UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (14917)
Windows95homo ei ole vielÀkÀÀn saanut housuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HirveÀn epÀvireinen tuo Etta. Nyt tulee myötÀhÀpeÀ.
Niin se paska laulutaito paljastuu kun ei saa kÀyttÀÀ autotunea.
EikÀ rÀppi-taidot ollut yhtÀÀn paremmat.
Faith kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LĂ€hiöstĂ€kin voi ponnistaa??? Ei Suomen lĂ€hiöt oo mitÀÀn ghettoja jossa pitÀÀ elĂ€mĂ€stÀÀn tapella joka pĂ€ivĂ€ đ€Łđ€Łđ€Ł
Aivan. Suomessa tuollainen lause on jÀrjetön. TÀÀllÀ on ihan normaalia kasvaa ja asua lÀhiössÀ ja pÀrjÀtÀ ja menestyÀkin. LÀhiöissÀ asuu tavallisia suomalaisia.
No jep!!!
KyllÀ minÀ nyt voimaannuin.
Ohhoh, Etan laulu ei kuulostanut hyvÀltÀ livenÀ.
Nyt nÀyttÀÀ siltÀ ettÀ Parkkosen olisi voinut laittaa suoraan viisuihin.
Vierailija kirjoitti:
TyhjÀ kappale.
PÀinvastoin, hyvÀ sanoitus ja melodia.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Harmittaa Ettan puolesta.
Ei harmita. Ei vain osannut laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, mikÀ tasoero! Ihmettelin, voiko Komiat olla live, kun laulu oli niin puhdasta ja tÀÀ Etta kuulostaa todella pahalta! Kumpikaan ei siis ole suosikkini, mutta yllÀtyin, miten hyvÀltÀ Komiat kuulosti.
Se on sellaista kun osaa laulaa..
Miten tuo JJ suostui tulemaan vetÀmÀÀn vaan pienen pÀtkÀn biisiÀ? Nyt istuu tuolla yleisössÀ?
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, mikÀ tasoero! Ihmettelin, voiko Komiat olla live, kun laulu oli niin puhdasta ja tÀÀ Etta kuulostaa todella pahalta! Kumpikaan ei siis ole suosikkini, mutta yllÀtyin, miten hyvÀltÀ Komiat kuulosti.
Komiat tekee koko ajan keikkaa. Sen huomaa.
MitÀ Etta kiljaisi melkein biisin lopussa? Tuliko sÀdetikut iholle vai mikÀ juttu?
enemmÀn playbackia kun itse laulua ja sen mitÀ lauloi meni ihan vihkoon... ei jatkoon
Onko Etan esityksessÀ oikeasti joku lapsi mukana? Euroviisulavallahan lapsia ei saa olla, eli esityksen ei ilmeisesti ole ajateltukaan pÀÀsevÀn Euroviisuihin.
TÀmÀ on homointa paskaa mitÀ olen katsonut vuosiin
Komiat, Antti ja Pete ja Linda! NÀmÀ emÀnnÀt ei iske. Menee sekaisinkin kuka on kuka.
Etan ÀÀni ei lavalla ollut yhtÀÀn niin hyvÀ kuin videolla, enkÀ tykÀnnyt siitÀ miten hÀn ei nyt laulanutkaan lÀheskÀÀn kaikkea melodista itse. Toki hÀneltÀ kajahti myös todella komea pitkÀ nuotti. Alkukaksikosta parempi Komiat, joiden laulun taso ei tippunut yhtÀÀn videosta eikÀ laulajan liikkuminenkaan sitÀ horjuttanut, vaikka videoiden jÀlkeen pidin paljon enemmÀn Etasta
Etta ei varmaan kuullut lauluaan. Komioiden laulaja kamppaili myös.
Kikin puolesta vÀhÀn hirvittÀÀ
Mikko saa jÀÀdÀ, mutta noi kaksi muuta vois laittaa jo vaikka nukkumaan