Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi oikeistolaiset näyttää kaikki niin Klonkuilta?

Vierailija
25.08.2025 |

Jos raha ja valta tekee tuon näköiseksi, niin ei kiitos. En halua liskonaamaa.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkatukka ja ylväät arjalaiset kasvonpiirteet.

Ubermenschit nyt vaan sattuu näyttämään klonkulta.

Vierailija
22/49 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Köyhyys lisääntyy koska kannettu vesi ei pysy kaivossa. Huomautan ettei kukaan ota mitään köyhältä pois, ei sillä ole otettavaa. Niille annetaan vähemmän.

Se että köyhälle ladotaan rahaa jotta se ei olisi niin köyhä ei ole kestävä ratkaisu. Köyhän pitää itse tehdä jotain asioiden eteen.

Täällä jos missään niilläkin loisilla on samat mahdollisuudet kuin hyvätuloisilla. Käykää se koulu kunnolla, se on ilmainen."

Ilmainen= kymmenien tuhansien opintolainat, mutta ei töitä joilla maksaa velkaa takaisin, koska oikeistolaiset ei osaa pyörittää kannattavia bisneksiä, joihin palkkaisivat väkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet näiden klonkkujen haluavan köyhyyden lisääntyvän? Syy: köyhien tyttäret,ja varsinkin pojat, joutuvat myymään itseään kympillä huolttiksen vessassa perskokkareille.

Ei kukaan oikeistossa halua köyhyyden lisääntyvän. Miksi sä noin kuvittelet?

Se on oikeiston etu että ihmisillä on varaa kuluttaa ja ostaa palveluja, joita yrittäjähenkiset oikeiston äänestäjät tuottavat. Köyhät ei siihen kykene.

Oikeisto ei vain halua että he itse ovat antamassa rahaa köyhille, jotta ne saa kulutettua. Ymmärrätkös, se ei ole planeetan kestokyvynkään kannalta hyvä ratkaisu. Oikeisto haluaa että jokainen ansaitsee ihan itse omat rahansa.

Vasemmisto haluaa äänestäjänsä pysyvän köyhänä. Eihän hyvätuloinen heitä äänestäisi, joten....

Kidnapata sinut. Kiduttaa kunnes olet siirtänyt omaisuutesi kohta ex-köyhälle?Onko tarpeeksi aloitteellista?

Vierailija
24/49 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tutkimukset osoittavat kerta toisensa jälkeen, että oikeistolaiset ja konservatiivit ovat keskimäärin paremman näköisiä ja terveempiä. Miehillä on myös korkeampi testosteroni kuin vasemmistolaisilla soijamiehillä. Esimerkiksi vasemmistolaiset itse usein suoraan yhdistävät urheilullisuuden ja vaikka painojen nostelun äärioikeistolaisuuteen, mikä on mielestäni huvittavaa. Kehopositiivisuus ja muu rumuuden ylistäminen on enemmän vasemmistolaisten heiniä. Bioleninismiä. Oikeistolaisilla on myös parempi mielenterveys, vähemmän yllättäen. 

Vierailija
25/49 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Köyhyys lisääntyy koska kannettu vesi ei pysy kaivossa. Huomautan ettei kukaan ota mitään köyhältä pois, ei sillä ole otettavaa. Niille annetaan vähemmän.

Se että köyhälle ladotaan rahaa jotta se ei olisi niin köyhä ei ole kestävä ratkaisu. Köyhän pitää itse tehdä jotain asioiden eteen.

Täällä jos missään niilläkin loisilla on samat mahdollisuudet kuin hyvätuloisilla. Käykää se koulu kunnolla, se on ilmainen."

Ilmainen= kymmenien tuhansien opintolainat, mutta ei töitä joilla maksaa velkaa takaisin, koska oikeistolaiset ei osaa pyörittää kannattavia bisneksiä, joihin palkkaisivat väkeä.

Tuota... 

Ylellä oli juttua kuinka muslimit opiskelevat yliopistossa ottamatta lainaa. Koronmaksu kun on heille ongelmallista.

Miksi se onnistuu heiltä, muttei sinulta?

Mitä taas liiketoiminnan kannattavuuteen tulee, oikeisto on valitettavasti juuri se joka kannattavaa liiketoimintaa pyörittää. Ideologiassa vasemmalla olevat on niitä jotka menee konkurssiin. Mikä on muuten naisten osuus yrittäjistä, tarkemmin sellaisista jotka palkkaavat itsensä lisäksi myös muita?

Vierailija
26/49 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa tutkimukset osoittavat kerta toisensa jälkeen, että oikeistolaiset ja konservatiivit ovat keskimäärin paremman näköisiä ja terveempiä. Miehillä on myös korkeampi testosteroni kuin vasemmistolaisilla soijamiehillä. Esimerkiksi vasemmistolaiset itse usein suoraan yhdistävät urheilullisuuden ja vaikka painojen nostelun äärioikeistolaisuuteen, mikä on mielestäni huvittavaa. Kehopositiivisuus ja muu rumuuden ylistäminen on enemmän vasemmistolaisten heiniä. Bioleninismiä. Oikeistolaisilla on myös parempi mielenterveys, vähemmän yllättäen. 

Sitten vaan niitä lähteitä, niin nähdään mitä ne oikeasti sanoo 😄 kuulostaa jotenkin niin oikeistolaisen pienipippelisen jutulta taas "rahoitetaan tutkimus, joka näyttää miten kuumia me ollaan" 😂

Vierailija
27/49 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota... 

Ylellä oli juttua kuinka muslimit opiskelevat yliopistossa ottamatta lainaa. Koronmaksu kun on heille ongelmallista.

Miksi se onnistuu heiltä, muttei sinulta?

<

Opiskelijoilla on kaikenlaisia lähtökohtia elämässä. Tiedän että sitä on oikeistolaisen älykkyydellä ja vähäisellä elämänkokemuksella vaikea ymmärtää, kun on itse syntynyt kultalusikka suussa.

Lähteitä väitteillesi yrittäjistä kiitos

Vierailija
28/49 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vaan niitä lähteitä, niin nähdään mitä ne oikeasti sanoo 😄 kuulostaa jotenkin niin oikeistolaisen pienipippelisen jutulta taas "rahoitetaan tutkimus, joka näyttää miten kuumia me ollaan" 😂

https://www.indy100.com/news/conservatives-republicans-more-attractive-…

https://www.cambridge.org/core/search?filters%5BauthorTerms%5D=Carl%20L…

Siitä vain lukemaan, esimerkiksi. 

Ja miksi puhut peniksistä? 

Vierailija
29/49 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska vihervasemmisto näyttää örkeiltä.

Minkäs teet.

Mikä tässä on se syy-seurausyhteys?

Vierailija
30/49 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.indy100.com/news/conservatives-repu

Tuossa sinulle vastaväite. Älykkäät ja hyvännäköiset on useammin vasemmistolaisia. Sori siitä.

Miksi en puhuisi peniksistä? Tuleeko sinulle epämukava olo ja haluat siksi vältellä aihetta? Tunteiden välttely on tutkimusten mukaan tyypillistä poliittisesti konservatiivisille.

Vierailija
31/49 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Ei resonoi.

Vierailija
32/49 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä,sinun ei kannata myydä persettäsi klonkuille,vaan voit muuttaa esim. Dubaihin, ja myydä persettäsi siellä,kuten sometähtösemme tekevät.

Vierailija
33/49 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu palaa naamaan. Se on vähän kuin käytettyjen autojen kauppiailla. Lööperin puhuminen koko ajan naama peruslukemilla vaatii lihasjännitystä ja se alkaa näkyä viimeistään 25-30 vuotiaana.

Vierailija
34/49 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä,sinun ei kannata myydä persettäsi klonkuille,vaan voit muuttaa esim. Dubaihin, ja myydä persettäsi siellä,kuten sometähtösemme tekevät.

Tiedän, että te oikeistolaiset tykkäätte siitä perseen myynnistä ja ostamisesta, mutta me muut harvemmin osallistutaan siihen toimintaan, kun me saadaan ihan vaan luonteen ja ulkonäön avulla ihmisiltä, jotka rakastaa meitä, niin nyt kyllä kieltäydyn tästä bisnesideasta, kiitos vaan paljon.

Vierailija
35/49 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelu palaa naamaan. Se on vähän kuin käytettyjen autojen kauppiailla. Lööperin puhuminen koko ajan naama peruslukemilla vaatii lihasjännitystä ja se alkaa näkyä viimeistään 25-30 vuotiaana.

Jep, samoin jatkuva korkea kortisoli, kun pelkää kiinnijäämistä ja joutuu keksimään uusia valheita.

Vierailija
36/49 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassarit on yleensä koulutettu ja sivistetty. 

Oikeistolaiset limanuljaskat eivät yritä kuin tehdä rahaa, ja mitä hallitusta katsoo, niin eivät osaa sitäkään.

Persut taas ovat SEOn, lipallakkipäisiä elämämkoululaisia, jotka ovat käyneet suihkussa viimeksi jouluna. SIlloinkaan ei pesty intiimiosia.

Vierailija
37/49 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vassarit ovat kyllä törkeän rumia ja vähä-älyistä saastaa. Ma mupatjoja. 

Ok, Sebu. 

Vierailija
38/49 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassun trolli 0/5

Vierailija
39/49 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho näyttää ihan Simpsonien Mr Burnsilta. Luomiakin otsassa samalla tavalla.

Vierailija
40/49 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen kommentti, enkä epäile, että usein pitää paikkansa. Patologisin tuntemani valehtelija säilyi todella huonosti. En ole nähnyt häntä sen koommin kun oli 27 v, mutta oli jo todella rupsahtaneen näköinen tuolloin. Tämä tietenkin vain subjektiivinen anekdoottini. Silti ihmisen luonne näkyy kyllä ulkonäössä, oli kyse ilmeistä tai jopa muista piirteistä. Harvoin olen ollut väärässä tässä suhteessa. Fysionomia on usein totta.