Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidl tuo myyntiin jotain täysin käsittämätöntä

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitteella voi esimerkiksi punnita, pilkkoa, hienontaa, keittää, höyryttää, paistaa ja vaahdottaa sekä alustaa taikinan. Älypuolelta löytyy reseptipankki, josta voi valita omaan talouteen sopivia ohjeita.

Kun resepti on valittu, laite kertoo suurella kosketusnäytöllä vaihe vaiheelta, mitä aineksia astiaan lisätään ja määrittää itse, mitä toimintoa se käyttää ja miten pitkään. Useita ruokia voi valmistaa alusta loppuun laitteessa itsessään. Laitetta voi käyttää myös manuaalisesti valiten itse haluamansa toiminnot.

Onkohan hyvä? Tuleeko tästä uusi airfrayer?

Vierailija
2/44 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitteella voi esimerkiksi punnita, pilkkoa, hienontaa, keittää, höyryttää, paistaa ja vaahdottaa sekä alustaa taikinan. Älypuolelta löytyy reseptipankki, josta voi valita omaan talouteen sopivia ohjeita.

Kun resepti on valittu, laite kertoo suurella kosketusnäytöllä vaihe vaiheelta, mitä aineksia astiaan lisätään ja määrittää itse, mitä toimintoa se käyttää ja miten pitkään. Useita ruokia voi valmistaa alusta loppuun laitteessa itsessään. Laitetta voi käyttää myös manuaalisesti valiten itse haluamansa toiminnot.

Mikä hemmetin frayer?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pohjaan silti palaa kun ei se osaa kuitenkaan sheikata ja hämmentää niitä eväitä silloin kun tarvitsee. Turhake.

Vierailija
4/44 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
5/44 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hemmetin frayer?

Ilmakeitin

Vierailija
6/44 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tartte

Vierailija
7/44 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kiitti, vihaan ruoanlaittoa, toi olis vihoviimenen kapine. Mutta kieltämättä aika kiinnostava jotenkin jos on noin monta toimintoa, varmaan menee kuumille kiville.

Vierailija
8/44 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa keittiökoneissa on sama vika: ne eivät pese itseään.

Ihan leipäkoneeseen verrattavalta hevonpaskalta kuulostaa. Älä klikkaa Iltislinkkejä.

Vierailija
9/44 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta koska tulee myyntiin Aromipesä, jossa hernekeitto tulee näppärästi valmiiksi 6 tunnin automatkalla?

Vierailija
10/44 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun hittilahja perheelle jolla on jo kaikkea.

Vierailija
11/44 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hemmetin frayer?

Ilmakeitin

Airfryer.

Vierailija
12/44 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa keittiökoneissa on sama vika: ne eivät pese itseään.

Ihan leipäkoneeseen verrattavalta hevonpaskalta kuulostaa. Älä klikkaa Iltislinkkejä.

Tuossahan on pesuohjelma, mitä se sitten tarkottaakaan heh. Ja osat voi pestä koneessa.

Vierailija
13/44 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi laite uusavuttomille

Vierailija
14/44 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/44 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"steppejä aterian valmistamiseen on paljon". Huoh tätä finglishiä...

Vierailija
16/44 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva Liiterille, kun ei tarvitse edes mainostaa laitetta. IL hoitaa homman.

Ei ollut edes mainintaa "kaupallisesta yhteistyöstä".

Vierailija
17/44 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hemmetin frayer?

Ilmakeitin

Älä viitsi. Se on airfryer, ei airfrayer. Suomeksi kiertoilmakypsennin, ei ilmakeitin.

Vierailija
18/44 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olenkaan selvinnyt hengissä tähän asti ilman tuollaista?

Vierailija
19/44 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan keittöön ei tarvitse kuinn tuommoisen, vedenkeittimen ja kahvinkeittimen. Jos tuo nyt tekee mitä tuossa luvataan. Kokeilisin mieluusti, mutta saattaa olla turhake sitten loppujen lopuksi.

Vierailija
20/44 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olenkaan selvinnyt hengissä tähän asti ilman tuollaista?

Mutta nyt kaikki huolesi poistuvat, kun ostat härpäkkeen!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä