UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11537)
MÀ olen luukuttanut niin paljon Fertoa, ettÀ nyt tuli puhelimeen soittoyritys Kreikasta.
Toiset kirjoittajat ei taida olla ketjun aihe ettÀ.
En tajuu, miksei umk-viisuja voida nÀyttÀÀ aikaisemmin. Kuinka moni viisukatsoja muka on penkkiurheilija? Tuskin kukaan.
Keskustelunaiheet nÀköjÀÀn tÀÀllÀ kÀyneet vÀhiin.
Piti ihan uudestaan tarkistaa onko tÀmÀ UMK 2026 ketju, jutut on jotain toisesta maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Rohkeaa laittaa nimimerkki tÀnne. TÀÀllÀ yleensÀ ollaan anonyymeja. Ja keskustellaan aiheesta. Mun lempi umk biisi on liekinheitin mutta pidÀn myös Kikin biisistÀ.
MÀ tykkÀÀn kaikista 7 biisistÀ. Ei niistÀ oikein enÀÀ voi keskustella mitÀÀn uutta. Vasta sitten kun tulee live-esitykset, niin jotain hypeÀ taas lÀhtee. Olympialaiset vaan on tÀmÀn hetken ykkösaihe.
-winner-
Toksinen ketju tÀmÀ. Ihan niinkuin viime vuonnakin.
Asiallisuus on hÀvinnyt tÀÀltÀ. TÀmÀ on UMK 2026 ketju. Ostin maitoa, jonka pÀivÀmÀÀrÀ on 1.3 ja tuli mieleen 28.2 viisujen karsinta. EipÀ ole odottamista kun marmatus alkaa todella.
KyllÀpÀ on hyviÀ biisejÀ julkaistu nyt paljon.
TykkÀÀn, Tanskasta, Look mom, no computerista, vÀhÀn Fertostakin.
MitÀhÀn vielÀ tulossa?
Minun suosikki on Cherry cake, mutta ei nyt paljon harmita vaikka Liekinheitin lÀhtisikin. KyllÀ Liekinheitinkin finaaliin menisi, mutta en usko pÀrjÀÀvÀn siellÀ kummemmin. Takatukkaa en haluaisi, koska pelkÀÀn Suomen finaaliputken katkeavan. (Iloisesti yllÀttynyt olisin silti Sinikan voitosta, koska hÀn on lahjakas laulaja ja tekee itse biisejÀ. Pakko heittÀÀ pari ÀÀntÀ hÀnellekin.)
Kreikka sitten lÀhettÀÀ oman KÀÀrijÀnsÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ winnerin vois laittaa naftaliiniin hetkeksi ettÀ rauhoittuu. Jos ei ole mitÀÀn sanottavaa, voi olla hiljaa (ellei ole kyse pakonomaisesta morsettamisesta).
Voisi rekisteröidÀ nÀkyvÀksi sen nimensÀ, muuten aika hyvin spÀmmÀÀ nÀissÀ ketjuissa aina, eli mikÀ jÀrki sitÀ parin kommentin perÀÀn laittaa, kun voi rekisteröidÀ sen joka kommentin kommentoivaksi? Eli salaa omaa toimintaansa koko Vauvalla, kun ei jaksa muutella vÀlissÀ nicciÀ/kirjautua sisÀÀn tai ulos.
Ei ole kuule mikÀÀn pakko, ja teiÀn kiusaajien viestit poistelen minÀ.
Vierailija kirjoitti:
Wiener kÀynyt kuumana ja poistelee viestejÀ :D
Höpö höpö, osaa tÀÀllÀ muutkin poistella.
Vierailija kirjoitti:
Kreikka sitten lÀhettÀÀ oman KÀÀrijÀnsÀ.
TÀÀ vitsi ei enÀÀ naurata ketÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on monta hyvÀÀ ehdokasta, ÀÀnet jakaantuu enemmÀn kuin viime vuoden umkssa. Jurytkin vaikuttaa, 4 kriteeriÀ joiden tÀyttymistÀ arvioivat.
Ei ole montaa hyvÀÀ. Kaikki vÀhÀn samanlaisia tasapaksuja.
Liekinheitin, Lululai ja Milloin dollar smile ainoat hyvÀt ja niistÀ onkin vaikea pÀÀttÀÀ. Takatukka omalla tavallaan mielenkiintoinen, muttei viisuihin sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset kirjoittajat ei taida olla ketjun aihe ettÀ.
Moi KekÀ
Terkut kompostiin.
Ja biisissÀ kerrotaan, ettei kyse ole etutukasta, polkasta, nutturasta eikÀ ponnarista, vaan takatukasta. Kuuntelisitte edes joskus nÀÀ biisit ennen kommentointia ;DDDD
-winner-