Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa joka juo 200 olutta viikossa, mutta kuitenkin käy töissä ja pitää kodin siistinä?

Vierailija
26.08.2025 |

Miten on?

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kokisin että määrä liikaa ja hengitys haisee. Että kodit erilleen vaan. Miehen sietokyky lienee aika suuri elimissä, jos suodattaa kaiken.

Vierailija
62/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä pihapiirissä oli ukko, joka valehtelematta joka toinen päivä haki tupla salkut kaljaa. Aina kun näki liikkeellä, oli joko menossa kauppaan tai tulossa salkkujen kanssa. En tiedä miten keho kestää, eikä hän koskaan nähtävästi ollut kännissä ja omien sanojensa mukaan teki etätöitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä ajattelin että oon alkoholisti kun juon 35 annosta alkoholia viikonlopussa 😂 Teikäläiseen verrattuna oon raivoraitis!

Vierailija
64/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska jäisit jalkoihin. Mä vedän viinaa vähintään litran päivässä ni sun mitat ei oikein mene mun standardeihin.

N51

Vierailija
65/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi tuhoaa maksan ja liottaa aivot. Nuori alkoholidementikko vaipoissaan ei ole mikään tavoitetila. 

Vierailija
66/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella juopon kanssa

Vierailija
67/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

reilu tölkki per jokainen tunti!? Kai sä nukut jossain vaiheessa? Oletko töissäkin tölkki huulilla?

Eihän nyt kukaan voi tuommoista määrää olutta juoda. Luulin, että mun mies juo paljon, mutta ehei. :D

Mieheni kuitenkin hoitaa sen duuninsa, on vhän huono siivoamaan, mutta tekee erinomaista ruokaa ja seurustelee mun kanssa päivittäin. Viikonloppuisin tehdään yhteisiä juttuja. 

Mua ei sen dokaaminen häiritse, se hajuvaan on paha, joten seksiä vaan selvinpäin.

Juon varmaan jotain 4 olutta tunnissa

ap

Mie voisin juuva 4 olutta tunnin aikana, mutta siinä se oliskin sitten siltä illalta.🥴

Vierailija
68/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau, "toimintakykyinen" alkoholisti. Ei kiitos. 

Noi alkoholistit on hauskoja kun luulevat aina olevansa toimintakykyisiä ja että kukaan ei muka huomaan. Hah hah.

Juuri niin. Useampi ei ymmärrä sitä, jos on saatava joka viikonloppu alkoholia, niin kyllä silloin on jo jonkin sortin ongelma. Kyllä se viikonloppu juominen alkaa näkyä naamasta viimeistään nelikymppisenä. Tajuaako nämä ihmiset itse sitä?

Vierailija
69/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee 👴🏻🥩🧺

Vierailija
70/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau, "toimintakykyinen" alkoholisti. Ei kiitos. 

Noi alkoholistit on hauskoja kun luulevat aina olevansa toimintakykyisiä ja että kukaan ei muka huomaan. Hah hah.

Juuri niin. Useampi ei ymmärrä sitä, jos on saatava joka viikonloppu alkoholia, niin kyllä silloin on jo jonkin sortin ongelma. Kyllä se viikonloppu juominen alkaa näkyä naamasta viimeistään nelikymppisenä. Tajuaako nämä ihmiset itse sitä?

Haittaakohan se näitä ihmisiä? Kaikkihan ei ole pinnallisia. Toisekseen heillä on isompiakin ongelmia kuin ulkonäkö.

Vierailija
71/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi seurustelisin juopon kanssa? Olen itse lähestulkoon raitis, joskus voin ottaa viinilasillisen ruoan kanssa.

Miksi seurustella raittiin kanssa? Tylsää ja ankeeta seuraa.

Näin sanoo ihmiset, jotka eivät osaa olla ilman alkoholia. Heillä on hauskaa vain, kun saavat itseään sekaisin. Mielestäni tuo on hieman säälittävää.

Vierailija
72/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skunkit eivät kiinnosta.

Lemon Skunk on hyvää.

Vierailija
73/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä siinä vähän liikaa on

Vierailija
74/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko ylimääräinen nolla vahingossa? Millä ajalla ja millä rahalla moinen määrä?

En tietenkään voisi, jo 20 olutta viikossa on liikaa. Elinajanodotekin hyvin pieni tuollaisella miehellä. 

Vierailija
75/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä estäis. Parhaimmillaan juon itse 12-13 vodkapaukkua päivässä ja hommat hoituu. 

Mitkä hommat sinulta muka hoituu?

Vierailija
76/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi seurustelisin juopon kanssa? Olen itse lähestulkoon raitis, joskus voin ottaa viinilasillisen ruoan kanssa.

Miksi seurustella raittiin kanssa? Tylsää ja ankeeta seuraa.

Näin sanoo ihmiset, jotka eivät osaa olla ilman alkoholia. Heillä on hauskaa vain, kun saavat itseään sekaisin. Mielestäni tuo on hieman säälittävää.

Ok. Musta voisi olla säälittävää, että pitää kommata trolleille.

Vierailija
77/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko ylimääräinen nolla vahingossa? Millä ajalla ja millä rahalla moinen määrä?

En tietenkään voisi, jo 20 olutta viikossa on liikaa. Elinajanodotekin hyvin pieni tuollaisella miehellä. 

20 olutta viikossa ei ole edes yhtä lavaa. Moni vetää viikossa useita. Ja mitä noihi elinajanodotuksiin tulee, niiin harva spuge kuitenkaan viinaan kuolee nuorena. Monet aloittaneet kasarilla ja yhä porskuttaa. Välillä enemmän välillä vähemmän.

Vierailija
78/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä. Miten tuo on muka mahdollista? Itse kun juon joskus sen viinipulon illanistujaisissa, niin menee useampi päivä väsyneenä. Palautumisessa kestää kauan. Sikspä nykyään välttelen juomista.

Vierailija
79/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en juo yhtään eli ei, en huolisi. Tosin harvalle miehelle kelpaa tällainen raitis nainenkaan. Just tuli pakit mieheltä, jolle terveet elämäntavat oli tärkeä juttu. Mutta alkottomuus ei ilmeisesti ollut hänen mielestään tervettä :D

Vierailija
80/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti ja ytimekkäästi: EN. Olen itse absolutisti ja inhoan kaljalle tai yleensäkin viinalle lemuavia tyyppejä, olivat ne sitten akkoja tai ukkoja.