UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6215)
Vierailija kirjoitti:
Todella surkeat UMK kappaleet tÀhÀn mennessÀ
Ei vaan oikein hyvÀt. Pete & Linda sekÀ Paalanen omat ykkössuosikit. Parempi vaan, ettei kaikki ole yhtÀ hyviÀ, jolloin vaan harmittaisi vielÀ enemmÀn, ettei voi lÀhettÀÀ useampaa.
Vierailija kirjoitti:
Kurkkulaulun vaikeusaste nostaa hattua esittÀjÀlle, kuten Antti Paalasen tapauksessa
No joo... mutta ei se silti pitemmÀn pÀÀlle ole mitÀÀn kivaa kuunneltavaa. KÀy aika yksitoikkoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ ulkonaalaiset nÀkyy pitÀvÀn
LindaPeteÀkin ylistetÀÀn ulkomaalaisten toimesta
Okei, mua kiinnostaakin Antti Paalanen ja erikoinen biisi ja laulutyyli đ
Vierailija kirjoitti:
TÀhÀn asti kuulluilla biiseillÀ on tarvi pelÀtÀ voittoa ItÀvallassa.
Ei niin, ihme pitÀÀ tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀhÀn asti kuulluilla biiseillÀ on tarvi pelÀtÀ voittoa ItÀvallassa.
Ei niin, ihme pitÀÀ tapahtua.
Kalapuikot huulilla
Chachi.
En halua olla ilkeÀ,mutta esimerkki ihmisestÀ,joka ei ole tarpeeksi hyvÀ laulaja, ja koneella muutetaan ja vÀÀnnetÀÀn niin,ettÀ saadaan edes jotenkin siedettÀvÀ kuuloinen..
Henkilökohtaisesti en tÀstÀ tyylistÀ pidÀ.
(Ja jos erehdyin ja oikeasti chachi onkin "loistava laulaja" niin ei tule ainakaan tuossa videossa esiin..)
Palstatummelit kÀy kuumana, kun 55-vuotiasta kutsutaan mummoksi, ovathan palstan 40-v punkerot NUORISOA :D
Etta on paras! Kaikin puolin onnistunut biisi, melodia jÀÀ mieleen ja sanat tÀyttÀ asiaa. MinÀ - kiusattu - ainakin liikutun lÀhes kyyneliin.
Minusta Chachi lauloi ja esiintyi vallan mainiosti. Meni mun listalla kakkoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Palstatummelit kÀy kuumana, kun 55-vuotiasta kutsutaan mummoksi, ovathan palstan 40-v punkerot NUORISOA :D
Omia viestejÀ multipeukuttava trolli; rauhoituhan nyt.
Jos nyt Linda pÀÀsisi jatkoon niin kyllÀ mua haittaa, ettÀ lavalla viulunsoitto tulee sitten nauhalta. No, hÀn voi sitten keikistellÀ muuten lavalla eikÀ pelkoa, ettÀ menee nuotin vierestÀ.
Miksi suomalaisten verorahoja kÀytetÀÀn siihen, ettÀ saadaan startattua amerikkalaisen tanssijan laulu-ura? TÀtÀ en ymmÀrrÀ. Ja miksi aikoinaan virolainen Laura ja ruotsalainen Pandora myös saivat verorahoillamme buustia uralle?
Vierailija kirjoitti:
Nyt eurovisionworld "antaa" arvostella kappaleen, mutta sitten ajan mittaan ÀÀni otetaan pois ja vanha luku "palaa". En luotan joten vedonlyönnitkin sieltÀ epÀillyttÀÀ.
Olen monta kertaa pÀivÀssÀ antanut tÀhdet haluamilleni biiseille. en tietenkÀÀn muiden maiden.
Kunnes se sanoo, ettÀ IP osoitteesta on annettu ....
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaisten verorahoja kÀytetÀÀn siihen, ettÀ saadaan startattua amerikkalaisen tanssijan laulu-ura? TÀtÀ en ymmÀrrÀ. Ja miksi aikoinaan virolainen Laura ja ruotsalainen Pandora myös saivat verorahoillamme buustia uralle?
Managerit!
Vierailija kirjoitti:
Minusta Chachi lauloi ja esiintyi vallan mainiosti. Meni mun listalla kakkoseksi.
EhkÀ et vaan huomaa miten on autotunettu tÀysin pa*kaksi. Ei edes kuule aitoa ÀÀntÀ.
Jos vrt.esim Peteen, ero on selvÀ. Tai vaikka komioiden laulajaan.
Liekö kyseessÀ sama ilmiö miten jotkut ihmiset ei tunnista esim. filttereitÀ kuvista. En tiedÀ.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitÀÀ kutsua ketÀÀn mummoksi tai nuorisoksi.. IkÀhÀn on vasn numero. Sen voin sanoa, ettÀ Linda on hyvÀ nyt ja oli hyvÀ 20v vanhana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omia viestejÀ multipeukuttava trolli; rauhoituhan nyt.
Tummelin kannattaisi tehdÀ jotain muuta kuin asua palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Mutta se muistuttaa niin niitÀ koiranpentuja.
TÀmÀ on tosi hyvÀ muutos! Laimensi esim. Erikan esitystÀ todella paljon, kun yleisön ÀÀnet eivÀt kuuluneet luonnollisesti esityksessÀ, vaan olivat ilmeisesti vain nauhoitetta.