Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa, että mies on valmis tekemään kaiken naisen eteen?

Vierailija
27.08.2025 |

Mitä se noin konkreettisesti on?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan alkaisi tekemään kaikkeani.

Vierailija
2/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismiehet täällä sellaista lupailevat, mutta mitä se tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa sitä,että mies valehtelee.

Vierailija
4/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea muuta, paitsi:

Jättämään vaimon

Hoitamaan lapsia

Siivoamaan

Tiskaamaan 

Vierailija
5/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edellinen mies teki kaikkensa mun eteen ja minä hänen. Suojelin häntä kun hän teki hölmöyksiä ja joutui ongelmiin. Hän auttoi minua taloudellisesti ja muuten. Olimme kumppanit. 

Vierailija
6/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vanha ideaali miten miehet ovat toimineet. Se ei ole enää voimassa.

Vierailija
7/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan renkaiden vaihtoa 2 krt vuodessa.

Vierailija
8/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta lupailusta tulee mieleen, että jos naiselle tulisi vaikka keskiyöllä mansikan himo, lähtisi mies ulos vaikka räntäsateeseen kävellen toiselle puolelle kaupunkia hakemaan niitä mansikoita. 

En usko että kovinkaan moni noin uhoava mies oikeasti toteuttaisi uhoaan. On se kaunis ajatus ja kiva lupailla tuollaista haaveissaan. Eiköhän tuokin mies sanoisi, että "Tuolla on noita banaaneja, syö sellainen. En mä mitään mansikoita ala hakeen." 

Vierailija
9/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että mies maksaa puolet yhteisistä menoista. Sinä hoidat kaiken muun. Muista olla kiiollinen ja osoittaaj atkuvasti arvostusta! 

Vierailija
10/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuu mekkoon ja nainen vetää strap onilla perseeseen 😄

Vierailija
11/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillein että voin maksaa kahvin ja eväsleivän joiden yhteishinta on enintään 5 euroa

Vierailija
12/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisesta lupailusta tulee mieleen, että jos naiselle tulisi vaikka keskiyöllä mansikan himo, lähtisi mies ulos vaikka räntäsateeseen kävellen toiselle puolelle kaupunkia hakemaan niitä mansikoita. 

En usko että kovinkaan moni noin uhoava mies oikeasti toteuttaisi uhoaan. On se kaunis ajatus ja kiva lupailla tuollaista haaveissaan. Eiköhän tuokin mies sanoisi, että "Tuolla on noita banaaneja, syö sellainen. En mä mitään mansikoita ala hakeen." 

Minun edellinen mies oli tällainen. Kerran teki mieli keskellä yötä jäätelöä ja hän sitten hetken puuhasi jotain, lähti ovesta sanomatta mitään ja tuli 3 eri jäätelöpaketin kanssa takaisin. Kauppaan oli silloin matkaa. 

T: kommentoija 5

Vierailija
13/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun edellinen mies oli tällainen. Kerran teki mieli keskellä yötä jäätelöä ja hän sitten hetken puuhasi jotain, lähti ovesta sanomatta mitään ja tuli 3 eri jäätelöpaketin kanssa takaisin. Kauppaan oli silloin matkaa. 

Oho!

Tuollaisia on siis oikeasti olemassa? Luulin urbaaniksi legendaksi.

Vierailija
14/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että tuon kumppanin jälkeen on ollut vaikea kelpuuttaa ketään. Tunsin aikoinaan niin hyvää. 

Vierailija
15/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm..  miksi tulisi lähteä? 

Tai täyttää muutenkaan mitään typeriä, klassisia romanttisia #kliseitä?

Kunhan kumppaninsa tuntee täysin, osaa usein tyydyttää kaiken sen nälän, jota toinen tuntee.

Vierailija
16/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni se tarkoitti, että elätin miestäni hänen ollessaan sairas, puolustin häntä fyysisesti asettumalla hänen ja riehuvan juopon väliin, otin pienen lainan auttaakseni hänet kuiville, asetin hänen toiveensa ja tarpeensa parhaani mukaan omieni edelle. 

Älä ikinä odota miehen tekevän puoliakaan tuosta sinun eteesi. He vain eivät rakasta samalla tavalla. 

N62

Vierailija
17/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa naisen sylkkyyn ja kuuntelee päivän murheet. Auttaa ja tukee tätä.

Vierailija
18/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho!

Tuollaisia on siis oikeasti olemassa? Luulin urbaaniksi leg

Kai heitä muitakin vielä on. Toki tein paljon myös hänen eteensä.

Vierailija
19/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan renkaiden vaihtoa 2 krt vuodessa.

Ja vain heidän omaan autoonsa. Tasa-arvon nimissä sinun on hoidettava omasi. 

Vierailija
20/72 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren, kauniin ja hoikan tyttöystäväni 24v eteen olen valmis tekemään lähes kaiken, koska olen niin ylen onnellinen ja kiitollinen siitä että minä, vanha 58v mies, saa vielä nauttia niin nuoresta naisesta.

Mutta ei tietenkään ihan kaikkea, rajansa kaikella, vaikka olen todella onnellinen ja kiitollinen nykytilanteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä