Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole pitänyt lapsilleni mitään kuria, ja ihan kunnollisia aikuisia heistä on kasvanut

Vierailija
27.08.2025 |

Olen antanut vain rakkautta ja pitänyt heistä hyvää huolta, enkä ole huutanut niille tai rankaissut heitä, ja näköjään on toiminut kasvatukseni. Ovat ihan kunnollisia työssäkäyviä nuoria molemmat, tyttö 17v ja poika 23v. En pystyisi rankaisemaan tai huutamaan omalle lapselleni, tuntuu kauhean julmalle. Totta kai olen sanonut jos jokin asia minkä ovat tehneet on väärin (ja kehunut heitä paljon hyvistä teoista), mutta ei siihen mitään rankaisuja tai huutoja tarvita. 

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

A,i kun särähti korvaan toi työssäkäyviä nuoria, eikö niiden pitäisi opiskella tuon ikäisinä?

Vierailija
2/62 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat siis kunniaksesi lastesi luonnollisen tempperamenttityypin?

En mäkään ole tarvinnut kuria enkä rangaistuksia, kun ovat totelleet ilmankin. Ovat luonteeltaan rauhallisia, niin kotona kuin koulussa. En mitenkään ota tästä kunniaa itselleni, totean aina kaikille, että he ovat synnynäisesti helppoja ja rauhallisia tempperamentiltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmoäiti. Ilmeisesti lapsesikin ovat pehmoja ja kilttejä.

Vierailija
4/62 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A,i kun särähti korvaan toi työssäkäyviä nuoria, eikö niiden pitäisi opiskella tuon ikäisinä?

17v työskentelee kesäisin kesätöissä, ja nyt tällä hetkellä koulun lisäksi työskentelee minun firmalla pari tuntia sen lisäksi. 23v on sitten vakituisessa työpaikassa. Ap

Vierailija
5/62 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te vanhemmat olette myös rauhallisia tyyppejä? Sellaisia kilttejä ja kunnollisia. Ei sellaisia lapsiakaan tarvitse rangaista eikä heille tarvitse huutaa, kun käyttäyvät aina ns. hyvin.

Kyse on synnynnäisesti tempperamentista.

Vierailija
6/62 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyse on synnynnäisestä tempperamentista.

Vierailija
7/62 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni äiti uskoo ihan samaa kullannupuistaan. 

Vierailija
8/62 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

17v työskentelee kesäisin kesätöissä, ja nyt tällä hetkellä koulun lisäksi työskentelee minun firmalla pari tuntia sen lisäksi. 23v on sitten vakituisessa työpaikassa. Ap

Mulla on kans kaksi huutamatta kasvatettua 24- ja 20-vuotiaat. (Molemmat opiskelee vielä, toinen amkissa ja toinen yliopistossa.) Rauhallisia perusluonteeltaan. Ihmettelen vaan kun korostit työssäkäyntiä ihmisen arvon mittana.

Vierailija
9/62 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisitpä vaan mitä ne tekee sun selän takana :D 

Vierailija
10/62 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeanlainen suunnannäyttäjä, johdat lempeydestä käsin.

Vierailija
11/62 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Itse olin ihan rauhallinen lapsi , minulle on huudettu, raivottu, kontrolloitu kaikkea hyvää mitä elämässäni on ollut.. tarpeitani... Tällä hetkellä mt-syistä kuntoutustuella, ulosotossa, etsiskelen töitä joita voin tehdä ilman koulutusta kun kuntoutustuki loppuu

Vierailija
12/62 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on näitä ihmisiä, jotka eivät ymmärrä eroa kurin ja kurittamisen välillä. Lapset voi ihan helpostikin pitää kurissa ilman, että huutaa tai rankaisee. 

Vierailija
13/62 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat eivät aina tunne lapsiaan niin hyvin kuin luulevat ja ovat usein puolueellisia.

En tarkoita ,että juuri nämä sinun lapset vaan yleisesti.

Vierailija
14/62 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo pitää lapsi "kurissa", jos lapsi on luonnostaan mukautuvainen ja rauhallinen. Toista olisi sinullakin, jos olisit saanut omapäisen ja tempperamenttisen lapsen. Enkä nyt puolustele tässä omia lapsiani. He ovat rauhallisia tapauksia, mutta tiedän, ettei se ole minun ansiotani muuten kuin geenien kautta. Olen itsekin rauhallinen, mutta erityisesti lasten isä on tyyppiä, jota ei saa hermostumaan edes tarkoituksella ärsyttämällä. Veljeni sitten on "tulistuu nollasta sataan sekunnissa" tyyppinen ihminen ja rauhallinen äitini oli hänen kanssaan välillä  tosissaan helisemässä 

Vierailija
15/62 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pitänyt kuria, huutanut ja kurittanutkin. Kunnollisia ovat hekin ja akateemisesti koulutettuja.

Vierailija
16/62 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat eivät aina tunne lapsiaan niin hyvin kuin luulevat ja ovat usein puolueellisia.

En tarkoita ,että juuri nämä sinun lapset vaan yleisesti.

Tämä. Lapseni luokalla on yksi oppilas, joka on vanhempiensa mielestä täydellinen ja tottelevainen, mutta kiusaa muita sen minkä kerkiää. Osaa taitavasti manipuloida ja tehdä kiusaamisen niin, että vanhemmat eivät tajua. 

Vierailija
17/62 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pitänyt kuria, huutanut ja kurittanutkin. Kunnollisia ovat hekin ja akateemisesti koulutettuja.

Ovatko onnellisia elämässään?

Vierailija
18/62 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa" 

Vierailija
19/62 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin🤔

Vierailija
20/62 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorina ole alkanut tyttöjäsi parittamaan poikasi todellisuudesta huume kaupoista ja raiskauksesta vankilassa. et todella ole kasvattanut kun suurimman ajan olet sohvalla sammuneena maannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi