UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10893)
Vierailija kirjoitti:
Runkkasin taas Petelle, ah.
Tiedötkö ettÀ siitÀ kasvaa kÀmmeniin karvat.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten Paalasen Alavilla mailla ei ole pÀÀssyt YMK finaaliin. Huippu biisi ja hienot sanat. Myös ElÀ soi nyt loopilla. Toivottavasti Antti kiertÀÀ rockfestareita kesÀllÀ ahkerasti. Ois hienoa kuulla livenÀ noi kaksi. Ja tietty Takatukka
Paalasen musiikki ei ole kÀdenlÀmpöistÀ. SiitÀ joko tykkÀÀ tai ei tykkÀÀ. VÀlimuotoa ei ole.
Itse tykkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paalanen kuulostaa ja nĂ€yttÀÀ alkoholistilta. đ
On kyllÀ elÀhtÀnyt ukko
Sen nÀkönen, ettÀ suihku ja parturi tekisi ukolle hyvÀÀ. Voi vaan kuvitella millaset haisut tollasesta risuparrasta lÀhtee. Se on laiskuutta, kun ei viitti huolitella ulkoasuaan.
Ois kiva jos meillÀ ois joskus tarjolla joku esim. Jazmin Bean tai Poppy kaltainen artisti, kuten Irlannilla vuonna 2024.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en nÀe,ettÀ Liekinheitin olisi vanhanaikainen. MikÀ edes tekee biisistÀ vanhanaikaisen?
Tuollaisia biisejÀ oli 1990-luvun lopun ja 2000-luvun alkupuolen viisuissa. Ne ovat sellaisia, ettÀ on pÀÀtetty tehdÀ nimenomaan viisubiisi. Niille ei ole ajateltu muuta elÀmÀÀ tai kÀyttöÀ kuin ne viisut.NiillÀkin tultiin semistÀ kotiin.
Olivat tyypillisiÀ suomalaisia sen ajan jollotuksia, joille taputettiin lÀhinnÀ kohteliaisuudesta. Liekinheitin on kuitenkin soundiltaan kansainvÀlisempi ja saanut paljon positiivista huomiota Euroopassa ja toiveita/vaatimuksiakin, ettÀ valitkaa tÀmÀ.
SinÀ uskot? Tiesitkö ettÀ suomalaisille naureskellaan ulkom
Suomalaisen kuvitelma ulkomaisten suhtautumisesta. Ei ne ole vÀlttÀmÀttÀ yhtÀ vittumaisia kuin suomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Pete piipittÀÀ.
Laitahan joku esimerkki. PÀinvastaisia löytyy kyllÀ esim. rouhea, ulkomaiden reaktiovideoilla kehuttu rock tulkinta 69 Eyesin biisistÀ Lost Boys, jossa Pete soittaa myös rumpuja, eli ei mikÀÀn helppo homma.
Vierailija kirjoitti:
Pete piipittÀÀ.
Peten laulussa videolla ei ole mitÀÀn pahaa. Ei Lindan viulun soittamisessakaan.
Asia joka hÀiritsee. Halpa sanoitus ja Lindan menneisyys.
Olisin toivonut muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pete piipittÀÀ.
Laitahan joku esimerkki. PÀinvastaisia löytyy kyllÀ esim. rouhea, ulkomaiden reaktiovideoilla kehuttu rock tulkinta 69 Eyesin biisistÀ Lost Boys, jossa Pete soittaa myös rumpuja, eli ei mikÀÀn helppo homma.
Nyt puhutaan umk biisistÀ ja siinÀ kireÀtÀ pihinÀÀ. Miksi noin heikkoÀÀninen solisti valittu? MönkÀÀn meni. T eri
Pete vois ajaa partansa, leikata hiuksensa. PestÀ kasvonsa, nÀyttÀÀ rasvaiselta. Kaipa se siistii itsensÀ liveen mutta ei se ÀÀneen voimaa tuo.
Pete vois ajaa partansa, leikata hiuksensa. PestÀ kasvonsa, nÀyttÀÀ rasvaiselta. Kaipa se siistii itsensÀ liveen mutta ei se ÀÀneen voimaa tuo.
Haluaisin squirtata pillumehuni peten naamalle, aah!
Miksi Lampenius ei osaa lukea kirjasta suomea?? Karmeaa oli kuunnella hÀnen lukemistaan Muumi-maratonissa. Ei ole suomalainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Lampenius ei osaa lukea kirjasta suomea?? Karmeaa oli kuunnella hÀnen lukemistaan Muumi-maratonissa. Ei ole suomalainen?
Samaa mietin ja ÀrsyttÀisi kuunnella hÀnen puheitaan pitkin viisukevÀttÀ. Toivottavasti suomalainen voittaa umk:n, Montekin ihan hirveÀ kikattava kakara, joka osasi pari sanaa suomeksi mongertaa, Chachi vielÀ vÀhemmÀn.
Hanurit, hanurit. Niiden biisien takana on ihanat iloiset aidot suomalaiset miehet. <3 <3 <3
MitÀ enemmÀn aikaa kuluu sitÀ kauemmas ajaudun LiekinheittimsestÀ. Olen tylsistynyt siihen + Lindan menneisyyden taakka+ ei tule pisteitÀ tietyistÀ maista kun tuollainen tausta + tÀÀllÀ nÀmÀ sekopÀÀfanit. Vaihdan leiriÀ.
Pete ja Linda on Suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ enemmÀn aikaa kuluu sitÀ kauemmas ajaudun LiekinheittimsestÀ. Olen tylsistynyt siihen + Lindan menneisyyden taakka+ ei tule pisteitÀ tietyistÀ maista kun tuollainen tausta + tÀÀllÀ nÀmÀ sekopÀÀfanit. Vaihdan leiriÀ.
Tervetuloa Lululaihin!!
ErÀÀn artistin fanit ovatkin sekopÀistÀ sakkia. Minun silmissÀ pistemÀÀrÀ jo pakkasen puolella, eikÀ ikinÀ tulisi mieleenkÀÀn antaa ÀÀniÀ.
Mulla on jostain syystÀ alkanut ÀrsyttÀmÀÀn koko Linda Lampenius. Jokin uutinen oli, ettÀ antoi pakin Leonardolle. Joopati joo taas. Antakaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jostain syystÀ alkanut ÀrsyttÀmÀÀn koko Linda Lampenius. Jokin uutinen oli, ettÀ antoi pakin Leonardolle. Joopati joo taas. Antakaa olla.
Huono itsetunto, yrittÀÀ leuhkia. Mua ÀrsyttÀÀ myös. KetÀ tahansa muuta ÀÀnestÀn. Vaikuttaa huomionkipeeltÀ muijalta.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/kotimaa/podcast-linda-lampenius-antoi-pakit-leonaâŠ
Onkohan tuokin Lindan ja Peten biisi ennakolta sovittua voittoa? Maksettuja katselukertoja?
Työskentelen ylĂ€asteella ja oppilaat kĂ€yttĂ€vĂ€t kurkkuÀÀntĂ€ đ€