Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoppo. Näin peität alkoholismisi

Vierailija
26.08.2025 |

Juo aina jalallisesta lasista. 

Ota puolisoksesi idiootti joka katsoo sikailuasi kiltisti ja pitää kulissit pystyssä.

Älä huolehdi lastesi terveydestä. Kun heistä ei tule työkykyisiä ihmisiä voit haukkua heitä ja muistuttaa heitä siitä kuinka paljon sinä teet töitä. Näin saat oikeutta alkoholismillesi.

Harrasta liikuntaa ja kerro siitä isoon ääneen joka paikassa. Varsinkin alkossa.

Kutsu normaalin kokoisia kaljoja pieniksi kaljoiksi. 

Vähettele juomiesi annosten määrää. Esim 5 kaljaa on pari ja lava muutama.

Juo parhaassa seurassa eli yksin tai jonkun vielä juopomman kanssa. Silloin kukaan ei laske juomiesi määrää.

Kun osallistut juhliin joissa muut juovat istu selvinpäin. Selitä itsellesi ettet ole mikään juoppo koska pystyt olemaan selvinpäin, nuohan ne niitä juoppoja ovat. Paina mieleesi mitä kukin sanoo tai tekee humalassa ollessaan ja muistuta heitä sitten siitä jälkeenpäin. 

Muistuta myös kaikkia läheisiäsi tasaisin väliajoin siitä milloin ovat epäonnistuneet elämässään.

Mitä muuta?

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mun tarvitsisi mitään peittää? Kyllä mulla on aina ollut pokkaa olla oma itseni riippuvuuksineen kaikkineen. En koe pienintäkään häpeää siitä että olen juoppo. En kokenut silloin kun join, enkä ole kokenut sen jälkeen kun lopetin. Mitäpä mä sairauksiani häpeämään tai piilottelemaan? En myöskään koskaan peitellyt juomistani millään tavalla kun ei mulla ollut sellaiseen yhtään järjellistä syytä. Ei pelota, eikä koskaan ole pelottanut olla rehellisesti juuri sitä mitä on. 

En minäkään piilottelee juoppouttani. Mutta olen sen verran kovempi jätkä että sanon olevani ehta juoppo, enkä piiloudu "sairauden" taakse. Vitut tämä mikään sairaus ole. M42

Vierailija
142/148 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kertoo alkossa myyjälle ylipäätään mitään itsestään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syömällä hankittu rasvamaksa on se parempi rasvamaksa. Kannattaa hankkia myös iso koira, jolla on samanlainen tynnyrimäinen keskivartalo kuin omistajallaan. Sitten 2 x pv korttelin ympäri (max. 150 m) ulkoiluttamassa, paitsi sateella, tuulella ja helteessä, jolloin vain rappusten vieressä pisditykset. Pöksyt kiristää, läski löllyy leuan alla ja hurtalla diabetes, mutta meidänpä maksat ei poksahdakaan viinasta ja se on sitä parempaa maksan poksahtamista.

Ei juoppoja vihata siksi että pilaavat oman terveytensä, vaan siksi että he tuhoavat läheistensä elämän

Vihaatko myös syöpöpotilaita heidän läheisilleen aiheuttamansa tuskan vuoksi? Onko monkikin sairas parantunut vihasi vuoksi? 

Syöpä ei ole oma valinta. Syöpää sairast

Ai. Jostain syystä kaikki tuntemani syöpään kuolleet, ovat muuttuneet läheisriippuvaisiksi takertujiksi. En sano että se väärin olisi, mutta on ihan paskapuhetta, etteikö syöpäpotilaan luonne muuttuisi sairastamisen myötä.

Vierailija
144/148 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kertoo alkossa myyjälle ylipäätään mitään itsestään?

Mulla on tapana jutella ihmisten kanssa. Okei, no ei ollut Alko vaan se market, mutta eilenkin kassalla juteltiin myyjän kanssa iron maidenista. 

Vierailija
145/148 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa alkoholisteista suomessa on työssä käyviä ihmisiä.

Harvalla niin hyvät geenit on että elää siihen rapajuoppo vaiheeseen asti

Varmaankin näin. Eikä vain Suomessa. Tavallisella työttömällä ei ainakaan riitä rahat juopotella koko ajan. On kokemusta. Onhan sitten vaikkapa perijöitä jotka ovat laittaneet kaiken sileäksi juomalla. Nautin olutta reilusti yli ns. terveellisen rajan lähes joka päivä eli muutaman. Väkeviä tuli nautittua nuorempana mutta ne ei ole maistuneet aikoihin. Ja miksi mitään tarvitsisi peitellä. Aika moni nautiskelee olutta tai viiniä useinkin.

Vierailija
146/148 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalallisesta lasista... Ja sikailua :) Pitääkö sikailla ollakseen juoppo? Sitten en tunne ketään juoppoa vaikka aika moni määritellään alkoholistiksi normien mukaan. Kun juo vaikka muutaman oluen illassa.

Vierailija
147/148 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten peität viinan hajun ?

Vierailija
148/148 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mun tarvitsisi mitään peittää? Kyllä mulla on aina ollut pokkaa olla oma itseni riippuvuuksineen kaikkineen. En koe pienintäkään häpeää siitä että olen juoppo. En kokenut silloin kun join, enkä ole kokenut sen jälkeen kun lopetin. Mitäpä mä sairauksiani häpeämään tai piilottelemaan? En myöskään koskaan peitellyt juomistani millään tavalla kun ei mulla ollut sellaiseen yhtään järjellistä syytä. Ei pelota, eikä koskaan ole pelottanut olla rehellisesti juuri sitä mitä on. 

En minäkään piilottelee juoppouttani. Mutta olen sen verran kovempi jätkä että sanon olevani ehta juoppo, enkä piiloudu "sairauden" taakse. Vitut tämä mikään sairaus ole. M42

No onhan se sairaus jos se aiheuttaa riippuvuutta pakonomaista tarvetta juoda eikä pysty lopettamaan ajoissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi