Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko epäviehättävää jos mies pyrkii miellyttämään ja myötäilemään naista itsensä kustannuksella?

Vierailija
27.08.2025 |

Eli ei uskalla tehdä tai sanoa mitä oikeasti itse haluaa, vaan aina sitä mitä nainen haluaa. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapatossut mäkeen

Vierailija
2/22 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50/50 tuossa asiassa on hyvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu ei ole viehättävää, törkymöykky ei viehätä. Normaalilla tavalla sosiaalistunut mies, joka on ihan tavallisella tavalla sisäistänyt toisten ihmisten näkökulmat ja kykenee yhteistyöhön, on viehättävä.

Vierailija
4/22 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti jankuti.

Vierailija
5/22 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossutettava ei kiinnosta. Molempien osapuolten mieltymysten/näkemysten esille tuonti tärkeää.

Vierailija
6/22 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa läheisriippuvaiselta lapsuudesta kumpuavat traumansa hoitamatta jättäneeltä tyypiltä.

Näistä voi kuoriutua vääränlaisella terapialla hyvin sadistisia.

Vierailija
7/22 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin epämiellyttävää sekä luotaantyöntävää. Vätys ei ole kovinkaan kovassa huudossa yhtään missään. 

Vierailija
8/22 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin epäviehättävää.

Eihän se nainen silloin edes voi tietää millainen mies oikeasti on. Jollei se, millainen mies oikeasti on viehätä ko. nasta, niin mies on naiselle väärä mies. Koko kanssakäyminen perustuu valheelle ja jää etäiseksi, jolleivat molemmat ole aidosti omia itsejään. 

Ihan eri asia sitten on normaali aikuiseen yhdessäoloon liittyvä kyky keskustella, neuvotella ja tarvittaessa tehdä kompromisseja.  

Vierailija
9/22 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja myös vaivaannuttavaa. Pitäisikö minun nyt ajatella sekä itseni että miehen puolesta ja miettiä, mitähän mies mahtaa haluta, jotta voidaan välillä tehdä asiat niinkin? Helpompaa, kun ihminen puhuu suoraan ja molemmat pyrkivät olemaan miellyttäviä mutta kumpikaan ei pyri myötäilemään.

Vierailija
10/22 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Aito ihmissuhde syntyy, no daa aitoudesta.

Vierailija
11/22 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyviä ja osuvia havaintoja ketjussa!

Vierailija
12/22 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on. Kuka haluaisi viettää aikaa epärehellisen manipuloijan seurassa? 

Vierailija
13/22 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni oli tuollainen. Se oli ahdistavaa. Aitoa keskustelua ei syntynyt oikein mistään, koska hänellä ei ollut omia mielipiteitä, ei uskaltanut olla mistään mitään mieltä. Aina odotti ettö kuuli mitä mieltä minä olen ja myötäili sitten. 

Tästä seurasi se, että loppujen lopuksi minä olin vastuussa ihan kaikesta sekä omassa elämässäni että hånen. Hänen koulutuksestaan, työpaikoista, siitä missä asutaan, yritetäänkö lapsia,,, you name it. Ja loppujen lopuksi se johti hänellä piiloteltuun päihdeongelmaan. Päihteet kai oli ainoa millä sai itsensä hetkeksi rentoon mielentilaan. Mielisteli kaikkia ystäviäänkin sitten niin, että taisi juottaa satatuhatta euroa heille. Tai mitä lie aineita käyttivät.

Hyvin miellyttävä ihminen kaikin puolin. Ihan liian. Ei ikinä enää tuollaista.

Vierailija
14/22 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien pitää tehdä kompromisseja parisuhteessa. 

Vierailija
15/22 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut sillai kivasti ni hyvä tulee.

Vierailija
16/22 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molempien pitää tehdä kompromisseja parisuhteessa. 

Että voisi tehdä kompromisseja, toisen pitäisi sanoa mitä haluaa.

Vierailija
17/22 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksaisi vastarannankiiskeä. Mieluummin myötäilevä, jos jompikumpi on valittava.

Toki ihan terveillä tunnetaudoilla paras.

Vierailija
18/22 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti on. Kuka haluaisi viettää aikaa epärehellisen manipuloijan seurassa? 

Tuollaista ei kukaan pysty hoivaamaan ehjäksi ja normaaliksi.

Vierailija
19/22 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvojen asennosta pitäisi naisen tunnetilat ja mielipiteet tulkita, kuten joku fiksumpi asian ilmaisi palstalla. Ja sitten kompromissia.

Miehen mielipiteet taas ohitetaan jyrkkyytenä.

Vierailija
20/22 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulmakarvojen asennosta pitäisi naisen tunnetilat ja mielipiteet tulkita, kuten joku fiksumpi asian ilmaisi palstalla. Ja sitten kompromissia.

Miehen mielipiteet taas ohitetaan jyrkkyytenä.

Omasta miehestäni tunnistan tunnetilat paljon pienemmästäkin kehonkielestä, kulmakarvojen asentohan on tosi helppoa jo! 

Mieheni sanoo että tunnistaa minun mielialani nimenomaan kulmakarvoista ja myös kuulemma kävelytyylistä! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän