemään kaiken naisen eteen?

Vierailija
27.08.2025 |

Mitä se noin konkreettisesti on?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisesta lupailusta tulee mieleen, että jos naiselle tulisi vaikka keskiyöllä mansikan himo, lähtisi mies ulos vaikka räntäsateeseen kävellen toiselle puolelle kaupunkia hakemaan niitä mansikoita. 

En usko että kovinkaan moni noin uhoava mies oikeasti toteuttaisi uhoaan. On se kaunis ajatus ja kiva lupailla tuollaista haaveissaan. Eiköhän tuokin mies sanoisi, että "Tuolla on noita banaaneja, syö sellainen. En mä mitään mansikoita ala hakeen." 

Minun edellinen mies oli tällainen. Kerran teki mieli keskellä yötä jäätelöä ja hän sitten hetken puuhasi jotain, lähti ovesta sanomatta mitään ja tuli 3 eri jäätelöpaketin kanssa takaisin. Kauppaan oli silloin matkaa. 

T: kommentoija 5

Lisään vielä, että

Hän joutui muualle.

Vierailija
42/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan renkaiden vaihtoa 2 krt vuodessa.

Mutta kiittää ette varmasti osaa

Kyllä minä osaan, mutta miehille harvoin riittää se yksi kiitos. Pitäisi ylistää viikko tai jopa kaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konkreettisesti se tarkoittaa että mies rakastaa naista.

Hyvä, ja miten miehen rakkaus naista kohtaan ilmenee tekojen tasolla?

Rakkaus on unisex valuutta, täsmälleen saman arvoinen ja sisältöinen miehelle kuin naiselle.

Kysyin niistä konkreettisista teoista, joita mies tekee rakastaessaan naista. Mitä mies tekee naiselle tai naisen vuoksi?

Vierailija
44/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että olisi sanojensa mukaan valmis tarpeen tullen heittäytymään luodin eteen tai hyppäämään kalliolta. Ei ole kuitenkaan valmis menemään pariterapiaan tai tekemään omaa osuuttaan kotitöistä.

Vierailija
45/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin oman naiseni eteen voisin vaikka mitä tehdä jos hänkin tekee vuorostansa minulle. Ja se tärkein on että kauniisti kysyy ilman nalkuttamista.

Vierailija
46/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa että mies arvostaa naistaan niin paljon, että menee vaikka bussin alle naisensa puolesta, niin kauan kun nainen on kaunispainoinen, kaunistukkainen, kaunisihoinen (ei tatuointeja), tottelevainen ja nöyrä.

Vierailija
47/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan renkaiden vaihtoa 2 krt vuodessa.

Mutta kiittää ette varmasti osaa

Kyllä minä osaan, mutta miehille harvoin riittää se yksi kiitos. Pitäisi ylistää viikko tai jopa kaksi. 

No sullapas omituisia ja laiskoja miehiä ollut. Mutta vakka kantensa valitsee

Vierailija
48/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on valmis tekemään kaiken naisen eteen tarkoittaa samaa kuin se, kun nainen sanoo että nainen rakastaa miestä. Mies konkreettisesti luulee niin.

Vierailija
49/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisesta lupailusta tulee mieleen, että jos naiselle tulisi vaikka keskiyöllä mansikan himo, lähtisi mies ulos vaikka räntäsateeseen kävellen toiselle puolelle kaupunkia hakemaan niitä mansikoita. 

En usko että kovinkaan moni noin uhoava mies oikeasti toteuttaisi uhoaan. On se kaunis ajatus ja kiva lupailla tuollaista haaveissaan. Eiköhän tuokin mies sanoisi, että "Tuolla on noita banaaneja, syö sellainen. En mä mitään mansikoita ala hakeen." 

Minun edellinen mies oli tällainen. Kerran teki mieli keskellä yötä jäätelöä ja hän sitten hetken puuhasi jotain, lähti ovesta sanomatta mitään ja tuli 3 eri jäätelöpaketin kanssa takaisin. Kauppaan oli silloin matkaa. 

T: kommentoija 5

Mun nykyinen mies on tällainen. Pitää aina muistaa, ettei sano ääneen kaikenlaisia joutavia hetken mielijohteitaan, kun hän alkaa heti toteuttaa niitä. Ei todellakaan tarvitsisi. Juuri tuon tyyppistä, että tekispä mieli jotain hyvää, niin johan hän vetää kenkiä jalkaan ja on lähdössä kauppaa. Hän on ihana, mutta en oikeasti odota että minua täytyy palvella, eikä tarkoitukseni ole pompotella häntä, vaikka nyt puhunkin helposti ääneen mitä sylki suuhun tuo. 

Vierailija
50/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan mukaan on iso teko ja suuri panostus, jos maksaa treffeillä kahvin. Vastaan siis: kahvin ostaminen naiselle.

Vierailija
51/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että olisi sanojensa mukaan valmis tarpeen tullen heittäytymään luodin eteen tai hyppäämään kalliolta. Ei ole kuitenkaan valmis menemään pariterapiaan tai tekemään omaa osuuttaan kotitöistä.

Mää ehkä kuolen tähän nauruun ketjua lukiessa 🤣

Mä pyysin exää olemaan kuristelematta. Kaikkea muuta se teki ja touhusi paitsi sitä.

Vierailija
52/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on valmis tekemään kaiken naisen eteen tarkoittaa samaa kuin se, kun nainen sanoo että nainen rakastaa miestä. Mies konkreettisesti luulee niin.

Oon ollut neljässä suhteessa ja kun on kysytty, mitä he vois tehdä ja haluaisin synttäri/joululahjaksi jne, niin oon sanonut että juustokakun minkä mies on itse tehnyt. Tai edes käpylehmän, haluaisin vaan että siinä on kosketusta.

No ei ole tullut. Ja oon viettänyt suhteissa 14 vuotta elämästäni.

Vierailija
53/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneiden aikojen haihattelua

Nykynainen ei ansaitse että mies tekee mitään naisen eteen. Nainen pärjää kyllä omillaan, eikä nainen ole koskaan tehnyt mitään miehen eteen.

Vierailija
54/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää ehkä kuolen tähän nauruun ketjua lukiessa 🤣

Mä pyysin exää olemaan kuristelematta. Kaikkea muuta se teki ja touhusi paitsi sitä.

Oletkin miehiä vihaava spermaviemäri

Vierailija
55/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut neljässä suhteessa ja kun on kysytty, mitä he vois tehdä ja haluaisin synttäri/joululahjaksi jne, niin oon sanonut että juustokakun minkä mies on itse tehnyt. Tai edes käpylehmän, haluaisin vaan että siinä on kosketusta.

No ei ole tullut. Ja oon viettänyt suhteissa 14 vuotta elämästäni.

Sinullapa on rähjäinen elämä, mikä sinussa on vikana?

Vierailija
56/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että haluaa naisen keinoja kaihtamatta

Vierailija
57/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastunut mies voi tehdä kaikkensa. Ihminen on silloin erityisessä mielentilassa ja haluaa miellyttää mahdollista tulevaa puolisoa.

Vierailija
58/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastunut mies voi tehdä kaikkensa. Ihminen on silloin erityisessä mielentilassa ja haluaa miellyttää mahdollista tulevaa puolisoa.

Totta. Mutta vain silloin kun tuleva puoliso haluaa miellyttää miestä.

Vierailija
59/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun edesmennyt puolisoni oli tällainen, pyyteettömästi teki mitä vain puolestani. toki minäkin parhaani tein, mutta en ollut kyllä lähellekään yhtä hyvä ihminen. Yhdessä saimme olla lähes 20 v. Sitä ennen oli 2 pidempää pitkähköä parisuhdetta joissa miehet olivat  omahyväisiä, itsekkäitä joita äitinsä oli palvonut, eikä heille tullut mieleenkään että heidän pitäisi itse pistää tikkua ristiin perheen tai puolisonsa eteen. 

Olin vakaasti jo  päättänyt olla loppuelämäni ilman miestä  mutta jostain tämä ihana ihminen tulla tupsahti elämääni ja sen jälkeen viimeistään opin että ihan oikeasti hyviä ihmisiä, myös miehiä on olemassa. Ja ei, en hyväksikäyttänyt hänen kiltteyttään , vaan oikeasti arvostimme toinen toistamme , ja molemmat teki sitä mitä parhaiten osasi. Mutta hän totisesti osasi moninkertaisesti enemmän mitä minä, onnistui niin ruoanlaitot, teknisten vempainten korjaukset, puutarhahommat, puunkaadot, tietotekniikat  ja oikeastaan mitä vain. Minä sitten hemmottelin niillä taidoilla mitä osasin.

Olen kiitollinen että sain kokea tämänkin puolen parisuhteesta. 

Vierailija
60/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin puhua vain omasta puolestani, exä seukkasi jonkun saakelin vankilavenkulan kanssa ja seurasin sivusta heidän riitelyään. Kun se alkoi mennä liian fyysiseksi, menin väliin ja tymä venkula kuvitteli, että puolustan häntä. Veistä venkula uhkasi käyttää, ja olin jo varma, että tässä on lähtö. Ei ollut. Eikä lämmennyt exä, mikä näin jälkiarviointina oli molempien kannalta paras ratkaisu, vaikka muutaman vuoden vielä elättelin toivoa. Olenhan ihan täysi idiootti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän