Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa joka juo 200 olutta viikossa, mutta kuitenkin käy töissä ja pitää kodin siistinä?
Kommentit (115)
Eipä tarvis kauaa seurustella jos oluenkulutus on tota tasoa. Jos ois rikas mies ni voishan tosta ottaa lesken perinnöt ja antaa toisen ryypätä ittensä parissa vuodessa hautaan.
Vierailija kirjoitti:
En, koska tuolla määrällä ei oikeasti käydä töissä ja kotikin on niiden pullojen peitossa.
Kyllä käy töissä joka päivä, ja tölkitkin vien lähes päivittäin
ap
reilu tölkki per jokainen tunti!? Kai sä nukut jossain vaiheessa? Oletko töissäkin tölkki huulilla?
Eihän nyt kukaan voi tuommoista määrää olutta juoda. Luulin, että mun mies juo paljon, mutta ehei. :D
Mieheni kuitenkin hoitaa sen duuninsa, on vhän huono siivoamaan, mutta tekee erinomaista ruokaa ja seurustelee mun kanssa päivittäin. Viikonloppuisin tehdään yhteisiä juttuja.
Mua ei sen dokaaminen häiritse, se hajuvaan on paha, joten seksiä vaan selvinpäin.
Miksi seurustelisin juopon kanssa? Olen itse lähestulkoon raitis, joskus voin ottaa viinilasillisen ruoan kanssa.
Ettekö te juopot ymmärtä olevanne vastenmielisiä?
Vierailija kirjoitti:
Eipä tarvis kauaa seurustella jos oluenkulutus on tota tasoa. Jos ois rikas mies ni voishan tosta ottaa lesken perinnöt ja antaa toisen ryypätä ittensä parissa vuodessa hautaan.
Tuskin menisi paria vuotta, että olisi kuopassa
Vierailija kirjoitti:
Eipä kauaa ehtisi seurustella, kun mies olisi pian mullan alla alkoholomyrkytyksen takia
Ei oluesta tai siideristä voi tulla alkoholimyrkytystä
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi seurustelisin juopon kanssa? Olen itse lähestulkoon raitis, joskus voin ottaa viinilasillisen ruoan kanssa.
Miksi pilaat ruoan maun jollain viinillä? Viiniä juotiin aikoinaan, koska vesi oli täynnä bakteereja. Viinissä alloholi tappoi bakteerit.
Seurustella- elävän kaljapullon kanssa?
Vierailija kirjoitti:
reilu tölkki per jokainen tunti!? Kai sä nukut jossain vaiheessa? Oletko töissäkin tölkki huulilla?
Eihän nyt kukaan voi tuommoista määrää olutta juoda. Luulin, että mun mies juo paljon, mutta ehei. :D
Mieheni kuitenkin hoitaa sen duuninsa, on vhän huono siivoamaan, mutta tekee erinomaista ruokaa ja seurustelee mun kanssa päivittäin. Viikonloppuisin tehdään yhteisiä juttuja.
Mua ei sen dokaaminen häiritse, se hajuvaan on paha, joten seksiä vaan selvinpäin.
Juon varmaan jotain 4 olutta tunnissa
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisin miehen kanssa, joka juo kuin sieni, kun voin saada miehen joka ei juo 200 olutta viikossa ja käy töissä ja pitää kodin siistinä.
Tätä juuri kysytään. Osaatko vastata siihen?
Noin kolmekymmentä pulloa päivässä?
Aivan varmasti kukaan joka juo melkein 30 pulloa olutta joka päivä ei käy töissä ja pidä kotia siistinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pilaat ruoan maun jollain viinillä? Viiniä juotiin aikoinaan, koska vesi oli täynnä bakteereja. Viinissä alloholi tappoi bakteerit.
Tiedän kyllä. Riippuu ruoasta, tiettyihin ruokiin viini sopii kuin nenä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti kukaan joka juo melkein 30 pulloa olutta joka päivä ei käy töissä ja pidä kotia siistinä.
Totuus on tarua ihmeellisempi. Harvassa näitä on, mutta on kuitenkin-
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te juopot ymmärtä olevanne vastenmielisiä?
Jos juo ongelmaan asti, niin tuo asia on pienin ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka muka juo 200 olutta viikossa??
Eihän se ole kuin 28 olutta päivässä. Kevyestihän se menee ammattilaisella. Tuskin onnistuu kuitenkaan töissäkäynti.
Tuskinpa onnistuu, nimittäin jos juot vettä 5l/päivä niin teholla ploet kohta. Hieman kohtuullisuutta valehteluun, vaikka valehtelu päivän trendi onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka muka juo 200 olutta viikossa??
Eihän se ole kuin 28 olutta päivässä. Kevyestihän se menee ammattilaisella. Tuskin onnistuu kuitenkaan töissäkäynti.
Tuskinpa onnistuu, nimittäin jos juot vettä 5l/päivä niin teholla ploet kohta. Hieman kohtuullisuutta valehteluun, vaikka valehtelu päivän trendi onkin.
Koska vesipöhö iskee. Oluessa siitä ei ole vaaraa.
Eipä kauaa ehtisi seurustella, kun mies olisi pian mullan alla alkoholomyrkytyksen takia