Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hei sinä 40+ mies

Vierailija
25.08.2025 |

miksi kuvittelet että joku 20v nainen kiinnostuisi sinusta?

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat viehättyneitä sukukypsistä tytöistä/naisista, siitä ei pääse mihinkään. Silkkaa biologiaa. Objektiivisesti nainen on yleensä kauneimmillaan noin 14-18 v. Mutta hyvä kompromissi on noin 18-22 v, jolloin nainen on yhä hehkeä, mutta myös tarpeeksi kypsä suvunjatkamiseen. Mennään vaikka siis sillä. 

miltä tuntuu olla pedari?

Vastaan vaikka olen eri...

Suojaikäraja on ihmiskunnan historiassa kohtalaisen tuore konsepti. Naiset ovat kautta aikojen käyttäneet pieniä poikia hyväkseen ja se saatiin vähenemään vihdoin 60-luvulla kun suojaikäraja määriteltiin 15-vuotiaisiin. 

Naisten ja miesten biologiassa ei kuitenkaan ole tapahtunut muutoksia. Seksi ja seksuaalisuus alkaa kiinnostamaan jopa 11 vuotiaita. Nyt näille homonimyrskyissä kipuileville todetaan "yrittäkää

Eihän nyt jumalauta se että seksuaalisuus herää tietyssä iässä ole mitenkään sidoksissa sen kanssa että aikuinen ukko kuolaa jotain teinejä, joku roti nyt näihin teidän pedareiden tangentteihin 💩

Vierailija
102/105 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on merkkifarkut, kallis kello, geelii tukas, alla bemmi ja tilillä kymppitonni. Ja nuoria misuja riittää. Revi siitä!

M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on merkkifarkut, kallis kello, geelii tukas, alla bemmi ja tilillä kymppitonni. Ja nuoria misuja riittää. Revi siitä!

M42

apua oletko 12v?

Vierailija
104/105 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oon saanut 20v naista monet kerrat yli 35 vuotiaana. Ei taida noi kikkarapäät neitejä kiinnostaa, ku sedälle tullaan aina baarissakin juttelemaan yöpaikasta.

Vierailija
105/105 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuonnehan tuo 22 v meni just suihkuun.

M62

mee hoitoon

Ei kun mene sen tsirbulan perässä sinne suihkuun, ja aja sitä kunnolla siellä suihkussakin.