PALKKAUS: "Palkka 0,18 senttiä per jaettu lappu, km korvausta ei makseta"
Työpaikkakuvaus
Työtehdään päisin 9-19 välillä, yli 1000 mainosta pitää jakaa viikossa. Työntekijä sitoutuu tekemään töitä 5 pvää vkossa 4-5h päivässä.
Palkka
0,18 senttiä per jaettu lappu 100kpl jakaa tunnissa keskimäärin, km korvausta ei makseta jakoalueelle., Provisiopalkka | Bonus-based
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Tuota kannattaa kokeilla. Työmatkat yleensä työntekijä maksaa itse. Tiheillä kerrostaloalueilla hoitunee hyvin, vaan miten on lukituista alaovista sisäänpääsy ? Itsellä ei ole mainoskieltoa ovella, mainokset ovat silti loppuneet tyystin.
Mitä. Ei se ole kyllä hirmu yleistä, että kilometrikorvauksia ei makseta. Ja 0,18snt/lappu on sinusta siis kohtuullinen palkka siitä, että joudut käyttämään omaa autoa?
Vierailija kirjoitti:
Tuota kannattaa kokeilla. Työmatkat yleensä työntekijä maksaa itse. Tiheillä kerrostaloalueilla hoitunee hyvin, vaan miten on lukituista alaovista sisäänpääsy ? Itsellä ei ole mainoskieltoa ovella, mainokset ovat silti loppuneet tyystin.
Työmatka EI OLE työn suorituksessa kertyvät matkat.
18 snt tunnista on kyllä kova palkka.
Jostain syystä tästä ei saa täällä keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä tästä ei saa täällä keskustella.
Konkurssifirma Luxio taustalla.
Noilla spekseillä jakelu kannattaa hoitaa lähimpään lehtiroskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilisitko itse?
Vierailija kirjoitti:
Parkkipirkko?
Jonkun parvekefirman mainoksia
Hakuohjeet
Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV:si sähköpostitse osoitteeseen:
xx
Lisätietoja tehtävästä antaa:
xx
Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä ole nopea!
Lisätietoja tehtävästä antaa
xx
mä luulen että paikka etsii tekijäänsä vielä pitkään.
No ei tuo mitenkään kannata jos autoa pitää käyttää. Kerrostaloalueet ok, jaettavat laput johonkin kärryyn, esim. vanhat lasten rattaat. Nuorelle lisätienestinä ok, voi motivoida kummasti opintoja, muuten ei ehkä kovin kannattaavaa. Ellei sitten jaa samalla mm. aamu Hesareita....
Olisko kuitenki 0,18 euroa?
Tuollaisen mainosmääränhän jakaa kahdessa päivässä. Miksi aikaa pitää olla 5 päivää? Kun olin Postilla töissä, niin työpäivän aikana jaoin noin 700 mainosta muun postin ohella.
Miten kontrolloidaan se, mihin niitä lappuja on jaettu? Jos työnnän 100 lappua yhteen postiluukkuun, niin eikös se oo sitten 100 jaettua lappua?
Eihän nyt mitenkään voi olla 0,18 senttiä per lappu. Sehän tarkoittaisi, että kun on jakanut 100 mainosta, on tienannut 18 senttiä. Ja kun on jakanut 1000 mainosta, on tienannut 1,80€. Ei ole mahdollista.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Olisko kuitenki 0,18 euroa?
Ei, kyllä se on 0,18snt/lappu.
Ai? Haiskahtaa provota. Että pitäisi jakaa 1000 mainosta viikossa, ja saisi palkkaa alle 2 euroa siitä hyvästä. En usko!
Hyvin on homma hanskassa, jos edes palkkaa ei osata kirjoittaa oikein