Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vakuutuksista

Vierailija
25.08.2025 |

Mulla on kauheasti vakuutuksia. Olen pitänyt niitä jonkinlaisena mielenrauhan asiana ja siksi olen vakuuttanut ns. kaiken mahdollisen. Nyt kuitenkin olisi tarve tarkastella mun kuluja ja oon jäänyt miettimään pärjäisinkö ilmankin joitain. 

Jos mä nyt listaan omani niin mulla on kodille kiinteistövakuutus ja irtaimistolle kotivakuutus. Mulla ja lapsilla on myös vapaa-ajan tapaturmavakuutukset (harrastusten vuoksi). Autossa (muutaman vuoden vanha) on kasko pakollisen liikennevakuutuksen lisäksi. Teineillä on mönkkäri ja skootteri ja näihin on vakuutukset, lisäksi meillä on koira jolle on vakuutus. Itselleni mulla on myös vakavan sairauden vakuutus ja henkivakuutus. Nämä siksi kun mua on vain yksi (lasten toisesta vanhemmasta ei ole taloudellisesti mitään apua) niin olen ajatellut että turvaan taloutemme jos mulle sattuu jotain. Henkivakuutus on tosi edullinen kun se on ammattijärjestön etu, vakavan sairauden vakuutus ei niinkään. 

Yhteensä mulla menee vakuutuksiin 250 euroa kuukaudessa, mikä on tietenkin ihan älyttömän paljon. Minkä sinä jättäisit pois? Kaskoa itse ajattelin ensimmäisenä. 

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osuuspankin bonusasiakkaana vakuutukset saa maksettua bonuspisteillä. Meillä vakuutukset olisi n. 500 €/kk mutta kaikki menee bonuksista eikä maksa siis mitään.

No höpö taas!

Mikä tekee höpöä? Siellä se lukee OP:n sivuilla. Kannattaa ottaa selvää ennen höpöilyä.

Eiköhän tuossa ollut kyse siitä, että ensimmäinen persaukinen kateellinen ilmoittautui ja toinen on käynyt yläpeukuttamassa.

Täällä on katsos hyvin vaikea joidenkin ymmärtää, että joillakin on rahaa. Maassa missä koulutus on maksettu yhteisistä varoista.

Jos joku tarjoilee tarinaa että maksaa vuodessa vakuutusmaksuja 6000 euro

Siis harrastehepan vakuutus 5000€/vuosi. Hui!  Mikähän oli hevosen osto/myyntihinta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla