UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (13012)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoli pois! Linda ja Pete tulevat esiintymÀÀn ja edustamaan upeasti niin umk:ssa kuin viisuissakin. Saadaan olla ylpeitÀ.
TĂ€mĂ€ Ă€rsyttÀÀ Lindan ja Peten faneissa. Ollaan nyt jo voitosta varmoja vaikka liveĂ€ ei ole nĂ€hty. MitĂ€ jos se onkin ihan đ©? Pystyttekö objektiivisesti ÀÀnestĂ€mÀÀn paremmin onnistunutta liveĂ€ jos oma ennakkosuosikki ei olekaan se paras?
Mua taas ÀrsyttÀÀ se kÀskyttÀminen, ettÀ nyt pitÀÀ ÀÀnestÀÀ heitÀ. Mulla tuollainen toimii vastavoimana, en varmasti ÀÀnestÀ heitÀ.
Olen kuullut useamman todenneen saman asian. MÀÀrÀily ja hokeminen ilman perusteita on synnyttÀnyt nyt kyllÀ vastavoiman. Hoetaan vain joka paikassa ettÀ ÀÀnestÀ pp ll mutta kukaan ei kerro ettÀ miksi.
Nuo pakottajat vaikuttaa ihan tyhjÀpÀiltÀ. NiillÀ on juuttunut levy pÀÀlle. EivÀt itsekÀÀn tiedÀ miksi duo pitÀisi lÀhettÀÀ Wieniin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoli pois! Linda ja Pete tulevat esiintymÀÀn ja edustamaan upeasti niin umk:ssa kuin viisuissakin. Saadaan olla ylpeitÀ.
TĂ€mĂ€ Ă€rsyttÀÀ Lindan ja Peten faneissa. Ollaan nyt jo voitosta varmoja vaikka liveĂ€ ei ole nĂ€hty. MitĂ€ jos se onkin ihan đ©? Pystyttekö objektiivisesti ÀÀnestĂ€mÀÀn paremmin onnistunutta liveĂ€ jos oma ennakkosuosikki ei olekaan se paras?
Mua taas ÀrsyttÀÀ se kÀskyttÀminen, ettÀ nyt pitÀÀ ÀÀnestÀÀ heitÀ. Mulla tuollainen toimii vastavoimana, en varmasti ÀÀnestÀ heitÀ.
Joo sama. Viime vuonna Ă€rsytti kun kĂ€skytettiin ÀÀnestĂ€mÀÀn Erikaa vaikka biisi oli ihan đ©
Aivan. Sama ilmiö tosiaan.
HyvÀ siinÀ mielessÀ, ettÀ nyt tuollainen toiminta tiedetÀÀn ja se ÀrsyttÀÀ jolloin voi valita toisen ehdokkaan.
Joku nero pÀÀtteli Liekinheittimen lavashow'n olevan isommalla rahalla tehty kuin muiden, koska... pÀtkÀssÀ nÀkyi tuoli ja rullakko. Upeeta tÀÀ mustamaalaus kyllÀ, 12 points noloista yrityksistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Mua ÀrsyttÀÀ, ettÀ Liekinheitin on selvÀsti isommalla rahalla tehty live kuin muiden. Onpas taas reilua. Muut saavat kiipeillÀ jotain Ylen takavarastosta löytyneitÀ kÀlysiÀ portaita tai yrittÀÀ hiki hatussa tanssia (Kiki kyllÀ nÀytti klipissÀ upealta). Ja Liekinheittimen aihe on sama kuin Ich Kommessa (ilman kivaa pilkettÀ silmÀkulmassa), tosikkomainen "aikuinen rakkaus" Loreenilta kuten aavikkoteema ja vÀrimaailmakin, loppu on kuin viime vuoden JJ:n Wasted Love ja viime vuonna hiekkaa oli lavalla Ranskan Louanen Maman esityksessÀ. EttÀ hyvin on kopioitu kaikkea. EihÀn nyt kaikkea voi vain copypastella tehdÀ, jos omat kyvyt eivÀt riitÀ. TÀllÀ kulahtaneella tekeleellÀ kohti viisujen voittoja, not. Mielummin vaikka viimesenÀ ihan millÀ muulla ehdokkaalla tahansa, kunhan on oma juttu ja omaa tekemistÀ.
Lindalle tuli viuluun 30 000 euron jousi. Kun luin siitÀ mietin ettÀ kukahan sen maksoi.
Linda ja Pete nyt vaan ovat ylivertaisia. Lindan eeppinen viulu ja Peten terÀvÀ ÀÀni muodostavat loistavan kombon, joka toimii viisulavalla erinomaisesti.
Em mÀ viime vuonna kokenut, ettÀ Erikaa pakotettiin ÀÀnestÀmÀÀn.
Nyt vaan koska linda ja pete ovat oddseissa ykkösenÀ, niin tietty porukka yrittÀÀ saada kaikki ihmiset heitÀ ÀÀnestÀmÀÀn.
ĂlkÀÀ yrittĂ€kö mustamaalata. Sille on syynsĂ€, ettĂ€ Linda ja Pete on ykkösenĂ€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ÀrsyttÀÀ se kÀskyttÀminen, ettÀ nyt pitÀÀ ÀÀnestÀÀ heitÀ. Mulla tuollainen toimii vastavoimana, en varmasti ÀÀnestÀ heitÀ.Olen kuullut useamman todenneen saman asian. MÀÀrÀily ja hokeminen ilman perusteita on synnyttÀnyt nyt kyllÀ vastavoiman. Hoetaan vain joka paikassa ettÀ ÀÀnestÀ pp ll mutta kukaan ei kerro
JÀnnÀ, olen seurannut tÀtÀ ketjua aktiivisesti. TÀÀltÀhÀn poistetaan kaikki kehuviestit perusteluineen. LisÀksi en ole nÀhnyt mitÀÀn kÀskytystÀ, koominen propagandavÀite.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan koska linda ja pete ovat oddseissa ykkösenÀ, niin tietty porukka yrittÀÀ saada kaikki ihmiset heitÀ ÀÀnestÀmÀÀn.
Nimenomaan tÀmÀ. Lindaa ja PeteÀ ÀÀnestetÀÀn, koska halutaan ettÀ Suomi menestyy euroviisuissa.
Jos oot ykkösenÀ huimalla enemmistöllÀ, et mene buukkaamaan muita esiintymisiÀ kisojen ajaksi.
Ollaan nyt rehellisiÀ. Lululailla tai Takatukalla voidaan pÀÀstÀ top 20:neen. LiekinheittimellÀ ollaan mukana taistelemassa voitosta.
Peten ÀÀni on astmaattista pihinÀÀ, se ei kanna eikÀ se soi. Biisi on joidenkin ammattimuusikkojen mielestÀ köppÀnen, lyriikat aivan onnettomat. Sieluton, tyhjÀ jopa korni. Jos se olisi tehty tarkoituksella korniksi ja tehty siitÀ hienovarainen parodia niin vastaanotto olisi tÀysin toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan tÀmÀ. Lindaa ja PeteÀ ÀÀnestetÀÀn, koska halutaan ettÀ Suomi menestyy euroviisuissa.
Sitten ÀÀnestetÀÀn kyllÀ ihan vÀÀrÀÀ biisiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan nyt rehellisiÀ. Lululailla tai Takatukalla voidaan pÀÀstÀ top 20:neen. LiekinheittimellÀ ollaan mukana taistelemassa voitosta.
Suomi lÀhettÀÀ Euroopalle terveisensÀ - Liekinheittimen. Eurooppa sodassa ja Liekinheitin Euroviisuissa. Mua alkaa nyt naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, tuskin pÀÀsee ees top kymppiin ettÀ.
Vierailija kirjoitti:
Joku nero pÀÀtteli Liekinheittimen lavashow'n olevan isommalla rahalla tehty kuin muiden, koska... pÀtkÀssÀ nÀkyi tuoli ja rullakko. Upeeta tÀÀ mustamaalaus kyllÀ, 12 points noloista yrityksistÀ.
No, hiekkaa ja tulta ja lieskoja katon rajasta, joku hÀrpÀke Amerikasta niin eiköhÀn aleta olemaan siellÀ laskun ylÀpÀÀssÀ. Ja se rullakko on enintÀÀn sitÀ varten, ettÀ lava on niin vaarallinen, ettÀ Pete kÀrrÀtÀÀn sillÀ paikasta A paikkaan B eikÀ kameroissa nÀy.
Vierailija kirjoitti:
Lululaita ei kuulla euroviisuissa, vaikka voittaisikin UMK:n.
Vierailija kirjoitti:
Itse epÀilen, ettei Lululailla tuonne asti pÀÀstÀisi. Komiat on kuin KAJ ilman huumoria ja hyvÀÀ biisiÀ, jota jaksaa kuunnella repeatillÀ. Lululai on tasapaksu ja toisteinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lululaita ei kuulla euroviisuissa, vaikka voittaisikin UMK:n.
No kuullaanhan, sinulla jÀi vitsi ymmÀrtÀmÀttÀ.
Joo sama. Viime vuonna Ă€rsytti kun kĂ€skytettiin ÀÀnestĂ€mÀÀn Erikaa vaikka biisi oli ihan đ©