Panu Rajala pettyneenä kun naiset eivät ota enää yhteyttä
Kuinka joku _voi_ olla näin sokea itselleen? Ei selkeästi ymmärrä missä on mennyt vikaan.
Kommentit (507)
Eivätkö nämä luuseri-tyhjäntoimittajat ole saaneet vieläkään agressioitaan tyhjennettyä, vaikka kovaa yritystä on ollut näköjään aamusta asti?
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö nämä luuseri-tyhjäntoimittajat ole saaneet vieläkään agressioitaan tyhjennettyä, vaikka kovaa yritystä on ollut näköjään aamusta asti?
No mitäs ne sitten tekisivät? Kolkko, yksinäinen ilta edessä. Antaa heidän iloita omalla tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Aggressio. Agressio.
T: Ranu Pajala
Vierailija kirjoitti:
Ainakin vahdissa ovat. Alapeukut tulevat heti.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelisin, jos joku nainen ottaisi häneen yhtyttä
Jotkut ottaa vankeihinkin, joten en ylläty enää mistään.
Tämä. Ihmisyys on outoa ja varjoista. Etenkin traumata teettää omituisia asioita.
o aikaisemmin Rajala oli aika ajoin lausunut seksuaalissävytteisiä kommentteja lähestymiskiellon hakijalle ja pannut hetkeksi lupaa kysymättä suositun bloginsa pääkuvaksi valokuvan, jossa lähestymiskieltoa hakenut esiintyy.
hehee
Jostain syystä Pano Rajala unohtaa tuossa jutussa kertoa, kuinka ja milloin tapasi viimeisen vaimonsa.
Hymyssä hän kertoili näin:
Soutelin Marjaa tapaamaan aina kun mahdollisuus oli. Siitä lähti meidän ihastumisemme ja romanssi liikkeelle. Hän sopi minulle monilta luonteenpiirteiltään ja harrastuksiltaan niin paljon paremmin, Panu myöntää.
Pari oli yhdessä parikymmentä vuotta Marjan kuolemaan asti. Marja menehtyi 74-vuotiaana keväällä 2021 yllättäen aivoverenvuotoon, mikä jätti Panun leskeksi toistamiseen."
Eli siis jo 2001 olisi ollut yhdessä Marjansa kanssa, mutta erosi Katri Helenasta vasta vuonna 2004.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä enää miespuolisiakaan ystäviä? Varmaan ei anna "poikien" saunailloissakaan toisten puhua, vaan höpisee omista mielikuvituspanoista, joita ei voi kuitenkaan kukaan todistaa.
Vaihtoehtoisesti kuullaan loputonta monologia hänen - ja vain hänen - kirjallisesta urastaan ja niistä tuttavuuksista, joiden hän katsoo nostattavan omaa arvoaan. Jumalauta että tällaiset ihmiset ovat kuvottavia.
Tällainen skenaario minulle tuli mieleen kun kuvittelin Rajalaa mirsporukassa.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä Pano Rajala unohtaa tuossa jutussa kertoa, kuinka ja milloin tapasi viimeisen vaimonsa.
Soutelin Marjaa tapaamaan aina kun mahdollisuus oli. Siitä lähti meidän ihastumisemme ja romanssi liikkeelle. Hän sopi minulle monilta luonteenpiirteiltään ja harrastuksiltaan niin paljon paremmin, Panu myöntää.
Pari oli yhdessä parikymmentä vuotta Marjan kuolemaan asti. Marja menehtyi 74-vuotiaana keväällä 2021 yllättäen aivoverenvuotoon, mikä jätti Panun leskeksi toistamiseen."
Eli siis jo 2001 olisi ollut yhdessä Marjansa kanssa, mutta erosi Katri Helenasta vasta vuonna 2004.
Tuollainen jopa vuosia kestävä petos jättää niin tuhoisat jäljet. Pahinta lienee se, että toinen alkaa kyseenalaistaa jo omaa todellisuudentajuaan, kun pettäjä yrittää puhua mustaa valkoiseksi ja useimmiten vielä syyttää petettyä milloin mistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisestä vaimostaan kirjoitti paljastuskirjan tämän kuoltua.
Toisen vaimonsa jätti hääyönä kuin nallin kalliolle ja lähti naisiin. Halveksui myös tämän uraa.
Viimeinen vaimonsa ilmeisesti viihtyi Rajalan kanssa hyvin ja toimi kirjojen oikolukijana. Valitettavasti vaimo vain kuoli ja Rajala alkoi ahdistella seksuaalisesti vaimon tytärtä.
Nyt on jo 80-vuotias.
Vielä ihmettelee, mikseivät yhä uudet naiset enää ole yhteydessä.
Ei hajuakaan kuka tämä pappa on, mutta artikkelia lukiessa jo meni kylmät väreet. Tämä kommentti sitten vahvisti, että oikeassa olin...
Karmivaa.
Mutta toivottavasti hänestä vielä joskus tehdään elämäkerta! Siis varoittavana esimerkkinä, mielellään jonkun naisen kirjoittamana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panu voisi lukea Raamatusta kohdan Matteuksen evankeliumista 23:12
Onko sielä jouluevankeljumi? Joulunahan ei olla ilkeitä ja jokaisella hyvä tahto.
Ei vaan: " Mutta joka itsensä ylentää se alennetaan ja joka itsensä alentaa se ylennetään." Tämä jae kehottaa nöyryyteen ja varoittaa ylpeydestä, korostaen, että ne jotka korottavat itseään, tulevat alas, ja ne, jotka alentavat itseään tulevat nostetuksi. Kertoo Wikipedia.
Vierailija kirjoitti:
Tässä tuon esiin että Panu itse kertoi hääyötään niin että hänellä oli joku tärkeä sovittu juttu ja sen vuoksi poistui, kävikö hän saattamassa naapurinsa turvallisesti kotiin, tai jotain, että Katri olisi siitä turhaan ollut mustasukkainen että vietti aikaa vieraan naisen kanssa.
Ilmeisesti on siis totta molempien osapuolien mielesstä että Panu käväisi hääiltäna/yönä jossain ja mahdollisesti oli nainen kainalossa, mutta Panun mukaan ihan viatonta.
Kuka sopii tärkeän jutun tai menon hääyöksi? Muuta ajankohtaa ei löytynyt kalenterista?
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ollut mökki- vai ihan asuinnaapuri Katri-Helenan talon vastarannalla tai jotain. Se oli se nainen jonka tuikkivista silmistä Katri arvasi että suhde on.
Mitä 70-80v papalla nainen tekee? Panu voi miettiä vanhuudenpäiviään,eikä haikailla olemattomia naisia.
Uusia lemmenseikkailuja en kaipaa. Minulla on ollut kolme hienoa vaimoa. Olen vähän pettynyt, etten enää saa naisilta yhteydenottoja. Ihannenaiseni olisi kypsä, mehevä, elämäniloinen, kulttuurielämästä nauttiva ja kirjoja lukeva.
Suurin murheeni on että minulla ei ole lapsenlapsia. Mutta se on lasteni oma asia. Ei kuulu minulle.
siinä hyvä kommentti kaikille "vapaaehtoisesti lapsettomille"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tuon esiin että Panu itse kertoi hääyötään niin että hänellä oli joku tärkeä sovittu juttu ja sen vuoksi poistui, kävikö hän saattamassa naapurinsa turvallisesti kotiin, tai jotain, että Katri olisi siitä turhaan ollut mustasukkainen että vietti aikaa vieraan naisen kanssa.
Ilmeisesti on siis totta molempien osapuolien mielesstä että Panu käväisi hääiltäna/yönä jossain ja mahdollisesti oli nainen kainalossa, mutta Panun mukaan ihan viatonta.
Kuka sopii tärkeän jutun tai menon hääyöksi? Muuta ajankohtaa ei löytynyt kalenterista?
Joo ja jos joku nainen tarvitsee saattajaa turvakseen niin sulhanen ei ole se henkilö joka hääyönään lähtee naisten saatille, ei ainakaan ilman morsianta. Professori Rajala ei edes tajua hävetä tekojansa, ei tuota eikä ensimmäisen vaimonsakaan suhteen. Retostelee vain kuin suuriakin saavutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä 70-80v papalla nainen tekee? Panu voi miettiä vanhuudenpäiviään,eikä haikailla olemattomia naisia.
Mehevällä naisella, huom!! Mitä se sitten tarkoittaakaan ja mihin sitä mehevyyttä tarvitaankaan. Harmi kun se yks 59-v Espoosta vai Sipoosta vai mistä olikaan ei ole yhtään mehevä, se joka olisi ollut valmis Panun tapaamaan ja kirjallisuudesta keskustelemaan.
Naisten suhteen heräsin myöhään. Ensimmäinen seksisuhteeni oli vähän alle 20-vuotiaana, liftarityttö. Myöhemmin ihastuin suomen kielen luennolla vieressä istuvaan kaunottareen. Hän lähti kesäksi Pariisiin, ja niin minäkin. Eroottisten kokemusten kannalta siitä tuli fiasko, emme onnistuneet kertaakaan. Se oli suloisen kipeä kymmenen päivän matka. Melkein eläydyin nuoreen Mika Waltariin Pariisissa, mutta hänellä oli parempi flaksi. Jatkoin Pariisista Edinburghiin. Siellä tapasin tytön Tanskasta, jonka kanssa pääsin viemään hommat pidemmälle.
Kumman kaa: Panu Rajala vai Steen Cristensen? Vaikea valinta...