Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkkamainen jomotus alapäässä raskausoireena

06.04.2007 |

Onko kellään siis ollut alapään menkkamainen jomotus/särky raskausoireena? Sellaista oli eilen ja olin ihan varma, että menkat alkavat, mutta eivät sitten alkaneetkaan. Nyt taas ei tunnu miltään. Toisaalta oisko vain hormonihäiriö?

Nyt siis yk3 pillereiden lopetuksen jälkeen (eka kierto 22 pvää, toinen 34 päivää ja nyt kolmas kierto ja on jo meneillään kp41!!!!). Raskaustestin tein toissapäivänä ja negaa näytti... Onko muilla kokemusta tämäntyyppisestä " häiriöstä" ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä menkkakipu kestää vain yhden päivän mutta viime elokuussa kipua kesti monta päivää ja silloin aavistelin että voisin olla raskaana.

Toivottavasti näin myös sinulla!

Toiseen kysymykseesi en valitettavasti osaa vastata.

K rv 35+5 ja poika -05

Vierailija
2/8 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselläni on monta kertaa jo käynyt noin,että on ollu niitä menkkakipujen tapaisia kipuja ja aavistellu raskauttaa mutta yleensä ne menkat ovat sitten kuitenkin sieltä tulleet viikon sisällä eli se on just sitä,että kun sen lapsen haluais ja sit sitä alkaa helposti kuvittelemaan kaikkee ja lopulta se johtaa just tuohon,että tulee kaikenkaltasia kipuja ympäri kroppaa ja tuittuilee sit sen takia. Ärsyttävää hämäystä,mutta totta se ikävä kyllä on. Itse päätin,että en erehdy enään ensimmäisen kerran jälkeen ostamaan raskaustestiä vaan lampsin suoraan lääkäriin jos kaikki todella ja " oikeasti" viittaisi raskauteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit tosi hyvin! Kiitos sinulle siitä. Itse nimittäin olen erehtynyt tässä yrityksen touhussa luulemaan jos jonkinmoista jomotusta raskaudesta johtuvaksi ja ainahan sitä saa pettyä :/ Viime kierrossa tein päiväkirjaa eri kp:n tuntemuksista, jotten turhaan pettyisi seuraavassa taas. Oli kaikki mahdolliset raskausoireet, rinnat oli isot ja kipeät, teki pahaa, oli kylmä ym ym ym. Eli olen kanssasi samaa mieltä! Suosittelen muuten muillekin yrittäjille tuota oirepäiväkirjaa: nyt on hyvä seurailla, että joo, niinhän se oli viime kierrossakin ja menkat tuli!!!!!

Vierailija
4/8 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,näin se vaan tahtoo meillä naisilla olla,että kun kovasti jotakin odottaa ja haluaa niin sitten sitä jollain ihmeellisellä tavalla alkaa kuvittelemaan,että se on sittenkin totta (psykologinen juttu siis). En kyllä tykkää tuossa suhteessa naisenaolosta tippaakaan!:/ Huoh,miehillä se on helppoo.. Ei tartte kärsiä tämmösistä mielentempuista eikä menkkakivuista synnyttyskivuista puhumattakaan.

Vierailija
5/8 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sikstoisakseen niin olen aivan totaalisen kyllästynyt siihen,että AINA joutuu pettymään vaikka ensin hihkuttaa itelleen hiljaa mielessä,että " JES NYT TÄÄ ON AIVAN VARMA NAKKI!" niin kuinkas sitten käykään? menkat tulee heti seuraavana päivänä ja sitten kaikki on taas mustaa ja synkkää ympärilläsi ja v****** eikun tuplaantuu ja siinäpä sitä on sitten kaikkien hermot koetuksella.

Vierailija
6/8 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä pitkästä aikaa tänään itkeskelly! Nää hormonit ku saa niin huonoon jamaan ettei jaksa. Monesti mietin, että laitatan kierukan takas, niin ei tarvi pettyä......

Vierailija
7/8 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,eläs mitään. Mäkin erehyin taas luulemaan ties mitä mutta " eih" . On tämä kyllä nyt niin surkeiden sattumusten sarjaa ettei oo tosikaan.. Eikä tässä tiijä kohta että itkeäkkö vai nauraa. Ite oon miettiny kaikki maholliset vaihtoehot läpi,mutta mitään ehkäsyä en tähän väliin ota ja mitäpä se hyövyttäskään kun lastahan tässä ollaan yrittämässä koko aika mutta se on ku aina saa pettyä niin sitten on se uskokin aika lailla vaakalaudalla. Ja miehet kun ei tunnetusti ymmärrä mitään näiden asioiden päälle niin ooppa sitten tykönäs murheiden kanssa!:/

Vierailija
8/8 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun oliskin hitsi vie joskus jotain oikeitakin oireita,eikä kaikki vaan aina mielikuvituksen tuotetta!:( Oon kyllä niin tympääntyny,että kohta mulle on ihan yks lysti koko touhu eli " TJOT" .