Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2026 OFFICIAL đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶

Vierailija
25.08.2025 |

Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?

1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen

tÀssÀ tiedot itse kisasta:

https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026

2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026

MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?

Iltapulu TV-opas Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (10893)

Vierailija
10861/10893 |
07.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onkohan tuokin Lindan ja Peten biisi ennakolta sovittua voittoa? Maksettuja katselukertoja? 

Työskentelen ylĂ€asteella ja oppilaat kĂ€yttĂ€vĂ€t kurkkuÀÀntĂ€ đŸ€”

Vierailija
10862/10893 |
07.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkasin taas Petelle, ah. 

Tiedötkö ettÀ siitÀ kasvaa kÀmmeniin karvat.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10863/10893 |
07.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miten Paalasen Alavilla mailla ei ole pÀÀssyt YMK finaaliin. Huippu biisi ja hienot sanat. Myös ElÀ soi nyt loopilla. Toivottavasti Antti kiertÀÀ rockfestareita kesÀllÀ ahkerasti. Ois hienoa kuulla livenÀ noi kaksi. Ja tietty Takatukka

Paalasen musiikki ei ole kĂ€denlĂ€mpöistĂ€. SiitĂ€ joko tykkÀÀ tai ei tykkÀÀ. VĂ€limuotoa ei ole. 

Itse tykkÀÀn. 

Vierailija
10864/10893 |
07.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paalanen kuulostaa ja nĂ€yttÀÀ alkoholistilta. 😅

On kyllÀ elÀhtÀnyt ukko

Sen nĂ€könen, ettĂ€ suihku ja parturi tekisi ukolle hyvÀÀ. Voi vaan kuvitella millaset haisut tollasesta risuparrasta lĂ€htee. Se on laiskuutta, kun ei viitti huolitella ulkoasuaan. 

Vierailija
10865/10893 |
07.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ois kiva jos meillÀ ois joskus tarjolla joku esim. Jazmin Bean tai Poppy kaltainen artisti, kuten Irlannilla vuonna 2024.

Vierailija
10866/10893 |
07.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en nÀe,ettÀ Liekinheitin olisi vanhanaikainen. MikÀ edes tekee biisistÀ vanhanaikaisen?

Tuollaisia biisejĂ€ oli 1990-luvun lopun ja 2000-luvun alkupuolen viisuissa. Ne ovat sellaisia, ettĂ€ on pÀÀtetty tehdĂ€ nimenomaan viisubiisi. Niille ei ole ajateltu muuta elĂ€mÀÀ tai kĂ€yttöÀ kuin ne viisut. 

NiillÀkin tultiin semistÀ kotiin.

Olivat tyypillisiÀ suomalaisia sen ajan jollotuksia, joille taputettiin lÀhinnÀ kohteliaisuudesta. Liekinheitin on kuitenkin soundiltaan kansainvÀlisempi ja saanut paljon positiivista huomiota Euroopassa ja toiveita/vaatimuksiakin, ettÀ valitkaa tÀmÀ.

SinÀ uskot? Tiesitkö ettÀ suomalaisille naureskellaan ulkom

Suomalaisen kuvitelma ulkomaisten suhtautumisesta. Ei ne ole vÀlttÀmÀttÀ yhtÀ vittumaisia kuin suomalaiset.

Vierailija
10867/10893 |
07.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pete piipittÀÀ.

Laitahan joku esimerkki. PÀinvastaisia löytyy kyllÀ esim. rouhea, ulkomaiden reaktiovideoilla kehuttu rock tulkinta 69 Eyesin biisistÀ Lost Boys, jossa Pete soittaa myös rumpuja, eli ei mikÀÀn helppo homma.

Vierailija
10868/10893 |
07.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pete piipittÀÀ.

Peten laulussa videolla ei ole mitÀÀn pahaa. Ei Lindan viulun soittamisessakaan. 

Asia joka hĂ€iritsee. Halpa sanoitus ja Lindan menneisyys. 

Olisin toivonut muuta. 

Vierailija
10869/10893 |
07.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pete piipittÀÀ.

Laitahan joku esimerkki. PÀinvastaisia löytyy kyllÀ esim. rouhea, ulkomaiden reaktiovideoilla kehuttu rock tulkinta 69 Eyesin biisistÀ Lost Boys, jossa Pete soittaa myös rumpuja, eli ei mikÀÀn helppo homma.

Nyt puhutaan umk biisistÀ ja siinÀ kireÀtÀ pihinÀÀ. Miksi noin heikkoÀÀninen solisti valittu? MönkÀÀn meni. T eri

Vierailija
10870/10893 |
07.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pete vois ajaa partansa, leikata hiuksensa. PestÀ kasvonsa, nÀyttÀÀ rasvaiselta. Kaipa se siistii itsensÀ liveen mutta ei se ÀÀneen voimaa tuo.

Vierailija
10871/10893 |
07.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pete vois ajaa partansa, leikata hiuksensa. PestÀ kasvonsa, nÀyttÀÀ rasvaiselta. Kaipa se siistii itsensÀ liveen mutta ei se ÀÀneen voimaa tuo.

Haluaisin squirtata pillumehuni peten naamalle, aah! 

Vierailija
10872/10893 |
07.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi Lampenius ei osaa lukea kirjasta suomea?? Karmeaa oli kuunnella hÀnen lukemistaan Muumi-maratonissa. Ei ole suomalainen?

Vierailija
10873/10893 |
07.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Lampenius ei osaa lukea kirjasta suomea?? Karmeaa oli kuunnella hÀnen lukemistaan Muumi-maratonissa. Ei ole suomalainen?

Samaa mietin ja ÀrsyttÀisi kuunnella hÀnen puheitaan pitkin viisukevÀttÀ. Toivottavasti suomalainen voittaa umk:n, Montekin ihan hirveÀ kikattava kakara, joka osasi pari sanaa suomeksi mongertaa, Chachi vielÀ vÀhemmÀn.

Hanurit, hanurit. Niiden biisien takana on ihanat iloiset aidot suomalaiset miehet. <3 <3 <3

Vierailija
10874/10893 |
07.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitĂ€ enemmĂ€n aikaa kuluu sitĂ€ kauemmas ajaudun LiekinheittimsestĂ€.  Olen tylsistynyt siihen + Lindan menneisyyden taakka+ ei tule pisteitĂ€ tietyistĂ€ maista kun tuollainen tausta + tÀÀllĂ€ nĂ€mĂ€ sekopÀÀfanit. Vaihdan leiriĂ€.

Vierailija
10875/10893 |
07.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pete ja Linda on Suomalaisia.

Vierailija
10876/10893 |
07.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MitĂ€ enemmĂ€n aikaa kuluu sitĂ€ kauemmas ajaudun LiekinheittimsestĂ€.  Olen tylsistynyt siihen + Lindan menneisyyden taakka+ ei tule pisteitĂ€ tietyistĂ€ maista kun tuollainen tausta + tÀÀllĂ€ nĂ€mĂ€ sekopÀÀfanit. Vaihdan leiriĂ€.

Tervetuloa Lululaihin!!

Vierailija
10877/10893 |
07.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ErÀÀn artistin fanit  ovatkin sekopĂ€istĂ€ sakkia. Minun silmissĂ€ pistemÀÀrĂ€ jo pakkasen puolella, eikĂ€ ikinĂ€ tulisi mieleenkÀÀn antaa ÀÀniĂ€.

Vierailija
10878/10893 |
07.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla on jostain syystĂ€ alkanut Ă€rsyttĂ€mÀÀn koko Linda Lampenius. Jokin uutinen oli, ettĂ€ antoi pakin Leonardolle. Joopati joo taas. Antakaa olla. 

Vierailija
10879/10893 |
07.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jostain syystĂ€ alkanut Ă€rsyttĂ€mÀÀn koko Linda Lampenius. Jokin uutinen oli, ettĂ€ antoi pakin Leonardolle. Joopati joo taas. Antakaa olla. 

Huono itsetunto, yrittÀÀ leuhkia. Mua ÀrsyttÀÀ myös. KetÀ tahansa muuta ÀÀnestÀn. Vaikuttaa huomionkipeeltÀ muijalta.

Vierailija
10880/10893 |
07.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/kotimaa/podcast-linda-lampenius-antoi-pakit-leona