JUURI NYT! Mikko ja Helena Koivu saapuivat oikeuteen
He saapuivat paikalle yhdeksän jälkeen aamulla. Mikko oli Ilta-Sanomien mukaan pääasiassa hiljaa ja odotteli käsittelyn alkua apean näköisenä!! Katso kuvat! https://www.is.fi/viihde/art-2000011450531.html
Kommentit (1029)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan koti näyttää kauniisti sisustetulta ja tunnelmalliselta. Ihanaa, että hänellä on oma turvallinen ja rauhallinen paikka nyt.
Harmoniselta ja siistiltä näyttää Hellun koti. Hyvä, että Hellulla on myös omaa aikaa ollut nyt kunnolla ja kiva kesä. Saanut lomailla ja pitää hauskaa. Lasten kanssakin on ollut usein kuvista päätellen, kun lasten käsiä tms näkynyt.
Hoidattaa lapsensa Nataliella. Sellainen emo. No ehkä kuitenkin parempi niin lasten kannalta.
Vierailija kirjoitti:
"Helena Koivu kulutti miljoonan parissa vuodessa Ihan mennyt elämiseen, hän toteaa nyt Iltalehden kysyessä asiaa."
Mijonääri- Mikkoa harmittaa niin kovasti kun vaimo ei ollutkaan eri maata kuin itse. Luuli saavansa kaiken muun lisäksi säästeliäästi elävän talousihmeen joka pitää hellaa lämpimänä, ja on kaikin tavoin nöyrä alistuva kotivaimo, silläkin aikaa kun mies käy vieraissa. Sellaisia on muutamat kaverit löytäneet slaavimaista. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko toi Mikon rahavirtojen hoitaja mennä oikeisiin töihin. Lisäksi jäänyt nauha päälle, koska jankuttaa samoja asioita koko ajan ja on sillä muutama yhtä samanoloinen kaverikin, jotka toistavat kuin papukaijat toisiansa ja aloittavat taas alusta. On ollut kiirettä omien firmojen hoidon lisäksi, kun on pitänyt ameriikan kirkoissa ja makuuhuoneissa kyylätä ja kaivautua toisten ihmisten aivoihin ajattelemaan heidän ajatuksiaan ynnä muuta sekavaa settiä.
Se on nyt ihan joku muu joka hoitoa tarvitsisi kuin ne jotka muistuttavat totuuksista. Ei sinun tarvitse reagoida niihin joka kerta ja jankuttaa jankuttamisesta, Helenan teot eivät katoa mihinkään sillä että sinä yrität väheksyä ja
🦜🦜🦜ymmärrätkö
Ymmärrän ymmärrän että sinua ottaa päähän kun joku jaksaa muistuttaa mitä Helena on sanonut ja tehnyt. Voi sentään. Et saa sitä loppumaan nimittelemällä jankuttajaksi/lapsellisilla jankuti jankuti-kommenteillasi.
Sikäli ajankohtainen otsikko, että niinhän ne tulevat tekemään vielä monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset naiset niin kuin Hellu, ovat täysin rajattomia. Näille on laitettava rajat oikeuden päätöksellä. Ei ne muuten usko ja minkäänlainen sopimisen yrittäminen on täysin turhaa.
Toivottavasti Mikko sai yksinhuoltajuuden.
Ne lokakuun istunnot olisi kannattanut käydä ensin.
Vierailija kirjoitti:
Sikäli ajankohtainen otsikko, että niinhän ne tulevat tekemään vielä monta kertaa.
Joo. Yliksellä tuon perässä olisi vol 128 tai jotain.
:DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedä, miten Hellun ja Mikon lapset voi. Kukaan ei välitä. Saavatko nähdä äitiäänkään nyt tarpeeksi. Kaipaavat äitiään ihan varmasti. Mitä se aiheuttaa lapsille, kun traumaattisesti erotetaan äidistään.
Itse erotti HK itsensä lapsistaan. Oli luvannut muuttaa lasten kanssa Suomeen, mutta petti lupauksensa ja jäi lähes vuodeksi jenkkeihin. Ihan omasta tahdostaan jätti äitipäivänsä hoitamatta.
Viimeiseen asti äiti yritti saada viisumin voidakseen jäädä pysyvästi Minnesotaan. Itse kertoi, että aikoo vain vierailla Suomessa muutaman kerran vuodessa "to see" ja "to meet my children" eli käydä katsomassa ja tapaamassa lapsiaan. Ei ollut mitään aikomusta elää ja asua lasten kanssa.
Ala kirjoittaa romaania, mutta älä toista samoja asioita joka päivä.
Miksi sinua vaivaa niin kauheasti kun joku puhuu totuuksia Helenasta? Miksi hänen pitäisi joku päivä alkaa valehtelemaan ja väittämään ettei Helena olekaan sellainen kuin on? Miksi olet ottanut tehtäväksesi reagoida jokaikiseen sellaiseen viestiin ylemmyydentuntoisesti, miksi et anna vain olla? Osuuko jotenkin hyvinkin läheisesti sinuun itseesi ne kommentit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Helena Koivu kulutti miljoonan parissa vuodessa Ihan mennyt elämiseen, hän toteaa nyt Iltalehden kysyessä asiaa."
Mijonääri- Mikkoa harmittaa niin kovasti kun vaimo ei ollutkaan eri maata kuin itse. Luuli saavansa kaiken muun lisäksi säästeliäästi elävän talousihmeen joka pitää hellaa lämpimänä, ja on kaikin tavoin nöyrä alistuva kotivaimo, silläkin aikaa kun mies käy vieraissa. Sellaisia on muutamat kaverit löytäneet slaavimaista. 🤣
Ainoa todistettavasti vieraissa käynyt lienee kotirouva itse. Uusi siippa muutti taloon välittömästi kun talon omistaja muutti pois. Kyllähän se nyt oli jo valmiiksi katsottuna ja sisäänajettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On huono juttu, jos Nati ja Mikko ei saa masennusta hoidettua, mustä puhuivat Iltalehdessä. Vaikuttaa lapsiin haitallisesti. Mikko näytti Seiskan kuvissa masentuneelta taas.
Ketä tahansa masentaisi jos exä ja lasten äiti on noinkin sekaisin eikä saa elämäänsä kuntoon.
Tuollaiset loputtomat oikeustaistelut väsyttävät ihan kenet tahansa, jos ne täytyy käydä työelämän ja lapsikodin ohella. Hellun on ihan eri juttu tapella, kun on aikaa panostaa siihen pelkkään riitelyyn. Tuo on monin verroin raskaampaa Mikolle, vaikka Mikko voittaakin joka oikeudenkäynnin.
Mikolle siitä tekee niin raskasta sekin että hän oikeasti ajattelee lapsiaan eikä suin surminkaan tahtoisi heidän joutuvan kohtaamaan tällaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena K ig tarinoissa USA tarinaa miten koulu on haitaksi lapsille. Koti koulu ideologiaa. Miten ihmeessä Helena pystyisi opettamaan lapsia kotona??Ei itse pysty edes arjestaan suoriutumaan. Nämä videot eivät kovin puolla Helenan huoltajuutta. Päin vastoin. Ihan nyt ei kaikki palikat ole kohdillaan. Onneksi lapsilla tukena perhe isän luona.
Tää Hellun foliohattuilu on kyllä jo yksistäänkin ihan uskomatonta. Tykkään lukea salaliittotarinoita, mutta että joku uskoo niihin noin sataprossaa on ihan älytöntä. Kotikoulu vaatii oikeasti tosi paljon äidiltä ja niiltä lapsilta, koululaisilta. Tiedän yhden ainoan perheen, jossa se ehkä onnistui. Perheen vanhemmat ja lapsi olivat kaikki superälykkäitä introverttejä, ja asuivat syrjässä, ja lapsi hoiti itse yläkoulunsa opiskelemalla itsenäisesti oppikirjat kotona ja käymällä tenttimässä ne koulussa. Lapsi ei kuitenkaan suuntautunut a
Viime talvena HK ei osannut auttaa ala-asteella opiskelevaa lastaan maantiedon tai historian läksyissä Valitti Instassaan, miten ei ymmärtänyt lapsen oppikirjan tekstiä. Siitä sitten vaan opettamaan kaikki oppiaineet... matematiikka...fysiikka... ym
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitähän me muutkin ihmetellään! Miksi otti persjalkasen viromamman, kun tuo ei saanut edes naurismaata aikaiseksi Minnesotan pihamaalle?
(Hassua muuten, nyt kun kirjoitit noin, niin muistan nähneeni Hellusta juuri tuollaisen kuvan hellan ääressä hämmentämässä MeNaiset -lehden sivulle lavastettuna. Saattoi olla vielä raamattu auki keittiön pöydällä. Oikeasti oli kait tunkenut Troyn masterbedroomiin ja käskenyt olemaan hipihiljaa toimittajan vierailun ajan.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä tiedät tämän faktana, mistä? Vai pitäisikö tähän nyt sanoa että Voi luoja noita sun juttuja/pitäisi nostaa kunnianloukkaussyyte? Faktoihin Helenasta vastattiin noin. Sinä kerrot vain omia oletuksiasi, vailla perusteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa todistettavasti vieraissa käynyt lienee kotirouva itse. Uusi siippa muutti taloon välittömästi kun talon omistaja muutti pois. Kyllähän se nyt oli jo valmiiksi katsottuna ja sisäänajettuna.
Sisäänajo oli tapahtunut kirkon tiloissa todistajien nähden. Kerrottiin Minnesotasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on todisteet? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sieltä kirkosta löytänyt nää todisteesi? Kun juttelin Minnesotalaisen seurakunnan naisten kanssa? Sä oot huippu!
Eivät päässeet yhteisymmärrykseen. Ensi vuoden maaliskuussa on seuraava istunto samasta aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme kaunista lasta sai. Onneksi heillä tuntuu olevan äitinsä luonteenpiirteet ulkonäön lisäksi.
Mukeilla ja Hellulla kauhea märinä kun vihdoin Mikko oikeasti laittoi ex-vaimon sekoilulle pisteen. Helena on hakenut yksinhuoltajuutta jo kolme kertaa, eikä missään valiteta kuinka Helena yritti viedä isältä lapset, mutta voi tätä itkua rajoja laitetaan pyhälle äidille. Yhä edelleen Helena pyrkii manipuloimaan lapsia isää vastaan ja mm. siitä syystä äitykällä oli valvotut tapaamiset.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedä, miten Hellun ja Mikon lapset voi. Kukaan ei välitä. Saavatko nähdä äitiäänkään nyt tarpeeksi. Kaipaavat äitiään ihan varmasti. Mitä se aiheuttaa lapsille, kun traumaattisesti erotetaan äidistään.
Kyllä tietää, asioihin oikeilla faktoilla perehdytetyt ihmiset, älä suotta sinä murehdi. Äitiään näkevät, jos ei muuten niin netissä voi selata vanhoja seiskoja joissa huurupää selittelee omiaan.
Traumaattisesti erotettiin äidistään joka jäi vuodeksi amerikan ihmemaahan hieromaan troyn gigulia lapsistaan välittämättä, varsinaista äidinrakkautta sanon ma.
Isä kyllä välittää. Siksihän tämä asia vihdoin ja viimein meni käräjille.
Ja kyllä, lapset saa nähdä äitiään joka toinen viikonloppu. Sitähän äidit yleensä ehdottaa isille, nyt tilanne on toisin päin. Sekin enemmän kuin mitä Helena olisi Mikolle suonut, mikäli olisi vuosi sitten saanut yksinhuoltajuushakemuksensa läpi, siinähän Helena oli ajatellut että lapset tapaa isäänsä joskus pyhinä ja lomilla. Mikko sentään yrittää pitää vastuuttoman ja rajattoman äidin lasten elämässä.