Olen 51kg ja olen syönyt tänään:
- ruisleipää juustolla, jugurttia, kahvia
- pakastepizzaa, aurajuustoa, kourallisen irtokarkkeja
Yleensä on kyllä kotona tehtyä ruokaa eikä karkkia juuri ikinä, mutta tässä.
Kommentit (41)
Olen myös tänään syönyt ja käynyt paskalla.
165 cm / 53 kg, tänään olen syönyt:
- Aamu: Marjauunipuuroa, maitoa, pähkinöitä päälle
- Lounas: Keitettyjä perunoita, airfryer-tofukuutioita, salaattia, vinegrette
- Välipala: Jogurtti, viinirypäleitä
- Aion syödä vielä päivälliseksi basmatiriisiä, linssi-dhalia ja raita-salaattia, sekä oluen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 171 ja 48kg. Syön aina miten haluan mutta liikun paljon.
Syöt vähän ja olet alipainoinen. Jos söisit kuten mä ennen kuin aloin pudottaa painoa, niin et todellakaan painaisi noin vähän. Huvittavaa tuo "syön aina miten haluan" ja todellisuudessa annoskoot on melko pieniä eikä todellakaan syödä miten haluaa vaan kuvitellaan vain tekevänsä niin
et sä mua tunne et sillai
Sillai. Opettele kirjoittamaan. Fakta on se, että jos söisit kuten mä söin lihotessani, niin et todellakaan pysyisi tuon painoisena. Sillai kato hei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöt vähän ja olet alipainoinen. Jos söisit kuten mä ennen kuin aloin pudottaa painoa, niin et todellakaan painaisi noin vähän. Huvittavaa tuo "syön aina miten haluan" ja todellisuudessa annoskoot on melko pieniä eikä todellakaan syödä miten haluaa vaan kuvitellaan vain tekevänsä niin
Sillai opettelee syömään kuin aikuiset niin voi joskus päästä normaalipainoon. En ymmärrä tuota alipainon ihannointia. Ei ole ylipainokaan hyväksi, mutta ei ole myöskään alipaino.
Olen 58 kg ja 164 cm.
Olen syönyt tänään 2 viipaletta vaaleaa leipää, 2 viipaletta juustoa, 1,5 dl karpalomehua, mustikkasoijajugurtin, 4 dl kahvia, lautasellisen kasviskeittoa, suklaapatukan, minipuustin ja suklaakeksin.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Se taika siinä alipainoisena onkin että syö kyllä aidosti mitä haluaa mutta se on niin paljon vähemmän halua kuin painonsa kanssa kamppailvalla.
Ap ei ole alipainoinen kuin reilusti ylipainoisen mielestä.
Kirjoitit kyllä siitä viisaasti eli eivät hoikat mieti jokaista suupalaa vaan syövät normaalisti mitä sitten haluavatkaan syödä. Ne syödyt määrät ovat järkeviä eikä samanlaisia tolkuttomia mässäilyjä kuin lihavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun on vain vaikea käsittää sitä että se sinun hedonistinen mässäily ei ole sitä miten normaalipainoinen haluaa syödä ja elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Se taika siinä alipainoisena onkin että syö kyllä aidosti mitä haluaa mutta se on niin paljon vähemmän halua kuin painonsa kanssa kamppailvalla.
Ap ei ole alipainoinen kuin reilusti ylipainoisen mielestä.
Kirjoitit kyllä siitä viisaasti eli eivät hoikat mieti jokaista suupalaa vaan syövät normaalisti mitä sitten haluavatkaan syödä. Ne syödyt määrät ovat järkeviä eikä samanlaisia tolkuttomia mässäilyjä kuin lihavilla.
HUOH! Miksi aina kuvitellaan, että reilusti ylipainoiset pitää normaalipainoisia alipainoisina?! Suoraan sanottuna vi tuttaa tuollainen. Mä olen reilusti ylipainoinen enkä pidä ap:ta alipainoisena. En myöskään pidä normaalipainoisen näköisiä alipainoisina.
Samalla tavalla voisi lapsellisesti yleistää, että teillä ei ole mitään käsitystä miltä näyttää ylipainoiset. Jos sanoo painavansa esim. 115kg, niin jotkut tollot ajattelee siinä kohtaa niitä jotka painaa oikesti 200 kg. Ei mitään todellisuudentajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun on vain vaikea käsittää sitä että se sinun hedonistinen mässäily ei ole sitä miten normaalipainoinen haluaa syödä ja elää.
Miten voit olla noin tyhmä? Sulla juoksi täysin ohi mun pointti. Ei jumaliste miten tyhmää porukkaa täällä on! Hienosti myös ohitit sen, että pudotan painoa. Sun pieneen tyhmään päähän ei vain mahdu, että se paino ei tipu yhdessä yössä ja elämäntapoja ei muuteta yhdessä päivässä. Saatanan tyhmässä päässäsi myös kuvittelet mun mässäilleen koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla samahkot speksit, kunnes aloin olla reilusti yli 40. Sitten paino alkoi yhtäkkiä nousta.
Varmaan ihan hyvä asia noilla mitoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 52kg / 159cm. Olen syönyt leivän juustolla, kourallisen kirsikkatomaatteja, omenan, mandariinin, smoothien johon laitoin banaanin, kreikkalaista jugurttia, ja vadelmia sekä proteiinijauhetta. Nyt söin proteiinipatukan. Kohta salille kahdeksi tunniksi, jonka jälkeen syön kanaa ja riisiä. Kuulostaapa muuten paljolta. :D
Kaksi tuntia salilla on kyllä liikaa. Miksi tunti ei riitä?
Miten niin liikaa? En ole edellinen mutta eihän tunnissa ehdi tehdä mitään aerobista lihaskunnon lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itsekin suunnilleen samoissa mitoissa ja syön miten haluan. usko tai älä, on ihmisiä kenelle ei tule jättinälkää.
Vierailija kirjoitti:
164 cm, 63 kg. Perunoita valkosipulivoilla, raejuustoa, suolapähkinöitä ja karkkia.
Luulin, että tämä on hoikkien ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
164 cm, 63 kg. Perunoita valkosipulivoilla, raejuustoa, suolapähkinöitä ja karkkia.
Oho missä noin sanottiin? Luulin että tämä on ketju missä kaikki luettelee syömisiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itsekin suunnilleen samoissa mitoissa ja syön miten haluan. usko tai älä, on ihmisiä kenelle ei tule jättinälkää.
Siinä taas yksi jolla juoksi pointti ohi ja lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään kirjoitettu, että tämä on vain hoikkien ketju. 164cm ja 63kg on normaalipainoisen mitat.
Tähän ketjuun saa kirjoittaa päivän syömisensä vaikka painaisi 200kg.
Olen 173 kg ja olen syönyt tänään 3 tomaattia.