UMK 2026 OFFICIAL 🎶🎶🎶
Kohta se huuma taas alkaa. Mitä tiedämme nyt?
1. Haku UMK:hon päättyi eilen
tässä tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetäänkin sitten Wienissä 16.5.2026
Millä mielellä odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lähetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (19157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järviradion raadin tuloksissa 1. Komiat, 2. Chachin ja 3. Linda Pete, että tästä voi osittain saada jotain näin normiäänestäjiä ajatellen. Ilmeisesti iäkkäämpää väkeäkö.
Yllättävää että takatukka ei ole tähän yltänyt. No äänestäjiäkiä voi olla vaan jokunen tusina
Juu en nyt muista monesko oli, kuppilasta pikaisesti ku luin.
Nuori tai vanha, ääni komioille.
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan Umk tuloksia aika tasainen, kun Kiki ja LindaPete on samantyylisiä ja sit Antti ja Komiat voi taistella toistensa, Chachilla voi olla enemmän äänestäjiä kuin luullaan, sillä tossa vauvankin kyselyssä kolmosena.
En näe Peten ja Lindan sekä Kikin biiseissä muuta samaa kuin ehkä teema, molemmissa vähän niin kuin ollaan rakkaudenkipeitä. Muuten ihan erityylisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järviradion raadin tuloksissa 1. Komiat, 2. Chachin ja 3. Linda Pete, että tästä voi osittain saada jotain näin normiäänestäjiä ajatellen. Ilmeisesti iäkkäämpää väkeäkö.
Yllättävää että takatukka ei ole tähän yltänyt. No äänestäjiäkiä voi olla vaan jokunen tusina
Juu en nyt muista monesko oli, kuppilasta pikaisesti ku luin.
Viides.
Vierailija kirjoitti:
Järviradion raadin tuloksissa 1. Komiat, 2. Chachin ja 3. Linda Pete, että tästä voi osittain saada jotain näin normiäänestäjiä ajatellen. Ilmeisesti iäkkäämpää väkeäkö.
Landeradio, niin Komiat johdossa.
Mulla on vaan Chachista epäily että laulaminen livenä ei ehkä onnistu. 🤔 Tietysti voi yllättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori tai vanha, ääni komioille.
Sinäkö sen määräät 🥱 turha viesti, kaikilla ehdokkailla on eri-ikäisiä äänestäjiä.
Onks toi viesti joku määräys, tosikko pöntäle.
Ai taas tää tyyppi, joka haukkuu muita pölkyksi ym. Niin tunnistettava tyyli. Haukkuu alatyylisesti, kun äly ei riitä normaaliin kanssakäymiseen.
Höh höh, ei se alunperäinen viesti ollut minun, puolustin vaan kirjoittajan oikeutta omaan mielipiteeseen.
Onnistuu varmasti. Miksi olisivat riskeeranneet laulutaidottomaan esiintyjään?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vaan Chachista epäily että laulaminen livenä ei ehkä onnistu. 🤔 Tietysti voi yllättää.
Itse uskon, että laulaa huonoiten.
Vierailija kirjoitti:
Nuori tai vanha, ääni komioille.
Juntti
Jännittää niin paljon, että en tiedä uskallanko katsoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järviradion raadin tuloksissa 1. Komiat, 2. Chachin ja 3. Linda Pete, että tästä voi osittain saada jotain näin normiäänestäjiä ajatellen. Ilmeisesti iäkkäämpää väkeäkö.
Landeradio, niin Komiat johdossa.
Pellolt sinunkin pöytään 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järviradion raadin tuloksissa 1. Komiat, 2. Chachin ja 3. Linda Pete, että tästä voi osittain saada jotain näin normiäänestäjiä ajatellen. Ilmeisesti iäkkäämpää väkeäkö.
Landeradio, niin Komiat johdossa.
Maalaiset vastaan pieni sisäänpäin lämpiävä sisäpiiri hesassa.
Vierailija kirjoitti:
Järviradion raadin tuloksissa 1. Komiat, 2. Chachin ja 3. Linda Pete, että tästä voi osittain saada jotain näin normiäänestäjiä ajatellen. Ilmeisesti iäkkäämpää väkeäkö.
Semeihinkö halutaan jäädä? Että jaa
Vierailija kirjoitti:
No nyt komiat tv1
Nätti ääni tuolla solistilla ainaki
Komioitten laulajan ääni on HELEÄ jos miehen äänestä voi niin sanoa.
On kyllä upea ääni tällä Komioiden solistilla 😍 en nyt muista nimeä
Hengaillaan ohjelmassa siis
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta joku landelainen tusinabändi täynnä juntteja miehiä. Me sivistyneet ja nykyisellä aikakaudella elävät äänestetään Chachia ja LindaPeteä
Et oo tosissas😂
Yllättävää että takatukka ei ole tähän yltänyt. No äänestäjiäkiä voi olla vaan jokunen tusina