Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10 vee auto jätti tielle ja hajosi: korjaus---> myynti

Vierailija
25.08.2025 |

10 vuotta vanha autoni sammui yllättäen tielle eilen. Hinaus lähimpään korjaamoon, jossa tänään diagnoosi mm. kokonaan hajalla oleva kytkin ja muutakin. Hinta-arvio 2500, ellei enemmänkin. Tilanne: olin jo ennen tätä miettinyt autosta luopumista ja nyt se on pakko tehdä. Ongelma: auto seisoo rikkinäisenä/ajokelvottomana korjaamon pihalla, jossa lupasivat pitää n.viikon. Olisi hyvät (ja asialliset) neuvot tarpeen. Olen valmis luopumaan autosta, mutta koska ehjän version hinta-arvio siitä pyöri 8000ssa, toivoisin siitä jotakin vielä saavani itsellekin. Mutta kysymykseen: olisiko vinkkejä paikoista, jonne nyt huomenna alkaa soitella, jotka ostavat vanhan auton, korjaavat sen ja myyvät eteenpäin? Olisin tosi kiitollinen vinkeistä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maamme ikuisuusongelma.

Pihoilla ja kadunvarsilla seisoo pilvin pimein autoja joissa on vikoja joita ei kannata korjata korjaamoilla.

Maassa on myös tuhansia naapurin Raneja (kuten yksi kommentoijistakin) jotka pystyisivät korjaamaan auton ajokuntoon ja halavalla.

Olen itsekin etsinyt tällaista korjauskohdetta, tosin turhaan, sillä niistä autoista pyydetään järjetöntä hintaa ja annetaan mieluummin ruostua puhki ennemmin kuin kierrätetään uudelle korjaustaitoiselle omistajille kohtuulliseen hintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla