Otsikot vuonna 2025: Yle: Nainen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen Kajaanissa
Otsikosta jäi pois se, että kyseessä olikin mies.
Kommentit (37)
Sille, että ihminen voisi olla jotain muuta sukupuolta kuin on, ei ole mitään tieteellisiä perusteita.
Vierailija kirjoitti:
Hän on nainen juridisesti. Ehkä uimahalleissa voisi olla sääntö, että naisten puolella ei saisi paljastaa penistä. Eikä miesten puolella tyypillisistä naisten sukupuolielimimiä. Sitten jokainen nainen jolla sellainen elin on, pitää sen piilossa. Saa olla naisten puolella, mutta ei munasillaan.
Ei voi olla sellaista sääntöä, koska ei tarvitse olla. Mies joka naamioituu naiseksi ei ole nainen.
Mies joka leikkaa munat pois ei ole nainen, hän on mielenterveyspotilas ja munaton mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on nainen juridisesti. Ehkä uimahalleissa voisi olla sääntö, että naisten puolella ei saisi paljastaa penistä. Eikä miesten puolella tyypillisistä naisten sukupuolielimimiä. Sitten jokainen nainen jolla sellainen elin on, pitää sen piilossa. Saa olla naisten puolella, mutta ei munasillaan.
En halua naisten puolelle miehiä edes vaatteet päällä.
Entäs jos joku ohjaa sinut miesten puolelle? Olet varmaan aika näreissäsi.
Ei ohjaa naista miesten puolelle.
Naista esittävä mies ohjattiin miesten puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos joku ohjaa sinut miesten puolelle? Olet varmaan aika näreissäsi.
Ei ohjaa naista miesten puolelle.
Niinpä. Ihmiset oikeasti sekoittaa naiset ja miehet tosi harvoin. Kyllä joskus niinkin voi käydä, että sukupuolta on vaikea arvata, mutta harvoin tuollainen tilanne osuu edes kohdalle. Mulla oli teininä vaihe, jolloin pukeuduin poikamaisiin vaatteisiin ja mulla oli lyhyt tukka. Kertaakaan en saanut miesten pukkarin avainta uimahallissa (missä kävin viikottain).
Mulle itse asiassa sattui ihan vähän aikaa sitten tilanne, jossa erään paikallaolijan sukupuoli jäi mysteeriksi. Hän oli joko nainen tai klinefelter-mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinne miehiä saakaan. Vaan naisia. Joku vain on enemmän erilainen.
Se, että tässä tapauksessa tämä mies on vaihtanut juridiseksi sukupuolekseen nainen, ei tee hänestä naista. Hän on mies. Ei se, että joku sanoo olevansa eri sukupuolta kuin on, tee hänestä toisen sukupuolen edustajaa. Se, että esim. sinä teeskentelet mukana, ei myöskään muuta asiaa.
Juuri näin.
Tosin hupaisinta tässä on, että nämä nykyajan "feministit" kyllä unohtavat satunsa heti, kun se itselle sopii. Katsokaa vaikka sitä Saara Särmän vastuullinen ejakulaatio -kolumnia. Hänkin on olevinaan nykyaikainen gender-uskovainen, joka puhuu kuvauksessaan "kaikista sukupuolista", mutta niin vaan itse kolumniteksti puhui tasan miehistä ja naisista, ja itsestäänselvästi ejakulaatio oli siinä miesten asia, eikä naisten. Heti kun itselle sopii, niin unohtuu, että naiset ja muunsukupuolisetkin voivat olla niitä vastuuttomia ejakuloijia.
Unohdetaan ne naiset ja miehet ovella, tehdään jako penisten ja vaginoiden suhteen.
Ei mua haittaa nähdä penistä pukuhuoneessa, mutta mua haittaa olla itse alasti vieraiden miesten näkösällä tai julkisesti. Miten olisi "sovituskopit" pukeutumiseen ja yksittäissuihkut, kaikille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinne miehiä saakaan. Vaan naisia. Joku vain on enemmän erilainen.
Se, että tässä tapauksessa tämä mies on vaihtanut juridiseksi sukupuolekseen nainen, ei tee hänestä naista. Hän on mies. Ei se, että joku sanoo olevansa eri sukupuolta kuin on, tee hänestä toisen sukupuolen edustajaa. Se, että esim. si
Juuri näin.
Tosin hupaisinta tässä on, että nämä nykyajan "feministit" kyllä unohtavat satunsa heti, kun se itselle sopii. Katsokaa vaikka sitä Saara Särmän vastuullinen ejakulaatio -kolumnia. Hänkin on olevinaan nykyaikainen gender-uskovainen, joka puhuu kuvauksessaan "kaikista sukupuolista", mutta niin vaan itse kolumniteksti puhui tasan miehistä ja naisista, ja itsestäänselvästi ejakulaatio oli siinä miesten asia, eikä naisten. Heti kun itselle sopii, niin unohtuu, että naiset ja muunsukupuolisetkin voivat olla niitä vastuuttomia ejakuloijia.
Tuollaiset lausunnot ovat siis todiste mitä suurimmasta teeskentelystä. Ne kertovat, että kaikki kyllä tietävät, mikä sukupuoli on, mutta sitten teeskentelevät tilanteissa, joissa voi teeskentelemällä esittää hyvää ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Unohdetaan ne naiset ja miehet ovella, tehdään jako penisten ja vaginoiden suhteen.
Ei mua haittaa nähdä penistä pukuhuoneessa, mutta mua haittaa olla itse alasti vieraiden miesten näkösällä tai julkisesti. Miten olisi "sovituskopit" pukeutumiseen ja yksittäissuihkut, kaikille?
Entä mistä rahat siihen, että rempataan kaikki olemassa olevat julkiset puku- ja pesutilat tuollaisiksi?
"Tosin hupaisinta tässä on, että nämä nykyajan "feministit" kyllä unohtavat satunsa heti, kun se itselle sopii. Katsokaa vaikka sitä Saara Särmän vastuullinen ejakulaatio -kolumnia. Hänkin on olevinaan nykyaikainen gender-uskovainen, joka puhuu kuvauksessaan "kaikista sukupuolista", mutta niin vaan itse kolumniteksti puhui tasan miehistä ja naisista, ja itsestäänselvästi ejakulaatio oli siinä miesten asia, eikä naisten. Heti kun itselle sopii, niin unohtuu, että naiset ja muunsukupuolisetkin voivat olla niitä vastuuttomia ejakuloijia."
Sama homma sukupuolen olettamisen kanssa. Se on olevinaan niin hirveä rikos ja kaikkien sivistyneiden ihmisten pitäisi tietää, ettei sukupuolta näe päällepäin.
Mutta ans olla, kun genderisti säikähtää samalla kadulla yöllä kävelevää tyyppiä, niin joku mystinen gender-tutka hänelle kuitenkin kertoo, että se oli mies.
Tai jos joku genderistin mielestä katsoo häntä ahdistavasti baarissa, niin kyllä siinä vaan jotenkin tietää, että se on mies, ihan kysymättä henkilön omaa kokemusta asiasta. Yleensä myös cis-mies.
Jos tästäkin kaksiaismoralismista huomauttaa, niin jo alkaa valitus siitä, kuinka moisen esiinnostaminen on jotain äärioikeistoretoriikkaa.
Janni Verano on tän tyypin nimi. Googlatkaa.
Vierailija kirjoitti:
"Tosin hupaisinta tässä on, että nämä nykyajan "feministit" kyllä unohtavat satunsa heti, kun se itselle sopii. Katsokaa vaikka sitä Saara Särmän vastuullinen ejakulaatio -kolumnia. Hänkin on olevinaan nykyaikainen gender-uskovainen, joka puhuu kuvauksessaan "kaikista sukupuolista", mutta niin vaan itse kolumniteksti puhui tasan miehistä ja naisista, ja itsestäänselvästi ejakulaatio oli siinä miesten asia, eikä naisten. Heti kun itselle sopii, niin unohtuu, että naiset ja muunsukupuolisetkin voivat olla niitä vastuuttomia ejakuloijia."
Sama homma sukupuolen olettamisen kanssa. Se on olevinaan niin hirveä rikos ja kaikkien sivistyneiden ihmisten pitäisi tietää, ettei sukupuolta näe päällepäin.
Mutta ans olla, kun genderisti säikähtää samalla kadulla yöllä kävelevää tyyppiä, niin joku mystinen gender-tutka hänelle kuitenkin kertoo, että se oli mies.
Tai jos joku genderistin mielestä katsoo häntä ahdistavasti baaris
Jep. Mä lisäisin tähän oman mielipiteeni siitä, että sukupuolta ei pelkästään saa olettaa, se myös pitää olettaa turvallisuussyistä. En pelkää miehiä, mutta seksuaali- ja väkivaltarikokset ovat lähinnä miesten heiniä. Siksi varovaisuus tietyissä tilanteissa on paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Se että ruvetaan mielikuvitusleikkiin pitäisi sitten muuttaa todeksi, muuttamalla käytäntöä. Eikö sinulla todellakaan ole mitään parempaa perustelua tälle?.
Vierailija kirjoitti:
Googlaamalla selviää myös syy sille, miksi Ylen jutussa ei ollut kuvaa tästä "väärinsukupuolittamisen" "uhrista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaamalla selviää myös syy sille, miksi Ylen jutussa ei ollut kuvaa tästä "väärinsukupuolittamisen" "uhrista".
Kyllä hän oikein rumasta lepakkonaisesta menee, mutta varmasti koko paljastaa mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän oikein rumasta lepakkonaisesta menee, mutta varmasti koko paljastaa mieheksi.
Ja vartalo.
Saunan taakse ohjaisin tai altaan pohjaan pervon.