PALKKAUS: "Palkka 0,18 senttiä per jaettu lappu, km korvausta ei makseta"
Työpaikkakuvaus
Työtehdään päisin 9-19 välillä, yli 1000 mainosta pitää jakaa viikossa. Työntekijä sitoutuu tekemään töitä 5 pvää vkossa 4-5h päivässä.
Palkka
0,18 senttiä per jaettu lappu 100kpl jakaa tunnissa keskimäärin, km korvausta ei makseta jakoalueelle., Provisiopalkka | Bonus-based
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo mitenkään kannata jos autoa pitää käyttää. Kerrostaloalueet ok, jaettavat laput johonkin kärryyn, esim. vanhat lasten rattaat. Nuorelle lisätienestinä ok, voi motivoida kummasti opintoja, muuten ei ehkä kovin kannattaavaa. Ellei sitten jaa samalla mm. aamu Hesareita....
En kyllä näe tuota mitenkään edes lisätienestinä.
Minusta se on ihan hyvää. Sellaisille joilla ei ole työkokemusta vielä, eikä sitä omaa autoa. Sieltä saa sen kärryn kyllä lainaan.
jostain se on aloitettava, tai sitten vaan nirppanokkainen hiippailee. Turha valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen mainosmääränhän jakaa kahdessa päivässä. Miksi aikaa pitää olla 5 päivää? Kun olin Postilla töissä, niin työpäivän aikana jaoin noin 700 mainosta muun postin ohella.
Mitä väliä? Aikapalkkaa tästä ei makseta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota kannattaa kokeilla. Työmatkat yleensä työntekijä maksaa itse. Tiheillä kerrostaloalueilla hoitunee hyvin, vaan miten on lukituista alaovista sisäänpääsy ? Itsellä ei ole mainoskieltoa ovella, mainokset ovat silti loppuneet tyystin.
Onneksi olkoon! Sinä olet läpäissyt testin ja saat työpaikan! Kerro meille nimesi ja osoitteesi niin tulen hakemaan töihin. Mulla on sinulle töitä. Voit mennä bussilla kotiin.
Ai kiva, laita tänne tiedot, niin otan yhteyttä.
Ja nyt Timo Tolvasella on nimi kiinni jutussa ikuisest. Netti ei unohda.
Kuka tuollaiseen paskaan suostuu? 15€/h ja 40 tuntia viikko ja ilmaiset bensat firman tankkauskortilla pitää vähintään saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo mitenkään kannata jos autoa pitää käyttää. Kerrostaloalueet ok, jaettavat laput johonkin kärryyn, esim. vanhat lasten rattaat. Nuorelle lisätienestinä ok, voi motivoida kummasti opintoja, muuten ei ehkä kovin kannattaavaa. Ellei sitten jaa samalla mm. aamu Hesareita....
Minusta se on ihan hyvää. Sellaisille joilla ei ole työkokemusta vielä, eikä sitä omaa autoa. Sieltä saa sen kärryn kyllä lainaan.
jostain se on aloitettava, tai sitten vaan nirppanokkainen hiippailee. Turha valittaa.
Sieltähän se ilmoittajakin pullahti esiin. Terve terve!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa mansikanpoimijana saa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota kannattaa kokeilla. Työmatkat yleensä työntekijä maksaa itse. Tiheillä kerrostaloalueilla hoitunee hyvin, vaan miten on lukituista alaovista sisäänpääsy ? Itsellä ei ole mainoskieltoa ovella, mainokset ovat silti loppuneet tyystin.
Sinun mielestäsi siis kaikki postiluukut ovat työpisteitä, joille matkustaminen pitää työntekijän kustantaa itse? Okei.
ei tuo ole sellaisen paikka, jonka täytyy käyttää omaa autoa. Valitsee sitten vaan toisenlaisen työn. Ihan turha itkeä.
Onhan siellä että työ sisältää matkustamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä. Ei se ole kyllä hirmu yleistä, että kilometrikorvauksia ei makseta. Ja 0,18snt/lappu on sinusta siis kohtuullinen palkka siitä, että joudut käyttämään omaa autoa?
Miten niin joutuu käyttämään autoa ?
Vierailija kirjoitti:
Noilla spekseillä jakelu kannattaa hoitaa lähimpään lehtiroskikseen.
Sieltä olen käryttänyt aikoinaan kun ns paikallissanomia löytyi nippukaupalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Olisko kuitenki 0,18 euroa?
Ei, kyllä se on 0,18snt/lappu.
En usko. Kyllä tuo tarkoittaa 18 senttiä.
Onko se jotenkin sen parempi palkka sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä. Ei se ole kyllä hirmu yleistä, että kilometrikorvauksia ei makseta. Ja 0,18snt/lappu on sinusta siis kohtuullinen palkka siitä, että joudut käyttämään omaa autoa?
. Mene sellaiselle alueelle, ettei tarvitse sitä omaa autoa.
itse ä, kun jaoin mainoksia, niin otin sen ihan urheilun kannalta.
tuohan on 180 euroa viikossa. tuhanteen mainokseen menee juosten muutama tunti.
Ei mainosten jakajatkaan mene minne tahansa alueelle, kyllä on alueet tiukasti rajattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilisitko itse?
Kortteli jossa asun on 228 postiluukkua, kokeilisin itse !
Tuossa on virhe.
0,18 e
18 snt
Ihan normi palkka jakelusta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuollaiseen paskaan suostuu? 15€/h ja 40 tuntia viikko ja ilmaiset bensat firman tankkauskortilla pitää vähintään saada.
Siinä on virhe.
Haloo.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on virhe.
0,18 e
18 snt
Ilmoituksessa sanotaan 0,18 snt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltähän se ilmoittajakin pullahti esiin. Terve terve!
Terve terve.
En ole ilmottaa, mutta ääliökin näkee, että siinä on pilkkuvirhe.
Ja kyllä, aloitin 15-kesäisenä mainosten jakelulla. Kunto siinä kaupanpäälle koheni, kun rappuja juoksin.
Nyt olen kouluttautunut ja palkka on koulutuksen ja työn mukainen.
Minusta työttömän tai kouluttamattoman on aika turha rutista, vaan parempi olisi vaan kiinni johonkin ja edetä. Jostain on aloitettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilisitko itse?
Kortteli jossa asun on 228 postiluukkua, kokeilisin itse !
No niin, siitähän saisi jo 41 senttiä. Ei huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on virhe.
0,18 e
18 snt
Ilmoituksessa sanotaan 0,18 snt
Joko Tolvanen myöntää virheensä tai häpeää !
Onneksi olkoon! Sinä olet läpäissyt testin ja saat työpaikan! Kerro meille nimesi ja osoitteesi niin tulen hakemaan töihin. Mulla on sinulle töitä. Voit mennä bussilla kotiin.