Suuri osa ihmisen seksuaalisuutta on halua tulla halutuksi. Ei vain saada jotain reikää tai tappia. Tämä koskee miehiäkin.
Suurin osa parisuhteessa olevista haluaa tulla halutuksi nimenomaan rakastamansa ihmisen taholta. Siksi haluttomien kumppaneille annetut neuvot tyyliin: "Runkkaa", "Käy vieraissa" tai "Avatkaa parisuhde" eivät oikein toimi.
Aloituksen otsikon teesiä voi miettiä esim. tältä kannalta: Kun tiedetään miten ulkonäkökeskeisiä ja seksinhaluisia miehet keskimäärin ovat, niin mikseivät he enemmän käytä maksullisten hottisten palveluita. Syy lienee juurikin se, ettei se, että saa panna hottista ole kaikki kaikessa, vaan se että hottis haluaisi juuri sinua. Mikä ei tietenkään tuossa toteudu.
Kommentit (13)
Oletuksesi on väärä ap. Maksullisia karsastetaan tautiriskin takia, ei halun puutteen vuoksi.
Täällä oli joskus kysely haluttomien naisten miehille. Prosentit meni suunnilleen siten, että 90% kärsi eniten siitä ettei koe tulevansa halutuksi ja about 10% siitä ettei saa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Oletuksesi on väärä ap. Maksullisia karsastetaan tautiriskin takia, ei halun puutteen vuoksi.
Kyllä, tautiriski sekä myös kova hintataso.
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli joskus kysely haluttomien naisten miehille. Prosentit meni suunnilleen siten, että 90% kärsi eniten siitä ettei koe tulevansa halutuksi ja about 10% siitä ettei saa seksiä.
Hah ha ha hah hah, hah hah haa. Esitä linkki tai valetta.
Fyysisen tyydytyksen saa omalta kädeltäkin. Halutuksi itsensä tunteminen pitää parisuhteen kasassa. Miehet muistakaa ilmaista itseänne niin että haluatte vaimoanne / tyttöystäväänne eikä niin että haluatte seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivuston haku on niin paska, ettei taida onnistua. Itse kuulunet tuohon 10% jolle riittää, että jotain reikää tai tappia on saatavilla. Eikä siinä mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Var så god, nostin ketjun. 343 vastausta osoittanee jotain.
Itselleni haluttoman miehen vaimona tämä ei ole minkäänlainen yllätys. Se tosin on suuressa ristiriidassa sen faktan kanssa että ensimmäinen neuvo haluttoman puolisolle tuntuu täällä nimenomaan olevan että hae seksisi muualta. Ehkä ne neuvot sitten tulee sellaisilta ihmisiltä joita puolison haluttomuus ei ole koskaan koskettanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Var så god, nostin ketjun. 343 vastausta osoittanee jotain.
Esitä linkki tai valetta.
Vierailija kirjoitti:
Eikä sovi unohtaa taloudellista puolta. Jos pakollisten menojen jälkeen on vaikka alle 1000 €/kk käyttörahaa, seksiä olisi kiva olla ainakin kerran viikossa ja maksullisen kanssa seksi maksaa vaikka 200 €/kerta, niin "Do the math."
En ole koskaan seksistä maksanut, enkä aio maksaa tulevaisuudessakaan. Seksiä olen kuitenkin naisen kanssa harrastanut ehkä 5000 kertaa.
M50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sovi unohtaa taloudellista puolta. Jos pakollisten menojen jälkeen on vaikka alle 1000 €/kk käyttörahaa, seksiä olisi kiva olla ainakin kerran viikossa ja maksullisen kanssa seksi maksaa vaikka 200 €/kerta, niin "Do the math."
En ole koskaan seksistä maksanut, enkä aio maksaa tulevaisuudessakaan. Seksiä olen kuitenkin naisen kanssa harrastanut ehkä 5000 kertaa.
M50+
Yhden kerran vuorokaudessa olisi ilokaunottaren vierailu minulle tarpeellinen. Upea ilokaunotar veloittaa täällä Helsingissä 100e/kk per käynti kun tilaa kerran viikossa, kerran päivässä tilaaja saa alennusta jopa 50%.
Mun kohdalla tuo ei täysin pidä paikkaansa. Otsikon aloitus kyllä joo mutta ei se että sitä ei saisi muualta. Miksi ei saisi. Sellainen seksi on mahdollista saada muualta, muuten en kyllä muualla kävisikään. Kotona mies on haluton, voi parin kk välein olla nopea toimitus mitä joku voisi seksiksi kutsua. Ikävää on se että mun halut taas kasvaa vuosi vuodelta ja oon aina halukas ja puutteessa. No se ei tarkoita että panen kenen kans vaan kuka sitä halua, ei, monet on saanu pakit. Mutta kun löytyy mies kuka käy muhun todella kuumana ja on himokas, halua mua tosi paljon ja se näyttää niin ne mun valmiiksi olevat yleisellä tasolla olevat halut on tosi helppo kohdistaa siihen hetkeen ja henkilöön ja sitten saa niin ihanaa kiihkeää seksiä. Mitä ei kotona ole tarjolla. Jos kotona ei tunne itseään halutuksi niin kyllä sen on hakee muualta jos on mahdollista.
Varsin oikeassa olet, mikään ei sytytä yhtä paljon minua kuin itseäni haluava himokas nainen. Se ei toteudu useinkaan ellei ole myös tunteet pelissä.