Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11579)
Eikös se Tonin veljen Petrin lapsen tasolle jääminen liittynyt myös aseella ampumiseen? Oli saanut vahingossa osuman päähän ja sen takia ei älyllisesti kehittynyt aikuiseksi vaikka muuten kasvoi aikuiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Tonin veljen Petrin lapsen tasolle jääminen liittynyt myös aseella ampumiseen? Oli saanut vahingossa osuman päähän ja sen takia ei älyllisesti kehittynyt aikuiseksi vaikka muuten kasvoi aikuiseksi?
Jep. Näinhän se meni.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa koska se pska traileri tulee
On tullut jo. Löytyy mm. YouTubesta ja Katsomosta.
Onko Erika enää palaamassa sarjaan? Ei sillä että erityisemmin kaipaisin hahmoa takaisin, mutta kiinnostaisi ainakin nähdä millainen kemia Alissalla ja Erikalla olisi keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut vahinko. Toni ampui Petriä tahallaan. Oli joku riita tullut veljesten välillä tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut vahinko. Toni ampui Petriä tahallaan. Oli joku riita tullut veljesten välillä tms.
Petri rikkoi Tonin autoradan kun ei saanut käyttää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linda ampui Aaroa päähän poliisin virka-aseella joka on 9mm Glock pistooli. Suomessa poliisi käyttää onttokärkisiä luoteja. Osuma ihmisen päähän, on varmasti tappava. Ja vaikka kohde jäisikin henkiin, eihän toipuisi enää ikinä ns. tähän maailmaan. Linda teki koulutettuna poliisina "murhaavan virheen". Poliisi on koulutettu ampumatilanteessakin käyttämään ensisijaisesti pysäyttävää, ei tappavaa voimaa. Lindan olisi pitänyt tähdätä ja ampua Aaroa tämän asetta pitelevän käden olkavarteen. Sen sijaan Linda ampuu tähdäten tappavan laukauksen.
Mutta koska kyseessä on sarja joka ei noudata realismia ja jossa kaikki on mahdollista, en ole vielä valmis julistamaan Aaroa kuolleeksi. Aina on klassinen mahdollisuus että hetki koomassa, josta voidaan aina palata jossain välissä toipuneena Pihlajakadulle. Toinen klassinen sarjaliike on nämä jonkun hahmon "unet tai kuvitelmat.
Käsittääkseni Teemu Lehtilä ei ole julkisuuteen avautunut yksiselitteisesti että Aaro on death tai kuinka hänen Salatut elämät ura oli nyt tässä.
Sais loppua tämä pelleily ja laittaa hahmoja pihalle joilla ei ole mitään järkevää syytä olla mukana.
Suomessa kytät ampuu ensisijaisesti alaraajoihin.
Ja jos on katsonut jaksoja tietää, miksi Linda ampui päähän.
Siis sitä Lindan ampumatestiä, johon Tatukin tuli. Lindalla osui vain yksi mustalle alueelle. Muut menivät ties mihin. Lindan ampuminen ei mennyt hyvin.
Rafalien näyttelijästä IL plussassa juttu. Kaikille näkyvässä osassa lukee ettei ole tulossa Salkkareihin. Joku kun kaipaili hahmoa. Sitä en sitten tiedä, miten itse jutussa kerrotaan. Luultavasti kuitenkin oma päätös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai? Vai luuliko Toni sitä leikkiaseeksi. Harmi taas ettei tubesta löydy. Joutuu tämmönen ei jaksoja nähnyt arvailemaan omaa muistiaan et mikä on totta ja mikä ei.
Vihdoin uusia. Nämäkin tosin aika vanhoja. Osa yli vuodenkin.
Blooperseja katsoessa aina huvittaa kiroilun määrä :D
Vierailija kirjoitti:
Kari sönköttää kuin Aaro sönkkövaihteen iskiessä päälle!
Huomasin. Blooperseissa oli kanssa Noelin sönkötys. Miksiköhän siinä ei ollut kuvaa? Kenties oli jo sammutettu nauha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on Sagan tai Tamarankin bloopersit? Ei kummaltakaan hahmolta tullut mitään pilalle menneitä. Tamaran ja Evan välillä oli Tuhmiksien videossa poistettu kohta (Eva: Mä oon sun pomo Tamara: Niinkö?) jota ei ollut lopullisessa jaksossa.
Näissä on murto-osa bloopereista ja nuo ajat ovat olleet ja menneet. Itse olen huomannut, että satunnaisten avustajien mokia ollenkaan näytetä. Niitä on varmasti tapahtunut, mutta heidän mokia ei näytetä. Vain heidän jotka työskentelevät sarjassa vakituisemmin.
Heillekin löytyy faninsa joten on se vähän tylsää katsella vain Ismojen mokia ja kun ne lopullisetkin kohtaukset kestää paljon aikaa legendaarisilla sivuhahmoilla.
Varmasti, mutta pointti etteivät halua nolata ja laittaa random ihmisten mokia. Ts. jos olisit itse avustajana ja sulla olisi pari repliikkiä jotka sössit ja sun naurut olisi julkaistu sadan tuhannen seuraajan kanavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on Sagan tai Tamarankin bloopersit? Ei kummaltakaan hahmolta tullut mitään pilalle menneitä. Tamaran ja Evan välillä oli Tuhmiksien videossa poistettu kohta (Eva: Mä oon sun pomo Tamara: Niinkö?) jota ei ollut lopullisessa jaksossa.
Näissä on murto-osa bloopereista ja nuo ajat ovat olleet ja menneet. Itse olen huomannut, että satunnaisten avustajien mokia ollenkaan näytetä. Niitä on varmasti tapahtunut, mutta heidän mokia ei näytetä. Vain heidän jotka työskentelevät sarjassa vakituisemmin.
Heillekin löytyy faninsa joten on se vähän tylsää katsella vain Ismojen mokia ja kun ne lopullisetkin kohtaukset kestää paljon aikaa legendaarisilla sivuhahmoilla.
Varmasti, mutta pointti etteivät halua nolata ja laittaa random ihmisten mokia. Ts. jos olisit itse avustajana ja sulla olisi pari repliikkiä jotka sössit ja sun naurut olisi julkaistu sadan tuhannen seuraajan kanavalla.
No eikö bloopersien idea ole viihteellinen eikä nolaaminen?
Milloin Salkkareita alettiin virallisesti kuvaamaan Munkkiniemessä? Olen katsonut näitä 1900-1908 jaksoja ja näissä yllättävän monessa ollaan Munkassa. Toki Huvilakatu ja Amanda oli vielä mukana, mutta samat kulmat edelleen pyörii. Jostain syystä en ole aiemmin kiinnittänyt huomiota.
Työn iloa. Otetaan uusiks korkokengät nousee jalasta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei varmasti pysy, mutta. Mulla ei ole mitään Sagaa vastaan. Se on ihan jees hahmo. Asian ydin on, ettei hahmolla ole kuin muutamia kohtauksia Salkkareista. Ylipäätänsä käynyt muutamissa jaksoissa piipahtamassa. Suurin osa on eri hahmoillakin. Luonnollista ettei mitään materiaalia ole. Sitä paitsi korona-aikana jäi paljon tilanteita pois. Normaaliin palattiin kunnolla vasta 2021-2022 aikaan.
Saga oli näkyvin hahmo. Eliaksen äiti ja pastori olivat ihan parin jakson sivurooleja kerralla pakettiin. En tiedä olisko Sagalle kaavailtu mitään isompaa roolia. Eipä siellä hallituksessa juuri muitakaan äänessä ollut. Yksi tuttu avustajakasvo vuodelta 2019 kun puhuttiin fuusiosta näkyi vuonna 2021 replikoimassa firman nimen lausumisesta. Aki halusi vaihtaa nimen. En nähnyt muita hallituksen jäseniä äänessä Sagan lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei varmasti pysy, mutta. Mulla ei ole mitään Sagaa vastaan. Se on ihan jees hahmo. Asian ydin on, ettei hahmolla ole kuin muutamia kohtauksia Salkkareista. Ylipäätänsä käynyt muutamissa jaksoissa piipahtamassa. Suurin osa on eri hahmoillakin. Luonnollista ettei mitään materiaalia ole. Sitä paitsi korona-aikana jäi paljon tilanteita pois. Normaaliin palattiin kunnolla vasta 2021-2022 aikaan.
Saga oli näkyvin hahmo. Eliaksen äiti ja pastori olivat ihan parin jakson sivurooleja kerralla pakettiin. En tiedä olisko Sagalle kaavailtu mitään isompaa roolia. Eipä siellä hallituksessa juuri muitakaan äänessä ollut. Yksi tuttu avustajakasvo vuodelta 2019 kun puhuttiin fuusiosta näkyi vuonna 2021 replikoimassa firman nimen lausumisesta. Aki halusi vaihtaa nimen. En nähnyt muita hallituksen jäseniä äänessä Sagan lisäksi.
Ja siksi Saga menee samaan kategoriaan muiden vierailevien sivuhahmojen kanssa. Näitä on paljon. Sen kun ymmärtää ja hyväksyy niin ei tarvitse kysellä koko ajan samojen asioiden perään kun me seuraajat etenkään näistä tiedetä.
Syksyn mainokset on joka kerta vain parista ensimmäisestä jaksosta. Miksei voisi kevään tapaan olla pidemmältä ajalta? Onhan heillä materiaalia koko loppukeväästä olemassa.