hei sinä 40+ mies
miksi kuvittelet että joku 20v nainen kiinnostuisi sinusta?
Kommentit (105)
kannattaa hakea apua pääkoppaan jos ei oman ikäiset naiset kiinnosta
En kuvittele, vaan tiedän kokemuksesta.
Miksi kuvittelet saavasi ikäisesi miehen, joka menee spekseihisi?
Mee saadaan nuorempia, eikä olla kiinnostuttu yli 30-vuotiasta naisista.
Get over it.
Vierailija kirjoitti:
En kuvittele m40
hyvä tää oliki sellaisille jotka luulee että joku normaali 20v olisi kiinnostunut
Kannattaa AP käydä välillä vaikka kävelyllä.
Vierailija kirjoitti:
En kuvittele, vaan tiedän kokemuksesta.
Miksi kuvittelet saavasi ikäisesi miehen, joka menee spekseihisi?
Mee saadaan nuorempia, eikä olla kiinnostuttu yli 30-vuotiasta naisista.
Get over it.
Hyi sulla on joku kehitysvammafetissi
Minulla on rahaa, aikaa ja terveys tallella, miksi siis torjuisin 20 vuotiaan naisen kun sellainen hakeutuu seuraan?
En tiedä kenestä puhut, mutta itse olen kiinnostunut lähinnä itseäni vanhemmista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on rahaa, aikaa ja terveys tallella, miksi siis torjuisin 20 vuotiaan naisen kun sellainen hakeutuu seuraan?
Sulla ei sit yhtään leikkaa miksi joku nuori hakeutuu sun seuraan? susta se on ihan normaalia ja normaali terve nainen?
Vierailija kirjoitti:
LOPETA JO JANKUTUS. LOPETA.
mikä jankutus? lopeta sä itses
Sellainen ois varmaan mielenvikainen. Ei mahdotonta, mutta epätodennäisempää kuin lottovoitto. 😁
Ei edes omanikäiset kiinnostu, mutta en jaksa välittää 🤷🏼
Mistä tunnistaa ton ap:n? Laittaa tykkäyksen omaan viestiinsä :DDD
Ei mun tarvitse sitä kuvitella. Ymmärrätkö sinä vanha nainen tätä? 20+ nainen päättää ihan itse kenestä kiinnostuu
Joitain kiinnostaa. Ei tiedä ennen kuin selvittää.
Itse olen 35-vuotias mies ja ainakin puolet matcheistani Tinderissä ovat 18-20-vuotiaita naisia. En usko, että asiat olisivat massiivisesti eri tavoin myöskään nelikymppisenä.
On se kurjaa ap:lla kun todellisuus on iskenyt vasten kasvoja. Parhaat päivät ovat menneet eikä apsta ole kiinnostunut kuin jotkut 70+ miehet.
M47
Vierailija kirjoitti:
On se kurjaa ap:lla kun todellisuus on iskenyt vasten kasvoja. Parhaat päivät ovat menneet eikä apsta ole kiinnostunut kuin jotkut 70+ miehet.
M47
Sinun ikäisesi yritti rai s kata kun olin teini, eihän se sua haittaa kun kaltaisia sekopäitä maat täynnä ja lisää haetaan lähi-idästä
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei olisi?
koska se ei ole normaalia, normaali ihminen kehittyy ja myös kiinnostus muuttuu iän karttuessa muut ovat häiriöisiä
varokaa naiset lapsettomia 40+ vee miehiä!