UMK 2026 OFFICIAL 🎶🎶🎶
Kohta se huuma taas alkaa. Mitä tiedämme nyt?
1. Haku UMK:hon päättyi eilen
tässä tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetäänkin sitten Wienissä 16.5.2026
Millä mielellä odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lähetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10893)
Etelä-Suomen terapia-asiakkaat äänestää Liekinheitintä.
Vierailija kirjoitti:
Googlettakaa Linda Lampenius alasti : näette vanhan naisen valkoiset häpykarvat. Ja tuosta kuvasta varmasti aikaa. Varmaan 30v. alkanut vaihdevuodet ja vanhuus.
Nekin voi blondata.
Olisi hyvä, jos vauvakin jo laittaisi ketjuihin vaikka max viisi kommenttia > rekisteröintipakko jatkokommentteihin. Samalla ajaisivat alas nuo botit ja mielenterveyspotilaat alkoissaan/aineissaan.
Myös vauvalle nykyedotuksena, eli jos kerran jo ketjuun kommentoinut, toinen kommentti vain vahvasti tunnistautuneena, jos edellinen poistettu.
Lindalla ja Petellä näyttäisi olevan paljon faneja tällä palstalla. Tietää hyvää Umk: ta ajatellen. Tulossa valtava äänimäärä.
Vierailija kirjoitti:
Liekinheitin on klassinen viisu, muut huumorikuraa. Itun juntit ette mitään humppaa äänestä tai ittu sekoan, tajuutteko? Absoluuttinen totuus on LINDA&PETE. Tana erkele. Ittu. Komioitten laulaja näyttää raiskatulta pupulta ja Paalanen juoppo sammakolta. Pete on antiikin veistos, kunnon joka naisen pöiväuniunelma. Palvotte häntä js vaihdatte miehenne häneen ja varmasti pettäisitte jos tulisi mahku. Piste.
Niuvanniemeen. Kaikki tämän biisin fanit vois lähettää.
Vierailija kirjoitti:
Lindalla ja Petellä näyttäisi olevan paljon faneja tällä palstalla. Tietää hyvää Umk: ta ajatellen. Tulossa valtava äänimäärä.
En usko että on. Yksi tai kaksi mielenterveyspotilasta vaahtoaa päivästä toiseen Kelan sairauspäivärahalla.
Paalasen fanikunta sinne suljetulle osastolle saisi lähettää. Kaikille pakkopaidat, niin loppuisi nuo typerät kirjoittelut tänne.
Olen tullut tään kahdesti Petelle. Monesti sä Paalaselle juntti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että on. Yksi tai kaksi mielenterveyspotilasta vaahtoaa päivästä toiseen Kelan sairauspäivärahalla.
Päättelin vaan,kun jotkut ei muusta kirjoitakaan, kuin Lindasta ja Petestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä yksin kirjoitat kun ei muuta sisältöä ole elämässä. ;>
JOS ET ÄÄNESTÄ LIEKI HEITINTÄ NIIN KARMA KOSTAA! MITÄÄN SUOMIJUNTTIMIESTÄ ET ÄÄNESTÄ!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä yksin kirjoitat kun ei muuta sisältöä ole elämässä. ;>
Etpä tajunnut,että mitä tarkoitin. Ei kannata edes selittää.
Vierailija kirjoitti:
JOS ET ÄÄNESTÄ LIEKI HEITINTÄ NIIN KARMA KOSTAA! MITÄÄN SUOMIJUNTTIMIESTÄ ET ÄÄNESTÄ!!!!
🤣
Mä oon pari vuotta sit ollut tän yhden kanssa silleen. Oli varattu silloin. Mut ei siitä sen enempää. Voin kyl sanoo et voi olla vähän pettymys sängys, jos liikaa etukäteen hekumoi. Ei oo mikään leffan alfauros irl
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pari vuotta sit ollut tän yhden kanssa silleen. Oli varattu silloin. Mut ei siitä sen enempää. Voin kyl sanoo et voi olla vähän pettymys sängys, jos liikaa etukäteen hekumoi. Ei oo mikään leffan alfauros irl
Ja sen viel sanon et oli ihan jees, jiku 7/10 mut ei mikään 10/10. Mut tosiaan varattuna, niin en suhteeseen lähtis kyl
Paalasta