UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (12938)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÀikö kukaan viime kerran meikÀlÀisestÀ laajemmin teidÀn mieleenne. EntÀ keikat? Mihin katosi Goldie?
Joensuuhun.
Kun maailmanvalloitus jÀi tekemÀttÀ - vÀhÀn niinkuin jauhojengi-Almalta.
Alma soi kyllÀ radiokanavilla keskisessÀ Euroopassa aika tiuhaan. Suomalaiset vaan nillittÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀhÀn ollaan toitotettu,ettÀ ei tarvitse Antin esitykseen mitÀÀn sirkushÀrdelliÀ. RiittÀÀ kuulemma ,ettÀ Antti on lavalla harmonikan kanssa. Nyt sitten kitistÀÀn kun Antin esityksessÀ on vaan tuoli. YrittÀkÀÀ nyt pÀÀttÀÀ,ettÀ pitÀÀkö olla rekvisiittaa vai ei.
Linda ja Pete nÀköjÀÀn tarvii kauhean sirkushÀrdellin. Miksi Lindakin seisoo jossain tuolilla?
EttÀ kaikki varmasti nÀkee ettei hÀnellÀ ole housuja.
Tippuuko Lindalle katosta housut niin kuin Win95manille?Jos Linda ja Pete valittaisiin niin tÀmÀ olisi meidÀn kolmas housuton edustaja putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvat UMK-asuista julki
https://yle.fi/a/74-20212771?origin=rssPeten ja Lindan asut ei kyllÀ hienot minusta, Sinikka ei nÀytÀ pahalta tÀssÀ kuvassa.
Varsinkin Peten asu on outo ja synkeÀ.
MÀ olisin toivonut ettÀ PetellÀ olisi jotain vÀhÀn tiukempaa pÀÀllÀ. Kun Lindakin on vartaloa nuolevassa asussa. Mutta Pete on tuollaisissa lökövaatteissa.
EhkÀ Pete on kyllÀstynyt nÀyttÀmÀÀn kroppaansa ja haluaa tulla esiin ihan laulutaidoillaan. On kyllÀ monen ulkomaisen (mies-)viisufanin suosikki, mitÀ reaktiovideoista oon nÀhnyt.
Euroopan homppelit fanittaa PeteĂ€ ja kuolaa sitĂ€ seksivideota đ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komiat on nyt julkisesti ja suoraan sanonut ettÀ lÀhtee wieniin jos voittavat.
MissÀ? Katsoin instagramista heidÀn haastattelun. Ei sanaakaan Euroviisuista.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/komiat-paljastaa-mtv-uutisille-yhtyâŠ
tÀssÀ
Vierailija kirjoitti:
Heteromiehet ja korkeakoulutetut varmaan ÀÀnestÀÀ Paalasta. Pete uppoaa homppeleihin ja Linda 50v. voimaantuneisiin naisiin. Etta uppoaa amiskansaan. Chachi ja Monte teineihin.
Pete ei uppoa homppeleihin mutta aleksi uppoaa "so sweet".
Vierailija kirjoitti:
Heteromiehet ja korkeakoulutetut varmaan ÀÀnestÀÀ Paalasta. Pete uppoaa homppeleihin ja Linda 50v. voimaantuneisiin naisiin. Etta uppoaa amiskansaan. Chachi ja Monte teineihin.
Voi olla. Olen korkakoulutettu ja ÀÀnestÀn Paalasta!
MitenkÀ Erikan maailmanvalloitus sujuu? Onko paljonkin keikkaa ympÀri maailmaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi korkeakoulutetut ÀÀnestÀisivÀt Paalasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Olen korkakoulutettu ja ÀÀnestÀn Paalasta!
Itse olen korkeakoulutettu 3-kymppinen nainen ja kannatan PeteĂ€ ja Lindaa. đ»
Tanskan kappale on hyvÀ, mutta lavashow muistuttaa brittien toissa vuoden katastrofia. Toivottavasti muuttavat sen.
Suomessa taas liekinheitin on paras vaihtoehto jos haluaa voittaa, mutta takatukka tuo parhaiten esille suomalaista hulluutta, mikÀ on aina kannatettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi korkeakoulutetut ÀÀnestÀisivÀt Paalasta?
Ne eivÀt ole kuulleet Titinallen biisiÀ "Reilu kaveri", josta Paalasen pÀÀriffi on otettu.
Olen amk-tutkinnon suorittanut ÀÀnestĂ€n Komioitađ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀhÀn ollaan toitotettu,ettÀ ei tarvitse Antin esitykseen mitÀÀn sirkushÀrdelliÀ. RiittÀÀ kuulemma ,ettÀ Antti on lavalla harmonikan kanssa. Nyt sitten kitistÀÀn kun Antin esityksessÀ on vaan tuoli. YrittÀkÀÀ nyt pÀÀttÀÀ,ettÀ pitÀÀkö olla rekvisiittaa vai ei.
Antti on myös jossain korkeuksissa esityksessÀÀn osan aikaa. Mulke tulee paalasesta jotenkin liisa ihmemaassa fiilisđhyvĂ€llĂ€ tavalla.
Joo! jotenkin ihana tuollainen sadunomainen tunnelma
Antti liitelee vaijerin varassa estradille James Bondin tyyliin takatukka heiluen, aseenaan hanuri đ€Łđ€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muotigubbe valittu juontajaksi...
Sami on ihan hyvÀ. Hauska nÀhdÀ miten he Jorman kanssa hoitavat homman.
Sekoiluksi menee, Jormalla ollut jo vaikeuksia muutamassa viimeisessÀ suorassa lÀhetyksessÀ mitÀ tÀssÀ on ollut. Sanat hukassa ja hakusessa moneen otteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiettikÀÀ nyt jos joku mies olisi tuollaisissa pikkuspeedoissa tuolla mitÀ Linda.
đ„± Oletko katsonut muiden naisten asuja, ihan samaa sarjaa. Ja olihan Windows95man minishortseissaan
Niin, ei nÀytÀ hyvÀltÀ naisilla eikÀ windowsmanilla. MikÀ siinÀ on ettÀ tarvii sitÀ haarovÀliÀ esitellÀ?
Vikmannille puettiin vaippahousut jalkaan Baselissa đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linda ja Pete nÀköjÀÀn tarvii kauhean sirkushÀrdellin. Miksi Lindakin seisoo jossain tuolilla?
MitÀ tÀÀllÀ sitten kitistÀÀn Antin esityksestÀ. Antti ollut itse suunnittelemassa sitÀ esitystÀ.
MÀ oon varma ettÀ Antti putoaa tuolilta, nilkka murtuu ja hanuri tippuu pÀÀhÀn. Pete pyrottaa Lindan hiukset hiileksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ tÀÀllÀ sitten kitistÀÀn Antin esityksestÀ. Antti ollut itse suunnittelemassa sitÀ esitystÀ.
MÀ oon varma ettÀ Antti putoaa tuolilta, nilkka murtuu ja hanuri tippuu pÀÀhÀn. Pete pyrottaa Lindan hiukset hiileksi.
Antti kertoi haastiksessa jo pudonneensa harjoituksissa tuolilta. Oli kuulemma lasit menneet rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komiat on nyt julkisesti ja suoraan sanonut ettÀ lÀhtee wieniin jos voittavat.
MissÀ? Katsoin instagramista heidÀn haastattelun. Ei sanaakaan Euroviisuista.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/komiat-paljastaa-mtv-uutisille-yhtyâŠ
tÀssÀ
EntÀ jos ei ole katsonut/lukenut tuota? Instassa kysyttiin tÀnÀÀn iltapÀivÀllÀ heiltÀ, ettÀ mitÀ haluatte sanoa yleisölle. Ei tullut vastausta ettÀ ÀÀnestÀkÀÀ viisuihin.
Budjetti esityksiin on kaikilla sama ja nÀitÀ esityksiÀ on valmisteltu jo pitkÀÀn.