Jos joutuisit sairaalaan osastolle niin ottaisitko kannettavan mukaan vai päättäisitkö pärjätä puhelimella?
Jos et tietäisi kauan joudut siellä olemaan? Saatan joutua osastolle ja inhoan puhelimella netin käyttämistä mutta en jaksaisi ottaa kannettavaa mukaan.
Kommentit (43)
Viimeksi kun olin sairaalassa niin ensin olin teholla tajuttomana ja kun tulin tajuihini niin minulla oli kipsattu molemmat kädet eli en tarvinnut kumpaakaa.
En edes omista läppäriä tai tablettia. Puhelimella olen pärjännyt hyvin viimeiset lähes 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jaksat roikkua vauvapalstalla, et tarvitse sairaalahoitoa.
esim työkaveri oli osastolla useamman kuukauden, kun hakivat hänelle sopivaa ketamiini annostusta. Hän teki jonkin verran töitä samalla. Onpa jotain tekemistä Ei niitä kirjoja, neuloa tai ristikoita jaksa loputtomiin tehdä.
Vieläkö ketamiinia käytetään hoidoissa? Luulin, että käytetään enää huumeena.
Lääkekäyttöönhän on se onkin tarkoitettu eikä huumausaineeksi.
Sano tuo Muskille.
Ehdottomasti ottaisin oman läppärin mukaan!
Ottaisin kannettavan mukaan vaikka olisin 2 päivää siellä.
Käytän läppäriä pelkästään töissä. Sairaalassa pärjäisin tabletilla oikein hyvin.
Minulla ei ole mitään läppäreitä, tabletteja tms. Älypuhelimella olen pärjännyt hyvin. Olen yli 60 v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen viime vuosina ollut jonkun verran osastolla. Puhelimella pärjäsin ekan rupeaman 12 vuorokautta. Olihan se ärsyttävää kaikki kattoa pienestä ruudusta, joten seuraavalla kerralla otin tabletin mukaan. Sain pelattua ja ohjelmat sai katottua isommalta ruudulta.
Läppäriä en raaskinut ottaa, kun pelkäsin, että se pöllitään tms. :D Naapurilla oli läppäri yms se oli perustanut sinne melkoisen lennonjohtotornin.
Saatat myös tarvita jatkojohtoa, kun pistorasioita ei ole ihan liki välttämättä.
Jatkojohto on ehdoton. Minulla olivat vanha tabletti, kuulokkeet ja puhelin mukana sairaalassa. Tabletissa ja puhelimessa numerolukitus, vaikka ovatkin vanhoja.
Ainoan kerran kun olen ollut sairaalassa, olin niin kipeä, että ei tullut mieleenkään minkään laitteen käyttö. Viereisessä sängyssä oli nainen, joka soitteli kaikki sukulaiset ja tuttavat läpi joka päivä. Kieli sillä ei ainakaan ollut kipeä.
Minulla on vain tabletti ja pöytäkone. Kun viimeksi olin sairaalassa viikon verran neljä vuotta sitten, minulla oli mukana tabletti, kännykkä, mp3-soitin, kaksi kirjaa ja viisi lehteä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoan kerran kun olen ollut sairaalassa, olin niin kipeä, että ei tullut mieleenkään minkään laitteen käyttö. Viereisessä sängyssä oli nainen, joka soitteli kaikki sukulaiset ja tuttavat läpi joka päivä. Kieli sillä ei ainakaan ollut kipeä.
Tuo on syy miksi otan osastolle vastamelukuulokeet. Jumaliste että jotkut jaksaa lässyttää tuntikausia.
Vierailija kirjoitti:
Onko sairaalassa joku mahdollisuus päästä nettiin?
Itsellä sim-kortiton tabletti, sairaalassa ei taida saada yhteyttä. Maailmalla tabletillani pärjään hyvin ilman simmiä.
Olisiko kirja mitään, vai eikö somettaja osaa lukea kuin emojeita ja lyhyitä lauseita? Ja mammapalstaa.
Läppäri mukana ja katselin Netflixistä sarjoja. Kun poistuin paikalta, laitoin lukolliseen kaappiin.
Olis tullut kyllä muuten aika pitkäjsi, kun leikkauksen jälkeen piti olla useampi päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin iPadin.
Mikä on ipad? Sama kuin tabletti?
IPad on tablettimerkki.
Olin hiljattain 2 viikkoa sairaalassa. Hyvä kun jaksoin ja pystyin kännykkää tai television kaukosäädintä hetken käyttämään. Jos oisin kyennyt jotain läppäriä naputtelemaan niin olisin ollut väärässä paikassa. Sairaalavuorokausi taitaa maksaa yhteiskunnalle jotain 1500-2000€ joten kotiin toipumaan jos netissä roikkuminen onnistuu.
Mulla ei ole kannettavaa. Pärjään puhelimella. Tässä on pelit,TV, soittaa voi ja vaikka mitä.
Kännykänlaturi ja kännykkä. Maksimissan airpodit mutta niitäkään et tuskin tarvitse. Siellä menee aika nukkuessa ja kun hoitajat ja ruokakärry pyörii. Olen 40 vuotta sairastanut ja muutamat elinsiirrot saanu ja ollu vuosia dialyysissa tuntitolkulla. Ikinä en ole kaivannut tietokonetta missään noissa. Ota kirja jos pelkäät että on tylsää. Sielläkin on kirjoja.
Sairaalassa EI SAA käyttää matkapuhelinta. Se singaalit sekoittavat laitteet ja koneet!