UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7271)
Maltan Aidanissa kiinnostavinta on ikÀ. HÀn on muka vasta 26-vuotias eli syntynyt 1999!!!
Vierailija kirjoitti:
PitÀkÀÀ nyt hyvÀnÀnne siellÀ Suomessa, teillÀ ei ainakaan ole Palestiina-aktivistia juontajana niin kuin Ruotsissa. Nainen on suoraan sanonut, ettÀ hÀn juontaa ohjelman niin ettÀ palestiinalaisetkin saavat ÀÀnensÀ kuuluviin.
Ei tuollaista viitsi katsella, kun musiikki joutuu ihan toiselle sijalle ja politiikka etusijalle. :(
Ei tÀllÀistÀ viitsi lukea, kun musiikki joutuu toiselle sijalle, ja kommentoijalle politiikka menee etusijalle.
Vierailija kirjoitti:
Antista tulee mieleen Suomen 2015 edustaja Pertti Kurikan nimipÀivÀt aina mun pitÀÀ ja Lindasta ja PetestÀ Suomen 2019 edustaja Darude ja Sebastian Rejman look away.
Ei kyllĂ€ minulle tule kumpikaan noista mieleen đ
Kannustan Lindaa ja PeteÀ, mun mielestÀ erittÀin edustava pari (ulkonÀöllÀ on merkitystÀ noissa kinkereissÀ!) ja hieno dramaattinen kappale. Lindalla ollut mielenkiintoinen elÀmÀ viulistina, Baywatcheineen ja Playboyineen.. PetellÀ kiinnostava tausta martiniquelaisesta isoisÀstÀ lÀhtien ja huikea ÀÀni. Unohtamatta Kohta sataa... josta riittÀÀ viisuyleisölle iloa. Kuunnellaan toki muutkin mut lÀhettÀisin kyllÀ tuon.
Vierailija kirjoitti:
Liekinheitin jÀttÀÀ tosi hÀmmentyneen olon. Dramaattinen ÀÀnivyöry, jossa Lindan viulu pelastaa kyllÀ paljon. Viuluosuuksissa hieman klassista vibaa - kaunista. Biisiin on ahdettu kaikenlaista tavaraa, onko sitÀ jopa liikaa? Joku levottomuus tÀstÀ jÀÀ ainakin mulle. Lauluosuuksien melodia on aika mitÀtön, kertsi kyllÀ menettelee. Jotkut moitiskelee, ettÀ taas seksibiisi. MinÀ en kyllÀkÀÀn tÀtÀ sellaisena pidÀ. Sanoitus sinÀnsÀ on vÀhÀn typerÀ, mutta sillÀhÀn ei WienissÀ ole mitÀÀn vÀliÀ.
Biisi tekee vaikutuksen, mutta samaa mieltÀ, ettÀ vÀhÀn liikaa kaikkea. Se biisin loppu oli vÀhÀn vaivaannuttava, kun oli ihan kuin kopioitu viime vuoden voittajan kappaleesta. Mutta on vaikuttava biisi ja varmasti pÀrjÀisi hyvin euroviisuissa. Pete on hyvÀ laulaja ja Linda huikea.
Anteeksi vain mutta en mitenkÀÀn usko ettÀ paras biisi julkaistiin tokana.
Mikko Silvennoinen reagoi aina ennen biisien julkistusta musiikkivideoihin. Nyt sanoo ettĂ€ Komioilta on tulossa hitti. Varmaan ihan menevĂ€ kappale siis illalla tulossađđșUppoaa varmaan ainakin tuon tyylisestĂ€ musiikista pitĂ€viin.
Vierailija kirjoitti:
HerĂ€sin aamulla ja pÀÀssĂ€ soi heti Paalasen Alavilla mailla. On se kova đ
Niin, se on sulle kova. đ
Vierailija kirjoitti:
Tuo Maltan voittajan kappale kuulostaa tosi tutulta.. alku oli kuin KummisedÀstÀ kuten joku sanoikin mutta tulee jokin muukin kappale mieleen.
TĂ€stĂ€ se lĂ€htee, euroviisut đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀmÀ Linda/Pete vouhkaajat on samaa sakkia, jotka vouhkasi kaksi vuotta sitten Paskana-kappaletta. Tulette pettymÀÀn, Antti Tekee No rulesit.
Huomasitteko muuten ettĂ€ Antti oli nyt tehnyt hanuriversion No Rulesista đ
Ei. Onko nÀin?
Vierailija kirjoitti:
Juu olishan se realistisesti ajateltuna vÀhÀn hassua ettÀ nyt koko tuleva viikko olisi pelkkÀÀ alamÀkeÀ.
Vierailija kirjoitti:
Komiat voi olla musta hevonen, kun iÀkkÀÀmpi vÀki ÀÀneestÀÀ heitÀ ja lavatansseissa kÀyvÀt
onneksi umk:ssa ÀÀnestÀÀ sadat tuhannet ihmiset joten mikÀÀn yksi ryhmÀ ei tÀtÀ pÀÀtÀ.
Vierailija kirjoitti:
Antista tulee mieleen Suomen 2015 edustaja Pertti Kurikan nimipÀivÀt aina mun pitÀÀ ja Lindasta ja PetestÀ Suomen 2019 edustaja Darude ja Sebastian Rejman look away.
Anna jo olla tuo negatiivisuus. đ
Vierailija kirjoitti:
Mikko Silvennoinen reagoi aina ennen biisien julkistusta musiikkivideoihin. Nyt sanoo ettĂ€ Komioilta on tulossa hitti. Varmaan ihan menevĂ€ kappale siis illalla tulossađđșUppoaa varmaan ainakin tuon tyylisestĂ€ musiikista pitĂ€viin.
MÀ oon ihan varma ettÀ tulee korvamato. Voittaako? EpÀilen mutta hyvÀÀ biisiÀ odotan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HerĂ€sin aamulla ja pÀÀssĂ€ soi heti Paalasen Alavilla mailla. On se kova đ
Niin, se on sulle kova. đ
EnkĂ€ ole ainoa đ
Vierailija kirjoitti:
PitÀkÀÀ nyt hyvÀnÀnne siellÀ Suomessa, teillÀ ei ainakaan ole Palestiina-aktivistia juontajana niin kuin Ruotsissa. Nainen on suoraan sanonut, ettÀ hÀn juontaa ohjelman niin ettÀ palestiinalaisetkin saavat ÀÀnensÀ kuuluviin.
Ei tuollaista viitsi katsella, kun musiikki joutuu ihan toiselle sijalle ja politiikka etusijalle. :(
Eikö euroviisujen pitÀisi olla kaikkinensa tÀysin epÀpoliittinen tapahtuma? Miksi politiikka, kiistely ja vastakkainasettelu pitÀÀ tunkea nykyisin ihan joka asiaan?
Eikö mikÀÀn enÀÀ voi olla poliittisesti vapaata ja muutenkin sellaista neutraalia missÀ ei julisteta mitÀÀn eikÀ vouhoteta yhtÀÀn?
Sellaiselle olisi nyt jos koskaan tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
SiellÀ on se the hittibiisi. EnkÀ kyllÀ lyttÀÀ komioitakaan. Olen toivonut vuosia Suomelta humppabÀndiÀ viisuihin. Lavatanssit suomalainen kansanperinne.
Kaikki riippuu biisistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komiat voi olla musta hevonen, kun iÀkkÀÀmpi vÀki ÀÀneestÀÀ heitÀ ja lavatansseissa kÀyvÀt
onneksi umk:ssa ÀÀnestÀÀ sadat tuhannet ihmiset joten mikÀÀn yksi ryhmÀ ei tÀtÀ pÀÀtÀ.
Jep, viime vuonna ÀÀnestÀjiÀ taisi olla n 340 000. SiinÀ ei yksi ryhmÀ nyt niin paljon vaikuta. Enemmistö pÀÀttÀÀ.
Tuo Liekinheitin on kunnon korvamato. Onneksi sentÀÀn mieluinen vaikka ensikuulemalta tuntui etten tykkÀÀ yhtÀÀn.