Äitinä olo?
Miten tulen paremmaksi äidiksi.
Tällä palstalla varmasti paljon on äitejä. Kertokaapas nyt minulle miten minä voisin tulla paremmaksi äidiksi.
Välillä koen olevani todella mahtava äiti kun taas toisena päivänä koen että olin todella epäonnistunut.
Yksi asia on varma mielestäni, kun pidän huolen itsestäni niin jaksan paremmin.
Lisää vinkkejä!
Kommentit (8)
Nyt äidit viisaat päät yhteen ja mietitään yhdessä miten meistä tulee parempia äitinä?
Miten esim auttaisit äitiä jolla ei ole muita keinoja kasvattaa lastaan kuin nippaamalla?
parantaa lapsen itsetuntoa?
Mistä näkee että lapsella on huono itsetunto tai hyvä itsetunto?
Miten sen huomaa?
Miten huomaa että lapsi voi hyvin? Mistä sinä huomaat että sinun poika/tyttö voi hyvin?
alottaa trolli ja kirjottaa oikeen provosoivasti aiheesta vaikka "tukistan lastani" jne jos haluaa aiheesta keskustelua!
Jos olet kysymässä neuvoa tai haluat keskustelua niin av:lla sitä ei synny tällä tavalla.
Täytyy vähän provosoida ensin porukkaa?
Unohda kasvatusoppaat ja opettele tuntemaan oma lapsesi. Sinä olet sinä ja lapsesi on ihan oma persoonansa. Anna itsellesi lupa olla omanlaisesi ihminen ja salli lapsesi olla omanlaisensa ihminen. Anna lapsen olla lapsi ja opettele itse olemaan aikuinen. Laadi selkeät säännöt, sääntöjen rikkomisesta aiheutuvat asianmukaiset rangaistukset ja noudattamista seuraavat asianmukaiset palkkiot. Älä liiottele, pidä pää kylmänä, kanna vastuusi.
Jokainen äiti epäonnistuu välillä, varsinkin superäidit, jotka eivät ikinä epäonnistu. Ihmisiähän me kaikki olemme, niin lapset kuin aikuisetkin, ja kaikilla meillä on inhimillisiä heikkouksia.
Läheisyyttä ja lämpöä ei ole koskaan liikaa. Halit, pusut ja sylittely on parasta, mitä voit lapsellesi antaa. Rakkaus ja anteeksianto on tärkeintä.
Nro 8.
Mahtava, sinä kirjoitit pitkän ja hyvän kirjoituksen! Lisää näitä ja keskustelua aiheesta!!
t.ap
minä opin paremmin ymmärtämään lastani? nro 2 voisitko antaa jotain neuvoja?