Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö jonkun kiltin, vapaan, akateemisen miehen mulle?

Vierailija
06.04.2007 |

Saisi olla mieluusti ekoihminenkin. Ikää 37-43...

Olen kiltti, vapaa, akateeminen, ekoihminen, lapsekas - miestä ei maisemissa - hoikka hymynaama.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kiltti, ihana, komea, urheilullinen, tohtori, hyvätuloinen, maailman paras mies.

Vierailija
2/9 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja olen samanlainen kuin ap :)

Mennäänkö metsästämään yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin antaa eteen päin, kun meillä ei ole enää mitään säpinää :(.

Vierailija
4/9 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljeni olis muutoin, mutta ei ole akateeminen, on rikostutkija. Jäi leskeksi reilu vuosi sitten. Maailman ihanin mies ja isänä ihan mahtava. Mutta kun tuo akateemisuus uupuu...

Vierailija
5/9 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ole akateeminen. Muuten kylläkin sivistyneen oloinen mun mittapuuni mukaan. Tumma on ja tulinen luonnoltaan, mutta eko on katsannoltaan , ikää 42.

Vierailija
6/9 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täyttää ehdottomasti muut kriteerit.

Vierailija
7/9 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei ole tärkeintä, kunhan tykkää kauneudesta - näkee sitä ympärillään pienissäkin asioissa.

Semmoinen kiltti tyyppi, juu, joka kävelee luonnossa ja tuntee lintuja ja tykkää lapsista...

Kerro veljellesi, jos kiinnostaa ja jos häneen tuntomerkit sopivat - meillä on myös sama kokemus taustalla.

ap

Vierailija
8/9 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ole silmät avoinna kulkenut, mutta kun olin yh, niin netti tuntui olevan pullollaan kuvailemasi kaltaisia. Tutustuin varmaan viiteen ihan ystävätasolla ja kaikki aivan huippumiehiä. Yksi meni sitten änkeämään meidän perheen elämään, joten ne neljä jäi sinne vapaille markkinoille ;-)

Vierailija
9/9 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse löytänyt mieheni sellaisen kautta (ei viihdy baareissa, muuten emme olisi koskaan tavanneet) ja todella monet tuttavani ovat löytäneet hyvän aviomiehen netistä. Laita toiveesi juuri tuollaisenaan. Minäkin hain killtiä miestä - ja sain!