Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa joka juo 200 olutta viikossa, mutta kuitenkin käy töissä ja pitää kodin siistinä?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Miksi seurustelisin juopon kanssa? Olen itse lähestulkoon raitis, joskus voin ottaa viinilasillisen ruoan kanssa.
Miksi seurustella raittiin kanssa? Tylsää ja ankeeta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti kukaan joka juo melkein 30 pulloa olutta joka päivä ei käy töissä ja pidä kotia siistinä.
Tommosella juopolla se 2 promillea on ns normaali tila.
Hyvin harjoitelleella ei tuo olut määrä ole ongema.
Jos jaksaa juomista kahtoa, tyypistä tykkää, eikä lapsia kärsimässä.
Niin tämäkin on valinta. Tosin eihän ihmistä tunne kun ei selvänä näe koskaan.
Ja kyllä alkoholimyrkytyksen voi saada miedostakin juomasta.
Pidemmän pääle juomisen haitat tulevat kyllä näkyviin VÄISTÄMÄTTÄ.
Sitten voi mennä työ ja ainenkin terveys.
Lääkäriin ja hakemaan apua ongelmaan. Alkoholismi on sairaus ja alkoholi huume.
Vierailija kirjoitti:
reilu tölkki per jokainen tunti!? Kai sä nukut jossain vaiheessa? Oletko töissäkin tölkki huulilla?
Eihän nyt kukaan voi tuommoista määrää olutta juoda. Luulin, että mun mies juo paljon, mutta ehei. :D
Siellä ei taas joku muumimamma ymmärrä reaalitodellisuudesta yhtään mitään kun se oma saman katon alla oleva vässykkä on ainoa ikkuna ja vertailukohde kaikkiin planeetan miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka muka juo 200 olutta viikossa??
Eihän se ole kuin 28 olutta päivässä. Kevyestihän se menee ammattilaisella. Tuskin onnistuu kuitenkaan töissäkäynti.
Etätöissä onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
No mikä estäis. Parhaimmillaan juon itse 12-13 vodkapaukkua päivässä ja hommat hoituu.
Kauanko olet tuota harrastanut ja onko mitään terveyshaittoja tullut?
No, 200 ei ole edes kovin paljon.
200 olutta viikossa ja 1-2 pulloa kossua päivässä, siinä alkaisi olemaan jo ehkä haastettakin. Pelkästä perusoluesta ei tule isolle miehelle kuin pöhnä vaikka latkisi kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa vessa haista kuselle. Mies joka juo 200 kaljaa viikossa käy kusella koko ajan ja mahtaako kaikki päätyä pönttöön. Joten vastaukseni on, en voisi.
En näkisi muutenkaan mitään mieltä tuollaisessa kaljankittaamisessa.
Käyn kusella ehkä 10 kertaa päivässä
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska tuolla määrällä ei oikeasti käydä töissä ja kotikin on niiden pullojen peitossa.
Kyllä käy töissä joka päivä, ja tölkitkin vien lähes päivittäin.
Millä viet niitä, miten usein ja minne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi seurustelisin juopon kanssa? Olen itse lähestulkoon raitis, joskus voin ottaa viinilasillisen ruoan kanssa.
Totta. Paljon hauskempaa kun mies sammuu kuset housuissa illalla sohvalle. Sitä ennen on istunut siinnä 6 tuntia putkeen.
Aamulla vääntää karpularipulit pönttöön ja jatkaa sitten siitä mihin eilen jäi. Jännää...
Voitko tarkentaa, puhutaanko ne nyt 200 tölkistä Coop olutta vai k kaupan kalliista erikoisoluesta? Kiinnostaa
N22
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti kukaan joka juo melkein 30 pulloa olutta joka päivä ei käy töissä ja pidä kotia siistinä.
Mä jäin tässä miettimään mun duunikaveria (keittiö). Hän tunnustaa olevansa alkoholisti ja aina töistä lähdettyään hän ostaa neljä olutta kotimatkalle. Yksi pysäkillä, kaksi bussissa ja yksi pysäkiltä kotiin... Sitten käy siinä kodin viereisessä kaupassa ostamassa 24 laatikon halvinta olutta ja tissuttelee sitä joko yksin kotona tai lähipuistossa kavereiden kanssa.
Hän tekee 9.00-15.00 työaikaa. Sanoo, että nukkumaan menee 23.00 ja herää 07.00. Aamulla se tulee sitten ysiksi reippaasti hymyillen ja alkaa töihin. Hiton hyvä duunari on. Miettinyt, että olisi varmasti aivan huippukokkeja, jos ei tuota juomista olisi ja uskoisi enemmän itseensä. Ei ole koskaan pois, ei valita. On ystävällinen ja kiva kaikille, yleisesti pidetty. Niin ja avulias. Asiakkaat rakastaa hänen ruokaa ja ottaa hyvin ruokavaliot huomioon, eikä nirpistä nenäänsä vegaaneillekaan, vaikka vannoitunut lihansyöjä onkin.
Kokin hommissa siisteys on puolet duunista vähintään ja on aivan huippu siinä. Siivoaa myös ylimääräistäkin heti jos on hiljaisempaa.
Kerran olen hänen kotonaan käynyt viemässä duunin avaimia. Tarjos kahvit ja siinä se hetki meni äimistellessä siisteyttä Oli pieni kaksio, niukasti sisustettu ja siistein kämppä ikinä. Itekseen asuu, niin siivoaa rutiinin omaisesti päivittäin. Pyyhkii lattiat nihkeellä joka aamu. Viikonloppuisin imuroi paikat sohvan ja vaihtaa lakanat. Ruokaa tekee todella harvoin, kun töistä voi ostaa annoksia. Pyykkiä hänellä on vähän. Duunivaatteet pestään töissä.
Hän haluaa käydä töissä se on hänen henkireikänsä, muuten tulee apatia ja dokais vaan kotona. Ei saa tehtyä mitään, ei edes siivottua. Mielellänii mä hänet pidän töissä mahdollisimman pitkään, mutta kohta hänellä alkaa eläkeikäkin kolkuttamaan.. Katotaan kuulemma sitten miten ratkaistaan tuo ongelma.
Hän on kuulemma nuoresta ollut jo juoppo. Sai perhettä perustettua, mutta ei huolehdittua, kun viina vei. Kiva aikuinen poika hänellä on ja se entinen vaimokin pitää yhteyksiä kaverina.
En tiedä ap:n tarinaa, mutta näitä tosiaan on, eikä edes ole harvinaista. Keittiössä mäkin olen ollut kohta sen 40 vuotta ja kyllähän noita juopaleita on nähty. Ammattitauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Paljon hauskempaa kun mies sammuu kuset housuissa illalla sohvalle. Sitä ennen on istunut siinnä 6 tuntia putkeen.
Aamulla vääntää karpularipulit pönttöön ja jatkaa sitten siitä mihin eilen jäi. Jännää...
Millaista on elää raittiin ankean miehen kanssa. Miten päivä menee sellaisen kanssa. Minulla on ollut vaan Juoppoja ?
Minä mäkätän miehelleni jo kuudesta viikottaisesta pullosta. Lauantaina juomme valkoviiniä kala-aterian kanssa ja se on tietysti hyväksyttävää :D, mutta ei päivittäiset oluet.
Tuohon menee rahaa ainakin tonni kuukaudessa ja mies olisi jatkuvassa pöhnässä. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä porukoissa sä oikein liikut? En ole koskaan törmännyt tuommoiseen, vaikka juoppoja tunnenkin. Ehkä sitä on raitistuttu, kun tullut niitä pidätysvaikeuksia ja sammumisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
reilu tölkki per jokainen tunti!? Kai sä nukut jossain vaiheessa? Oletko töissäkin tölkki huulilla?
Eihän nyt kukaan voi tuommoista määrää olutta juoda. Luulin, että mun mies juo paljon, mutta ehei. :D
Siellä ei taas joku muumimamma ymmärrä reaalitodellisuudesta yhtään mitään kun se oma saman katon alla oleva vässykkä on ainoa ikkuna ja vertailukohde kaikkiin planeetan miehiin.
Kyllä teitä juoppoja on nähty ja sen takia en puutu mieheni juomisiin. Riitaa siitä vaan tulee. Mä olen omat ehtoni hänelle sanonut ja hän on ymmärryksessä ne kuunnellut ja elää sen mukaan. Loppu peleissä hyvä ihmissuhde kuitenkin.
Kiitos muumimammaudesta. :) Kauniisti sanottu. Mutta onhan tuo neljä tölkkiä per tunti aika tahtia.
Ei kukaan voi juoda 200 olutta viikossa😃
No ei 200 olutta ole isolle miehelle temppu eikä mikään viikossa. Eihän siinä ole niin paljoa päivää kohti että ehtisi edes kunnon humalaan ilman väkeviä kyytipojaksi.