UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (12914)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀhÀn ollaan toitotettu,ettÀ ei tarvitse Antin esitykseen mitÀÀn sirkushÀrdelliÀ. RiittÀÀ kuulemma ,ettÀ Antti on lavalla harmonikan kanssa. Nyt sitten kitistÀÀn kun Antin esityksessÀ on vaan tuoli. YrittÀkÀÀ nyt pÀÀttÀÀ,ettÀ pitÀÀkö olla rekvisiittaa vai ei.
Linda ja Pete nÀköjÀÀn tarvii kauhean sirkushÀrdellin. Miksi Lindakin seisoo jossain tuolilla?
MitÀ tÀÀllÀ sitten kitistÀÀn Antin esityksestÀ. Antti ollut itse suunnittelemassa sitÀ esitystÀ.
MÀ oon varma ettÀ Antti putoaa tuolilta, nilkka murtuu ja hanuri tippuu pÀÀhÀn. Pete pyrottaa Lindan hiukset hiileksi.
Antti kertoi haastiksessa jo pudonneensa harjoituksissa tuolilta. Oli kuulemma lasit menneet rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komiat on nyt julkisesti ja suoraan sanonut ettÀ lÀhtee wieniin jos voittavat.
MissÀ? Katsoin instagramista heidÀn haastattelun. Ei sanaakaan Euroviisuista.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/komiat-paljastaa-mtv-uutisille-yhtyâŠ
tÀssÀ
EntÀ jos ei ole katsonut/lukenut tuota? Instassa kysyttiin tÀnÀÀn iltapÀivÀllÀ heiltÀ, ettÀ mitÀ haluatte sanoa yleisölle. Ei tullut vastausta ettÀ ÀÀnestÀkÀÀ viisuihin.
Vierailija kirjoitti:
"MitenkÀ Erikan maailmanvalloitus sujuu? Onko paljonkin keikkaa ympÀri maailmaa?"
On enemmÀn kuin goldielocksin luuperseellÀ. Ig-seuraajissakin 200t ero Erikan hyvÀksi.
IlkeÀÀ haukkua syytöntÀ ihmistÀ eli artistia. Goldielocks ei ole Erikaa arvostellut. T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Tanskan kappale on hyvÀ, mutta lavashow muistuttaa brittien toissa vuoden katastrofia. Toivottavasti muuttavat sen.
Suomessa taas liekinheitin on paras vaihtoehto jos haluaa voittaa, mutta takatukka tuo parhaiten esille suomalaista hulluutta, mikÀ on aina kannatettavaa.
TykkÀÀn molemmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heteromiehet ja korkeakoulutetut varmaan ÀÀnestÀÀ Paalasta. Pete uppoaa homppeleihin ja Linda 50v. voimaantuneisiin naisiin. Etta uppoaa amiskansaan. Chachi ja Monte teineihin.
Voi olla. Olen korkakoulutettu ja ÀÀnestÀn Paalasta!
Itse olen korkeakoulutettu 3-kymppinen nainen ja kannatan PeteĂ€ ja Lindaa. đ»
MÀ kolmekymppinen korkeakouloutettu ja ÀÀnestÀn Anttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀhÀn ollaan toitotettu,ettÀ ei tarvitse Antin esitykseen mitÀÀn sirkushÀrdelliÀ. RiittÀÀ kuulemma ,ettÀ Antti on lavalla harmonikan kanssa. Nyt sitten kitistÀÀn kun Antin esityksessÀ on vaan tuoli. YrittÀkÀÀ nyt pÀÀttÀÀ,ettÀ pitÀÀkö olla rekvisiittaa vai ei.
Linda ja Pete nÀköjÀÀn tarvii kauhean sirkushÀrdellin. Miksi Lindakin seisoo jossain tuolilla?
MitÀ tÀÀllÀ sitten kitistÀÀn Antin esityksestÀ. Antti ollut itse suunnittelemassa sitÀ esitystÀ.
Kuka siitÀ on kitissyt? PelkkiÀ kehuja olen nÀhnyt tÀnÀÀnkin sen jÀlkeen kun klipit ja kuvat ilmestyivÀt.
Kitisty, kun Antin esityksessÀ ei oo muuta kuin tuoli.
Vierailija kirjoitti:
MitenkÀ Erikan maailmanvalloitus sujuu? Onko paljonkin keikkaa ympÀri maailmaa?
Erika on niin last season, on aina ollut, ja tulee aina olemaan. Onneksi on elellyt hiljaiseloa ja poissa mediasta.
Vierailija kirjoitti:
"MitenkÀ Erikan maailmanvalloitus sujuu? Onko paljonkin keikkaa ympÀri maailmaa?"
On enemmÀn kuin goldielocksin luuperseellÀ. Ig-seuraajissakin 200t ero Erikan hyvÀksi.
Erika oli esiintymÀssÀ satojen miljoonien edessÀ Euroviisuissa ja Goldielocks ei. Kai nyt hÀnellÀ pitÀÀkin silloin olla enemmÀn seuraajia. Mutta eipÀ ole kuulunut mitÀÀn mistÀÀn Erikan maailmankiertueista! Tai edes euroopan.
Kommentti on ilmoitettu.
Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyvÀksynnÀn jÀlkeen.
Kommentti on ilmoitettu.
Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyvÀksynnÀn jÀlkeen.
Kommentti on ilmoitettu.
Kommentti on ilmoitettu.
Kommentti on ilmoitettu.
Kommentti on ilmoitettu.
Kommentti on ilmoitettu.
Kommentti on ilmoitettu.
Kommentti on ilmoitettu.
Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyvÀksynnÀn jÀlkeen.Kommentti on ilmoitettu.
Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyvÀksynnÀn jÀlkeen.Kommentti on ilmoitettu.
Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyvÀksynnÀn jÀlkeen.v
Vttu voisiko joku korjata tÀmÀn paskan lainaustoiminnon? Miten voi keskustella jos viesteihin ei pysty vastaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IlkeÀÀ haukkua syytöntÀ ihmistÀ eli artistia. Goldielocks ei ole Erikaa arvostellut. T. Eri
Joku tonttu tulee tasaisin vÀliajoin kysymÀÀn miten Goldielocksin maailmanvalloitus menee, vaikka hÀnen fanittamallaan Erikalla ei mene senkÀÀn vertaa xD Ja Erika sentÀÀn oli Euroviisuissa ja sai sen nÀkyvyyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heteromiehet ja korkeakoulutetut varmaan ÀÀnestÀÀ Paalasta. Pete uppoaa homppeleihin ja Linda 50v. voimaantuneisiin naisiin. Etta uppoaa amiskansaan. Chachi ja Monte teineihin.
Voi olla. Olen korkakoulutettu ja ÀÀnestÀn Paalasta!
Itse olen korkeakoulutettu 3-kymppinen nainen ja kannatan PeteĂ€ ja Lindaa. đ»
MÀ kolmekymppinen korkeakouloutettu ja ÀÀnestÀn Anttia.
MinÀ 53 v nainen, korkeakoulu, en asu Suomessa, ÀÀnestÀn Chachia, hÀn on valloittava.
MitĂ€ jos joku oikeasti kompuroi esityksessĂ€? Linda tai Antti tippuu tuolilta tai Etta kompuroi portaissa. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika oli esiintymÀssÀ satojen miljoonien edessÀ Euroviisuissa ja Goldielocks ei. Kai nyt hÀnellÀ pitÀÀkin silloin olla enemmÀn seuraajia. Mutta eipÀ ole kuulunut mitÀÀn mistÀÀn Erikan maailmankiertueista! Tai edes euroopan.
LÀhtee kiertÀmÀÀn KÀÀrijÀn kanssa tÀmÀ vuonna. MiltÀ tuntuu olla noin vıtun tyhmÀ ja turha ihminen?
Hah Erikako lÀhtee KÀÀrijÀn siivellÀ keikoille! Miksei yksin??
Vierailija kirjoitti:
MitĂ€ jos joku oikeasti kompuroi esityksessĂ€? Linda tai Antti tippuu tuolilta tai Etta kompuroi portaissa. đ
Antti putosi treeneissÀ tuolilta
En jaksa katella sellaisia esityksiÀ ,jossa ei tapahdu mitÀÀn. PitÀÀ esityksissÀ jotain actionia olla,ettÀ mielenkiinto sÀilyy koko esityksen ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tonttu tulee tasaisin vÀliajoin kysymÀÀn miten Goldielocksin maailmanvalloitus menee, vaikka hÀnen fanittamallaan Erikalla ei mene senkÀÀn vertaa xD Ja Erika sentÀÀn oli Euroviisuissa ja sai sen nÀkyvyyden.
Sun luuperse lonksiksellasi, jota ei edes UMK-finaaliin kutsuttu, on kevÀÀllÀ kusiset 7 keikkaa mut hei, yksi niistÀ Tallinassa. Maailmanvalloitus!
KyllÀpÀ sulla ottaa koville.
MÀ oon varma ettÀ Antti putoaa tuolilta, nilkka murtuu ja hanuri tippuu pÀÀhÀn. Pete pyrottaa Lindan hiukset hiileksi.