Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7906)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo vauvojen vaihto on yksi vanhemmista kuvioista, joka on älytön. Eihän siinä ole mitään järkeä, "häähää olen mustasukkainen ja vaihdan teidän vauvat keskenään", rannekkeita ei vaihdettu. Jenniltä lähinnä hetken päähänpisto.
Cindyhän leikkasi sen kotiin tullessaan. Eikö siinä ollutkin vihjaus että meni todiste vauvojen vaihdosta roskiin?
Hoitohlökunta varmistaa kotiutumisen.
Jos vaikka katsoisitte joskus sarjaa ajatuksella, niin pysyisitte perässä. Nuorten palkkaus ei maksa Iisalle liikaa, koska tekevät osa-aika työtä koulun ohella. Iisa on sanonut jatkavansa satunnaisesti stylistin hommia, jonka takia tarvitsi ihmisiä joille jättää kauppa. Ihan samalla tavalla on ollut aikaisemmissa kaupoissa töissä Ismo, Aaro ja joskus kolmas nuorison edustaja. Nyt vasta nähdään suurtakin ongelmaa. Dahlia kehui kauppaa, vain Cherry puuttuu.
Salla räjäyttää koko Amandan ja Sampo jää sisälle.
Miksi uudessa Amandan ruokasalissa ei ole istumapaikkoja vain korkeat valkoiset pöydät
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka katsoisitte joskus sarjaa ajatuksella, niin pysyisitte perässä. Nuorten palkkaus ei maksa Iisalle liikaa, koska tekevät osa-aika työtä koulun ohella. Iisa on sanonut jatkavansa satunnaisesti stylistin hommia, jonka takia tarvitsi ihmisiä joille jättää kauppa. Ihan samalla tavalla on ollut aikaisemmissa kaupoissa töissä Ismo, Aaro ja joskus kolmas nuorison edustaja. Nyt vasta nähdään suurtakin ongelmaa. Dahlia kehui kauppaa, vain Cherry puuttuu.
Dahlia kehui kauppaa vain koska hänelle oli laitettu sanat suuhun. Ei Dahlia ulkolavasteen sisällä asuisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi uudessa Amandan ruokasalissa ei ole istumapaikkoja vain korkeat valkoiset pöydät
Varmaan lukivat kommentteja kuinka ei ole istumapaikkoja enempää. No tämäkö nyt oli ratkaisu? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Salla räjäyttää koko Amandan ja Sampo jää sisälle.
Salla räjäyttää itse itsensä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä ole vain avajaisten ajan. Tarkoitus että saa seisoa ja hengailla. Pari jaksoa taakse päin Amandassa oli jo vieraita. Aamupalapöydässä istui porukkaa. Ennen kuin ruvettiin avajaisia pykäämään kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Aki oli naimisissa Helunan kanssa ja Alissa Gunnarin!!!
Ne Nikkiset! 🤣
Aki melkein meni naimisiin myös Karinin kanssa. Karin antoi vielä häämatkarahat 100 tuhatta markkaa niistä makuuhuoneessa tehdyistä palveluista.
Sun äitis se vanha l utka mua oksetti joka kerta kun mä olin sen kanssa sängyssä ja se ajatus siitä että mä näen sun ja Erikin naamat että te tiedätte. Arvaa mikä mua lohduttaa ihan hirveesti? Se ettei mun tarvi panna enää tommosta vanhaa äm mää 💥
Linda jätti avajaiset välistä naapurisovun vuoksi. Luuli Karin olevan siellä ja halusi välttää Sallan. Pointti on, että Linda ja Kari kohtaavat huomisessa jaksossa saunalla ja Linda keksii mm. ohjelman uuden nimen. Tästä vasta riemu repeää kun Salla joskus saa kuulla keneltä se huippuidea tuli.
https://crcdn01.adnxs-simple.com/creative20/p/7458/2026/2/17/72549245/f…
Onko tässä Rantabaarin Olavi ja Friida?
Eikö siinä perävoide mainoksen äänenä ollut aikaisemmin Aaron näyttelijä ja nyt joku eri?
Vierailija kirjoitti:
Amandan saliin ei tehty mitää muuta muutosta kuin mintun vihreää seinään. 🤣
Nopeasti ne Sallan pillerit suli sinne Sampon kuohujuomaan 🥱
Sviitti on musta itseasiassa jotenkin levoton sen sisustuksen kannalta. Kuviot seinissä.
Vierailija kirjoitti:
Linda jätti avajaiset välistä naapurisovun vuoksi. Luuli Karin olevan siellä ja halusi välttää Sallan. Pointti on, että Linda ja Kari kohtaavat huomisessa jaksossa saunalla ja Linda keksii mm. ohjelman uuden nimen. Tästä vasta riemu repeää kun Salla joskus saa kuulla keneltä se huippuidea tuli.
Mikä se nimi on?
Muistatteko aikoja kun Aaro sanoi usein, niimpä. Jiri Jiri. Mutta kun se Jiri 🤭😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se nimi on?
"Korjaa mut!"
Milloin Helena Kuula palaa Pihlajakadulle?
Mun mielestä on muutenkin äärimmäisen epäuskottavaa, että multimiljonääri asuu jossain kämäisen majatalon "sviitissä" eikä osta itselleen omaa taloa tai edes asuntoa... Kohtahan se olis varmaan asunut kolmantena Noelin ja Danielan luona, mutta ku nyt tähän tulikin tää kuvio että se aikoo iskeä Danielan...
Vierailija kirjoitti:
Amandan sviitti uusittiin varmaan siksi että olisi ollut todella epärealistista että upporikas miljonääri Alex Martin olisi asunut siinä halvan näköisessä puuteripilvi linnassa.
Mutta miksi ihmeessä Dahlia ja Gunnar tuli Amandan juhliin, erityisesti Dahlia?
Noelilla ja Danielalla on molemmilla salarakkaat omalla työpaikalla. Danielan pitäisi vähän rohkaistua jo edes suutelemaan.