Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska on lopunaika ja ylösottoon 1kk tai 3 vuotta, päätin ottaa hirveesti vaan LAINAA!!!!

Vierailija
27.08.2025 |

Koska Jeesus tulee pian takaisin on sama olla veloissa , syntivelat on saatu anteeksi ristillä eikä Jeesus kysele, paljonko on maallista lainaa! parempi vaan pistää menemään kaikki pian ja toisaalta hankkia joku turvapaikka jostain EU ulkopuolisesta maasta, jonne PETO ei ensin iske pedon merkillä. Kaikki maat eivät ainakaan heti ota pedon merkkiä.

Olen melekonen ravimies! aattelin, että loppu tulee ja otin lisää lainaa 8000 e entisen 40 000 e päälle!

Vierailija

26.08.2025 | 13:53

jännä kun laitoin hakemukseen silti että työtön mutta omistusasunto, vaikkei se olekaan vielä. Syksyllä kun perintö jaetaan niin omistan asunnosta puolet, nyt olen vuokralla perikunnalle ja saan siihen asumistukea ja toimeentuloa. velkaaa on n 40 000 e, ja sin näköjään 8000 e lainaa lisää eri  pankista! Painoin nappia että yes, ja rahat oli heti tilillä-

SYY Ajattelin että uskovien ylöstempaus on 22-23.9. 2025 ja jos pääsen sinne, ei tarvii maksaa velkoja. ja jos en pääse, alkaa pedon aika, ja on paettava rahojen kanssa piiloon Pedon aikaa jonnekin Aasiaan enkä pysty maksamaan velkoja sittenkään. Ulosotto tulenee sitten keväällä kun entisiäkänä en pysty maksamaan työkkäristä enää,

kolmas vaihtoehto on että makselen nykyistä ja entisiä velkoja uudella velalla, mutta sittenhän ne on vuodessa mennyt ja ei ole rahaa maksaa enää mitään velkaa!

Olen siis aikamoinen ravimies, toki perintöö tulee syksyllä lisäksi 10 000 e + 3000 e eräästä mökistä + puolet 70 000 e arvoisesta rivarista on mun. 

Mutta kannattaakohan silti ottaa vaan rahat taskuun ja lähteä Aasiaan tai Meksikoon? sen näkee 22.9-. onko ylöstempaus vai ei.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi