Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa joka juo 200 olutta viikossa, mutta kuitenkin käy töissä ja pitää kodin siistinä?

Vierailija
26.08.2025 |

Miten on?

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kauaa ehtisi seurustella, kun mies olisi pian mullan alla alkoholomyrkytyksen takia

Vierailija
22/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvis kauaa seurustella jos oluenkulutus on tota tasoa. Jos ois rikas mies ni voishan tosta ottaa lesken perinnöt ja antaa toisen ryypätä ittensä parissa vuodessa hautaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska tuolla määrällä ei oikeasti käydä töissä ja kotikin on niiden pullojen peitossa.

Kyllä käy töissä joka päivä, ja tölkitkin vien lähes päivittäin

ap

Vierailija
24/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilu tölkki per jokainen tunti!? Kai sä nukut jossain vaiheessa? Oletko töissäkin tölkki huulilla?

Eihän nyt kukaan voi tuommoista määrää olutta juoda. Luulin, että mun mies juo paljon, mutta ehei. :D

Mieheni kuitenkin hoitaa sen duuninsa, on vhän huono siivoamaan, mutta tekee erinomaista ruokaa ja seurustelee mun kanssa päivittäin. Viikonloppuisin tehdään yhteisiä juttuja. 

Mua ei sen dokaaminen häiritse, se hajuvaan on paha, joten seksiä vaan selvinpäin.

Vierailija
25/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seurustelisin juopon kanssa? Olen itse lähestulkoon raitis, joskus voin ottaa viinilasillisen ruoan kanssa.

Vierailija
26/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te juopot ymmärtä olevanne vastenmielisiä?

Vierailija
27/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tarvis kauaa seurustella jos oluenkulutus on tota tasoa. Jos ois rikas mies ni voishan tosta ottaa lesken perinnöt ja antaa toisen ryypätä ittensä parissa vuodessa hautaan.

Tuskin menisi paria vuotta, että olisi kuopassa

Vierailija
28/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kauaa ehtisi seurustella, kun mies olisi pian mullan alla alkoholomyrkytyksen takia

Ei oluesta tai siideristä voi tulla alkoholimyrkytystä

ap

Vierailija
29/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi seurustelisin juopon kanssa? Olen itse lähestulkoon raitis, joskus voin ottaa viinilasillisen ruoan kanssa.

Miksi pilaat ruoan maun jollain viinillä? Viiniä juotiin aikoinaan, koska vesi oli täynnä bakteereja. Viinissä alloholi tappoi bakteerit.

Vierailija
30/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustella- elävän kaljapullon kanssa?

Vierailija
31/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

reilu tölkki per jokainen tunti!? Kai sä nukut jossain vaiheessa? Oletko töissäkin tölkki huulilla?

Eihän nyt kukaan voi tuommoista määrää olutta juoda. Luulin, että mun mies juo paljon, mutta ehei. :D

Mieheni kuitenkin hoitaa sen duuninsa, on vhän huono siivoamaan, mutta tekee erinomaista ruokaa ja seurustelee mun kanssa päivittäin. Viikonloppuisin tehdään yhteisiä juttuja. 

Mua ei sen dokaaminen häiritse, se hajuvaan on paha, joten seksiä vaan selvinpäin.

Juon varmaan jotain 4 olutta tunnissa

ap

Vierailija
32/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisin miehen kanssa, joka juo kuin sieni, kun voin saada miehen joka ei juo 200 olutta viikossa ja  käy töissä ja pitää kodin siistinä.

Tätä juuri kysytään. Osaatko vastata siihen?

Vierailija
33/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kolmekymmentä pulloa päivässä?

Vierailija
34/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti kukaan joka juo melkein 30 pulloa olutta joka päivä ei käy töissä ja pidä kotia siistinä.

Vierailija
35/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pilaat ruoan maun jollain viinillä? Viiniä juotiin aikoinaan, koska vesi oli täynnä bakteereja. Viinissä alloholi tappoi bakteerit.

Tiedän kyllä. Riippuu ruoasta, tiettyihin ruokiin viini sopii kuin nenä päähän. 

Vierailija
36/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti kukaan joka juo melkein 30 pulloa olutta joka päivä ei käy töissä ja pidä kotia siistinä.

Totuus on tarua ihmeellisempi. Harvassa näitä on, mutta on kuitenkin-

Vierailija
37/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te juopot ymmärtä olevanne vastenmielisiä?

Jos juo ongelmaan asti, niin tuo asia on pienin ongelma.

Vierailija
38/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka juo 200 olutta viikossa?? 

Eihän se ole kuin 28 olutta päivässä. Kevyestihän se menee ammattilaisella. Tuskin onnistuu kuitenkaan töissäkäynti.

Tuskinpa onnistuu, nimittäin jos juot vettä 5l/päivä niin teholla ploet kohta. Hieman kohtuullisuutta valehteluun, vaikka valehtelu päivän trendi onkin.

Vierailija
39/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ou jee

Vierailija
40/115 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka juo 200 olutta viikossa?? 

Eihän se ole kuin 28 olutta päivässä. Kevyestihän se menee ammattilaisella. Tuskin onnistuu kuitenkaan töissäkäynti.

Tuskinpa onnistuu, nimittäin jos juot vettä 5l/päivä niin teholla ploet kohta. Hieman kohtuullisuutta valehteluun, vaikka valehtelu päivän trendi onkin.

Koska vesipöhö iskee. Oluessa siitä ei ole vaaraa.