Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ihmiset käyttää Facebookkia?

Vierailija
25.08.2025 |

Poistin käyttäjän yli 10 vuotta sitten, ihan mielenkiinnosta kyselen mihin sitä nykyään käytetään, itse käytin sitä silloin lapsena pelaamiseen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän kukaan normaali kirjaudu faseen että näkisi missä on demareiden kissan poikasten elävältä polttaminen ja puoli kuolleiden lätkiminen jääkiekko mailoilla. näkkäläjärvi näilläkin esitys kerroilla onanoin kuinka suosittu onkaan.

Vierailija
22/28 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä löytää tapahtumia, keikkoja mistä ei muuten tiätäisi

Tämä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse enää kirjautumaan omalle tililleni. Olishan sieltä ihan kiva lukea kuulumisia. Ehkä luon joskus uuden profiilin.

Vierailija
24/28 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä löytää tapahtumia, keikkoja mistä ei muuten tiätäisi

On siellä myös kuulema treffiosio, mitä muualta ei löydä.

Vierailija
25/28 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pääse enää kirjautumaan omalle tililleni. Olishan sieltä ihan kiva lukea kuulumisia. Ehkä luon joskus uuden profiilin.

En minäkään. Alkuperäinen hakkeroitiin ja deletoin sen takia koko tilin. Loin nyt vuosien jälkeen uuden, mutta kuvattoman tilin, nyt en sitten pääse sinnekään kirjautumaan kun en muista enää sisäänkirjautumistietoja ja vaihdoin tässä puhelinnumeroakin. 

Vierailija
26/28 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastusryhmät, mediat ja monet instituutiot käyttää sitä tiedonvälityskanavana. Jouduin eilen palauttamaan poistamani tilini sen takia.

Vierailija
27/28 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

teinien hommaa kyselevät haittaako karvojen kasvu naimista nim 2 karvaa.

Taitaa olla ihan keski-ikäisiä, joilla vaan poikkeuksellisen teinihenkiset jutut

Vierailija
28/28 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat todella mainosta kuin nua oulun minä minä minä tytöt jotka hypistely maksun keksivät. jokaisen vanhempi taannut tyttäjen huu haa yritystä. konkkanhan meni  huu haa hanke  ehtivät  tekemään muutamassa kuukaudessa  300000e velat jotka vanhemmat nyt maksavat. fasessa niin hehkuttivat miten me pistämme asiakkaat tulemaan ja maksamaan  kunhan saavat meidät nähdä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme