UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5945)
Vierailija kirjoitti:
"MitĂ€s itse olet puuhaillut koko pĂ€ivĂ€n, kun motkottanut samasta asiasta đ"
Kaikenlaista. Henkilöön meneminen ei myöskÀÀn kuulu keskustelupalstoille.
Ei nuo Komioiden fanit osaa yhtÀÀn kĂ€yttĂ€ytyĂ€. đ
Vierailija kirjoitti:
Ojennat ja moitit koko ajan muita keskustelijoita milloin mistÀkin ja valitat kuinka MUUT mollaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ojennat ja moitit koko ajan muita keskustelijoita milloin mistÀkin ja valitat kuinka MUUT mollaavat.
Muiden artistien haukkuminen on pelkÀstÀÀn huonoa kÀytöstÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo Komioiden fanit osaa yhtÀÀn kĂ€yttĂ€ytyĂ€. đ
TÀhÀn on aina helppo vedota. MinÀ en lÀhde tuohon mukaan.
Jodeliin en mene enÀÀ ollenkaan keskustelemaan. Se viisukanava on tosi myrkyllinen. SieltÀ yritetÀÀn miinustaa nyt kaikki muut keskustelut pois paitsi Pete&Linda. Mun Komiat ketjuun tuli miinuksia ja Liekiheitin kommenttia, kun halusin vain kertoa miten Komiat oli itselle positiivinen yllÀtys, vaikken tuollaista musiikkia yleensÀ kuuntele. Ei sillÀ viisuja voiteta enkÀ ehkÀ lÀhettÀisi, mutta ihan kiva biisi.
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaarikansakin rakastaa Komioita ja biisiÀ.
Lululai striimaa nyt hurjaa tahtia.
Minun mielestÀni tÀllaisella on tilausta. KyllÀ Kaj sen jo osoitti. Itsekin tykkÀsin ja tuli hyvÀ mieli. Oikeassa kohdassa finaalia ihan varmasti tulisi hyvÀ sijoitus.
Maailma on tÀllÀ hetkellÀ niin raskas paikka, ettÀ jotenkin vÀhemmÀn kiihkoa ja intensiteettiÀ on vain hyvÀ asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 etta
2 komit
3 lampen parkkone
Sama jÀrjestys minulla.
Minulla myös.
Vierailija kirjoitti:
Jodeliin en mene enÀÀ ollenkaan keskustelemaan. Se viisukanava on tosi myrkyllinen. SieltÀ yritetÀÀn miinustaa nyt kaikki muut keskustelut pois paitsi Pete&Linda. Mun Komiat ketjuun tuli miinuksia ja Liekiheitin kommenttia, kun halusin vain kertoa miten Komiat oli itselle positiivinen yllÀtys, vaikken tuollaista musiikkia yleensÀ kuuntele. Ei sillÀ viisuja voiteta enkÀ ehkÀ lÀhettÀisi, mutta ihan kiva biisi.
No miksi et saanut kerrottua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestÀni tÀllaisella on tilausta. KyllÀ Kaj sen jo osoitti. Itsekin tykkÀsin ja tuli hyvÀ mieli. Oikeassa kohdassa finaalia ihan varmasti tulisi hyvÀ sijoitus.
Maailma on tÀllÀ hetkellÀ niin raskas paikka, ettÀ jotenkin vÀhemmÀn kiihkoa ja intensiteettiÀ on vain hyvÀ asia.
MikÀ tuo Kaj vertaus on? EihÀn tÀmÀ ole edes samanlaista musiikkia kuin Kaj.
Vierailija kirjoitti:
TĂ€ssĂ€ yksi joka arvostaa Suomen biisejĂ€. Itse pidĂ€n Ukrainan Jerry HeiliĂ€ vahvimpana voittajaehdokkaana tĂ€hĂ€n saakka, uskon ettĂ€ valitaan viisuihin. Uskomaton taideteos videoineen, eikĂ€ haittaisi vaikka voittaisi koko potin. Mutta todella kova taso Suomellakin tĂ€nĂ€ vuonna đȘđ»
Hm. Veikkaan, ettÀ Viro ja Ukraina tulevat kamppailemaan voitosta Suomen kanssa, jos nuo, ja Pete plus Linda valitaan. Virolla on se rock, mitÀ tuntuvat viisuihin kaipaavan.
Ja onhan siellÀ Rybak, jonka kappale ei ole mikÀÀn fairytale, mutta iloinen kuitenkin. Sellaisia on nykyÀÀn viisuissa harvoin, kun on enimmÀkseen maailmantuskaa tai rakkaudentuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komioiden kappale on vÀhÀn kuin huputiti hummani hei, eli jÀÀ pÀÀhÀn vÀlittömÀsti.
Varmaan kesÀhitti jossain tanssilavoilla.
Joensuu, Lappeenranta, Imatra...?
Ei muualla.
Ei vain Joensuussa vaan koko Suomessa ja kesÀhitti ja kesÀbÀndi ja kaikkea tulevaisuudessa. Oikein ihana suomalainen bÀndi. Souvarit ja muut ovat tÀstÀ jÀljessÀ.
En nyt lÀhtisi Souvareita mollaamaan. Yhtye on perustettu jo vuonna 1978 ja kerÀÀ vuodesta toiseen vÀkeÀ tanssipaikoille.
Komioitten kannattajat mollaavat aina muita. PelkÀstÀÀn tÀmÀn
Ettet nyt vÀhÀn liioittelisi tai koettaisi saada agressiota aikaan palstalla.
Valitsen tĂ€ssĂ€ kisassa mieluummin syntisen Peten kuin valkaistun Pepsodent-hymyn. đ„
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan tuollsiset kivat naapurinpojat ja unelmavÀvyt musisoimassa. Ei seksiÀ. Mukavaa ja rentoa
"Hyvin sanottu. Fanikunnan aggressiivisuus ja hyökkÀÀvyys muita kohtaan tekee aina itse artistinkin jotenkin hieman vastenmieliseksi. Niin Paalanen kuin Komiat alkaa tuntua tÀllaisilta kauheiden fanien takia."
Kiitos tÀstÀ kommentista, juuri nÀin! VÀlillÀ ihan sÀÀliksi kÀy artisteja, joilla on kovin aggressiivinen ja toksinen fanikunta. Ja kun nuo eivÀt fanaattisuudeltaan edes ymmÀrrÀ, miten paljon hallaa aiheuttavat suosikilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi et saanut kerrottua?
Poistin koko paskan kun yritettiin miinustaa pois eikÀ saanu keskustella tÀstÀkÀÀn biisistÀ ilman "slay queen linda ihana parkkonen" kommentointia. Todella lapsellista. Ihan kuin joku 10-vuotiaiden levyraati jossa kaikkien muiden musiikki on ihan huonoa ja tyhmÀÀ ja mun parasta. LÀllÀtetÀÀn pÀÀlle kun joku muu yrittÀÀ soittaa omaa levyÀÀn. Aikuiset ihmiset. :D
Vierailija kirjoitti:
Komiat osoittautui uhkaksi petelle ja lindalle.
Eikös tuo Lululaikin saa nÀyttökertoja YT:ssa ihan reipasta vauhtia. KÀvin kaupassa ja yhtÀkkiÀ oli 10000 enemmÀn. Mun mielestÀ monet ulkkaritkin tuntuu tykkÀÀvÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NiinpÀ. Komiat esittÀÀ suomalaista iskelmÀmusiikkia, Kaj taas ruotsinkielistÀ teknotyylistÀ huumorimusiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komiat esittÀÀ suomalaista iskelmÀmusiikkia, Kaj taas ruotsinkielistÀ teknotyylistÀ huumorimusiikkia.
Hyvin sanottu. Fanikunnan aggressiivisuus ja hyökkÀÀvyys muita kohtaan tekee aina itse artistinkin jotenkin hieman vastenmieliseksi. Niin Paalanen kuin Komiat alkaa tuntua tÀllaisilta kauheiden fanien takia.