Mihin ihmiset käyttää Facebookkia?
Poistin käyttäjän yli 10 vuotta sitten, ihan mielenkiinnosta kyselen mihin sitä nykyään käytetään, itse käytin sitä silloin lapsena pelaamiseen.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Sieltä löytää tapahtumia, keikkoja mistä ei muuten tiätäisi
Tämä!
En pääse enää kirjautumaan omalle tililleni. Olishan sieltä ihan kiva lukea kuulumisia. Ehkä luon joskus uuden profiilin.
Vierailija kirjoitti:
Sieltä löytää tapahtumia, keikkoja mistä ei muuten tiätäisi
On siellä myös kuulema treffiosio, mitä muualta ei löydä.
Vierailija kirjoitti:
En pääse enää kirjautumaan omalle tililleni. Olishan sieltä ihan kiva lukea kuulumisia. Ehkä luon joskus uuden profiilin.
En minäkään. Alkuperäinen hakkeroitiin ja deletoin sen takia koko tilin. Loin nyt vuosien jälkeen uuden, mutta kuvattoman tilin, nyt en sitten pääse sinnekään kirjautumaan kun en muista enää sisäänkirjautumistietoja ja vaihdoin tässä puhelinnumeroakin.
Harrastusryhmät, mediat ja monet instituutiot käyttää sitä tiedonvälityskanavana. Jouduin eilen palauttamaan poistamani tilini sen takia.
Vierailija kirjoitti:
teinien hommaa kyselevät haittaako karvojen kasvu naimista nim 2 karvaa.
Taitaa olla ihan keski-ikäisiä, joilla vaan poikkeuksellisen teinihenkiset jutut
saat todella mainosta kuin nua oulun minä minä minä tytöt jotka hypistely maksun keksivät. jokaisen vanhempi taannut tyttäjen huu haa yritystä. konkkanhan meni huu haa hanke ehtivät tekemään muutamassa kuukaudessa 300000e velat jotka vanhemmat nyt maksavat. fasessa niin hehkuttivat miten me pistämme asiakkaat tulemaan ja maksamaan kunhan saavat meidät nähdä
eihän kukaan normaali kirjaudu faseen että näkisi missä on demareiden kissan poikasten elävältä polttaminen ja puoli kuolleiden lätkiminen jääkiekko mailoilla. näkkäläjärvi näilläkin esitys kerroilla onanoin kuinka suosittu onkaan.