UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11224)
Vierailija kirjoitti:
VÀÀrÀ vastaus. Totta kai se nÀyttÀÀ siltÀ,ettÀ eilen olisi ollut eniten Paalasen haukkumista. Itse olin paikalla eilen ja P & L oli ainakin toistakymmentÀ pilkkaamis/ nimittelyviestiÀ, joista pahimmat on poistettu. TÀllÀ hetkellÀkin vielÀ kymmenkunta haukkumisviestiÀ P & L.
Ota huomioon ettÀ myös trollit tekevÀt kiusaa saadakseen aikaan sekasortoa. Ennen kuin lÀhtee sanasille ja kirjoittaa oman kommenttinsa voi miettiÀ, mikÀ siinÀ on tarkoitus ja tavoite. Onko kommentti tehty vain tarkoituksen saada ihmiset napit vastakkain.
Komiat tai Paalanen voittaa ja 20 pÀivÀÀ H-hetkeen, jolloin jotkut kihisee raivosta tai hyppii ilosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VÀÀrÀ vastaus. Totta kai se nÀyttÀÀ siltÀ,ettÀ eilen olisi ollut eniten Paalasen haukkumista. Itse olin paikalla eilen ja P & L oli ainakin toistakymmentÀ pilkkaamis/ nimittelyviestiÀ, joista pahimmat on poistettu. TÀllÀ hetkellÀkin vielÀ kymmenkunta haukkumisviestiÀ P & L.
Ota huomioon ettÀ myös trollit tekevÀt kiusaa saadakseen aikaan sekasortoa. Ennen kuin lÀhtee sanasille ja kirjoittaa oman kommenttinsa voi miettiÀ, mikÀ siinÀ on tarkoitus ja tavoite. Onko kommentti tehty vain tarkoituksen saada ihmiset napit vastakkain.
Ei kuitenkaan ole aikuismaista haukkua ja pilkata toisia. SitÀ en voi hyvÀksyÀ ,mitÀ eilen tÀÀllÀ kirjoiteltiin on rasistiset kommentit ulkonÀöstÀ.
Poistakaa tuollaiset viestit, ÀlkÀÀ takertuko.
Pakko sanoa, ettÀ kyllÀ Robin Bengtsson (Honey Honey) on vaan hyvÀ lavaesiintyjÀ ja tietÀÀ, missÀ kamera on!
Aina tÀtÀ samaa pilkkamista pÀivÀstÀ toiseen. Todella lapsellista kÀytöstÀ tuommoinen ilkkuminen.
Euroviisut on perheohjelma. Kaikenlaista siellÀ on nÀhty.
MikÀ se homoparikin oli, joka jÀi pisteittÀ liian överillÀ esityksellÀ.
En muista maata, enkÀ arstistia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihan hirveetÀ paskaa" ja "ÀllöttÀÀ kuunnella". Hyvin kyllÀ Olli Herman kiteyttÀÀ tuntemukset LiekinheittimestÀ. Olen samaa mieltÀ.
Hermanin kohteena taisi olla etenkin Liekinheittimen kökkö sanoitus?
Sanoitus on minustakin halpa. SiinÀ syy, miksen sitÀ kuuntele toistamiseen.
TÀssÀ esimerkki kommentista joka on asiallinen.
Tuossa liekinheitin sanat.
On tuo kyllÀ lukemallakin sekavaa settiÀ
https://genius.com/Linda-lampenius-and-pete-parkkonen-liekinheitin-lyriâŠ
Helppohan nuo sanat on ymmÀrtÀÀ. Ei tuota mitÀÀn ongelmia ainakaan mulle.
Onkohan tuossa pete linda biisissÀ enemmÀn peten faneja taustalla.
Onko hÀn ollut suosittu?
Vierailija kirjoitti:
Tuossa liekinheitin sanat.
On tuo kyllÀ lukemallakin sekavaa settiÀ
https://genius.com/Linda-lampenius-and-pete-parkkonen-liekinheitin-lyriâŠ
Se on nÀköjÀÀn erÀille suomalaisille helpompaa ymmÀrtÀÀ renkutus jossa vedetÀÀn kÀnnit 2023. Tai huudetaan multa tulloo 2025. Kuin sanoitusta ihmissuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskamyrskyn kohteena eniten Lindaa ja PeteÀ. Haukutaan ulkonÀköÀ,ihonvÀriÀ,mummotellaan,sanottu huumehörhöksi yms. En edes muista kaikkia, kun suurin osa onneksi poistettu.
Maalittamisen kohteena eniten Paalanen.
PP ja LL biisi on surkea, lyriikoita on arvosteltu useat eri tahot. Parkkosen ÀÀni heikkoa pihinÀÀ. Ei tule kuulumaan isolla lavalla eikÀ viulu paikkaa huonoa ja karismanpuutteesta kÀrsivÀÀ solistia. Ei siitÀ nyt mihinkÀÀn pÀÀse, ettÀ kisassa on parempiakin ehdokkaita.
Tuohan on nyt silkkaa loanheittoa. Parkkisella jos kellÀ on karismaa ja ÀÀntÀ.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuossa pete linda biisissÀ enemmÀn peten faneja taustalla.
Onko hÀn ollut suosittu?
Itse en mieti, kuka on suosittu ja kuka on ketÀ, vaan sitÀ onko se biisi hyvÀ ja sopiiko se viisuihin. Höh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskamyrskyn kohteena eniten Lindaa ja PeteÀ. Haukutaan ulkonÀköÀ,ihonvÀriÀ,mummotellaan,sanottu huumehörhöksi yms. En edes muista kaikkia, kun suurin osa onneksi poistettu.
Maalittamisen kohteena eniten Paalanen.
PP ja LL biisi on surkea, lyriikoita on arvosteltu useat eri tahot. Parkkosen ÀÀni heikkoa pihinÀÀ. Ei tule kuulumaan isolla lavalla eikÀ viulu paikkaa huonoa ja karismanpuutteesta kÀrsivÀÀ solistia. Ei siitÀ nyt mihinkÀÀn pÀÀse, ettÀ kisassa on parempiakin ehdokkaita.
Tuohan on nyt silkkaa loanheittoa. Parkkisella jos kellÀ on karismaa ja ÀÀntÀ.
Ei. Tuo ei ole loanheittoa vaan mielipide jossa kerrottu myös peruste miksi hÀn kokee biisin surkeana.
Voi miettiÀ sitÀkin miksi kokee kaiken asiallisen kritiikin omaa suosikkiaan kohtaan loanheittona.
Voisiko olla niin, ettei itse "hyvÀksy" erilaisia mielipiteitÀ ja kokee ne painavammin kuin mitÀ kirjoittaja on tarkoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Jos yllÀtetÀÀn koko viisukansa ja laitetaan balladi viisuihin.
Sinikka Monte
VielÀ isompi yllÀtys olisi Etta. Aika hiljaista ollut kommentointi Ettan biisistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yllÀtetÀÀn koko viisukansa ja laitetaan balladi viisuihin.
Sinikka Monte
VielÀ isompi yllÀtys olisi Etta. Aika hiljaista ollut kommentointi Ettan biisistÀ.
Kaikilla on jollain tavalla hyvÀt biisit.
Ei vaan Pete on sanonut ettei kerro suuntautumistaan, antaa ihmisten arvuutella, naisten kanssa kai lÀhinnÀ nÀhty.
Homo on ja ei lÀhde Wieniin Israelin takia