raskausfetissi
Oon ymmärtänyt että naisilla on usein kovakin vietti raskaana ollessaan. Kuitenkaan mistään tindereistä tms ei tunnu löytyvän raskaana olevia/imettäviä vaikka oon yrittänyt pitää silmäni auki jo pitkään. Onko liian tabu hakea seuraa tuollaisessa elämäntilanteessa, vai ollaanko me sellaisesta viehättyvät ajatuksena liikaa? Muuten seuraa tuntuu löytyvän helposti, niin en usko että olisin sen vastenmielisempi sitten oikeasti kuitenkaan vaikka pidänkin raskaana olemista ja imettämistä seksikkäinä asioina. Löytyisikö täältä apu mistä sopivaa seuraa voisi olla mahdollista löytää?
Kommentit (4)
En ehkä avoimesti kertoisi että pidät imetystä seksikkäänä. Siitä tulee vähän oudot vibat.
Siis en pidä lapsen imetystä seksikkäänä, vaan pidän seksikkäänä että saisin itse nauttia rinnasta maitoa
Mä ymmärrän tuon niiden kohdalla ketkä on ollut vehkeitä raskauden lopullakin. Itse en ole sitä saanut kokea. Vaikka jokainen raskaus lähtenyt ok painosta, eka olin 50kg ja kaks muuta 60kg niin oon raskauden lopulla aina ollut ruma ja turvonnut valas. Siinä oli halut kaukana kun oli niin kamala näky plus en usko että yksikään mies on katsonut että wau mikä raskaana oleva nainen. Onneks ei enää.
Kyllä se vietti on kova raskaana, johtuu varmaan siitä että vagina on käytännössä koko ajan märkä ja turvonnut. Ehkä raskaana olevia sinkkuja on sitten vaikea löytää vaikka niitäkin tietenkin on.