Kuinka iso on iso? ja mikä on riittävä?
Minua aina ihmetyttänyt että puhutaan isoista ja pienistä peniksistä, ei koskaan normaaleista. Eli mikä on se mystinen mitta milloin pieni muuttuu isoksi?
Toinen mietityttävä aihe on se että 13,5cm on kuuleman mukaan keskiarvo, jos mittaan omani yläpuolelta viivoittimella ja painan häpyluuhun asti niin saan tulokseksi 16cm (muuten 14cm) mikä pitäisi olla keskimääräistä pidempi. Siitä huolimatta moni nainen haukkunut pieneksi, muutama vääntänyt siitä vitsiä. Vaikka ikää ja partnereita on kertynyt, niin tällainen seitsemän naisen suora on onnistunut romahduttamaan itsetuntoni.
Kommentit (34)
Yli 25cm alkaa olla jo iso. Itsellä sitäkin isompi ja mittailen päivittäin, onko kasvanut. Seksissä siitä on ollut vain etua riippumatta naistyypistä.
Minä en mittaa, mutta HK:n sininen on samankoinen. Hyvä kun on paketissa sekä oikealle että vasemmalle käyrä, niin on helpompi verrata. Pitäisi olla vielä suorakin ja alas ja ylös käyrät, niin sopisi kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kullinmittaajien keräämän datan perusteella alle 20 cm penis on pieni. Suurimmalla osalla jäsenistämme (95%) penis on pidempi kuin 20 cm. Osalla jopa lepoasennossa.
75% jäsenistämme kärsii huimausoireita penikksen ollessa täydessä erektiossa. Siitä yksinkertaisesta syystä, että verta ei riitä aivoihin. Monella jäsenellämme on myös keskimääräistä pienemmät aivot. Nämä seikat tuntuvat kulkevan jostain syystä käsi kädessä.
Mikähän lienee ollut Jonah Falconin älykkyysosamäärä?
Kyseinen henkilö ei ole Kullin Mittaajat ry:n jäsen.
Mutta kuuluisi olla. Vaikka sitten kunniajäsen. Kuten on kunniatohtoreita. Hänellä on kuitenkin maailman pisin julkisesti tiedossa oleva siitin. Jos ei painoilla venyttäjiä lasketa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kullinmittaajien keräämän datan perusteella alle 20 cm penis on pieni. Suurimmalla osalla jäsenistämme (95%) penis on pidempi kuin 20 cm. Osalla jopa lepoasennossa.
75% jäsenistämme kärsii huimausoireita penikksen ollessa täydessä erektiossa. Siitä yksinkertaisesta syystä, että verta ei riitä aivoihin. Monella jäsenellämme on myös keskimääräistä pienemmät aivot. Nämä seikat tuntuvat kulkevan jostain syystä käsi kädessä.
Mikähän lienee ollut Jonah Falconin älykkyysosamäärä?
Mutta kuuluisi olla. Vaikka sitten kunniajäsen. Kuten on kunniatohtoreita. Hänellä on kuitenkin maailman pisin julkisesti tiedossa oleva siitin. Jos ei painoilla venyttäjiä las
Venyttäjillä tuskin ottaa eteen!!
Vierailija kirjoitti:
Yli 25cm alkaa olla jo iso. Itsellä sitäkin isompi ja mittailen päivittäin, onko kasvanut. Seksissä siitä on ollut vain etua riippumatta naistyypistä.
Varmasti, maailmassa kun ei ole todistetusti edes montaa yli 25cm kalua.
Siis ap, ihanko oikeasti naiset ovat siis _päin naamaa_ haukkuneet munaasi pieneksi ja vääntäneet vitsiä?
Ei ole mitään oikeaa mittaa. Eniten on merkitystä sillä, osaatko käyttää sitä mitä sulle on annettu.
Yhden hauskimmista ja tyydyttävimmistö vuorokausistani olen viettänyt lakanoissa miehen kanssa, joka oli hyvin vaatimattomasti varusteltu. Seksi oli hyvää ja hänen aivonsa olivat nerokkaat.
Vierailija kirjoitti:
Siis ap, ihanko oikeasti naiset ovat siis _päin naamaa_ haukkuneet munaasi pieneksi ja vääntäneet vitsiä?
Naiset ja miehet tätä tekevät. Eivät ihmiset ole mitään pyhimyksiä, eivät edes naiset vaikka näin halutaan jostain syystä kuvitella. Ihmiset ovat usein hyvin ikäviä ja varsinkin, jos voivat korostaa omaa paremmuuttaan toisten heikkouksien kustannuksella niin usein he näin tekevät.
Mun miehellä on 18cm (olen itse mitannut 😀) ja se sattuu jos pohjaan painaa. Se on mielestäni iso, vähempikin riittäisi oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
0/5. Ei näitä mittamiesten aloituksia jaksa enää kukaan.
No tämähän se on elämän suola, lukea ja tulla kommentoimaan, että ei kiinnosta. Move on
Iso on iso!! Se ei siitä voi muuttua. Valtava on valtava ja pieni on pieni! Missä te olette olleet, kun muut on olleet koulussa? Varmaan kikkeliä mittaamassa? Sitä pientä.
Aloittajalle vastaan, että pienimmällä ja suurimmalla olen saanut parasta seksiä. Eniten vaikuttaa partnereiden välinen kemia ja halu sekä valmius laittaa toinen etusijalle. Voiko oikeasti olla niin kamalia naisia, että nauravat miehen ulkomuodolle?? Toivon sydämestäni että se ei ole totta.
N59,
Joillekin iso voi olla 15cm pitkä kalu ja joillekin pieni. Olen itse alapäästä aika tiukka, joten oman mieheni 16cm pitkä ja 12cm ympärysmittainen kalu alkaa olla jo vähän liian iso minulle. Sattuu joissain asennoissa...