Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko etätyö laiskojen mieleen?

Vierailija
25.08.2025 |

Voi yöpaidassa nahjustaa koko päivän, laittaa vaikka someen nättejä seksikkäitä silkkipaitakuvia läppärin edessä.

Ei taitaisi "asiantuntijat"  selvitä työstä johon "joka päivä seitsemäksi meen. "  Kuormittaisi liikaa.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on etätöissä kone auki viimeistään seitsemän maissa. Koska työmatkoihin ei mene aikaa, jää minulle paljon vapaa-aikaa sitten työpäivän jälkeen.

Onko sinulla enemmän tunteja päivässä kuin muilla ihmisillä? Ihan saman verran jää vapaa-aikaa, vaikka aloittaisit klo 9. 

Miten aloitusaika liittyy mitenkään siihen, että ilman työmatkoja jää enemmän vapaa-aikaa? 

Vierailija
42/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet käyttää etätyötä hyväkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet käyttää etätyötä hyväkseen.

Miehet hyväksikäyttää krokotiileja ja kuolleita ihmisiäkin, joten ei yllätä. 

Vierailija
44/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on etätöissä kone auki viimeistään seitsemän maissa. Koska työmatkoihin ei mene aikaa, jää minulle paljon vapaa-aikaa sitten työpäivän jälkeen.

Onko sinulla enemmän tunteja päivässä kuin muilla ihmisillä? Ihan saman verran jää vapaa-aikaa, vaikka aloittaisit klo 9. 

"Aikaa ei mene työmatkoihin". Ei se työmatka ole sitä vapaa-aikaa, jolloin voi olla jo harrastusten yms. parissa. Joillakin voi olla todella pitkä työmatka.

Vierailija
45/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama sontaa aina näissä aloituksissa. Hyvin moni, minä mukaanlukien, tekee todella paljon enemmän töitä etänä, ei ole jatkuvia turhia keskeytyksiä.

Työn orjat kehuvat tilannettaan? :D Miten keskeytykset vähentävät työkuormaasi? Olisi loogista jos ne pidentäisivät päivää, mutta miten ilman keskeytyksiä sinulla on enemmän tekemistä? Itse olen etätöissä ja yleensä keskeytys tarkoittaa sitä, että töitä tulee lisää. 

Vierailija
46/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään yksikön jossa pääsääntöisesti tehdään etänä. On kyllä rasittavia  peppukipeitä mammoja, hyysäävät koululaisiaan työpäivien ajan. Tuloksellisuudesta ei voi puhua ja koko pulju kärsii näistä sensitiivisistä kasvattajista. 

Vierailija
47/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Aikaa ei mene työmatkoihin". Ei se työmatka ole sitä vapaa-aikaa, jolloin voi olla jo harrastusten yms. parissa. Joillakin voi olla todella pitkä työmatka.

Olet oikeassa, unohdin työmatkan jostain syystä. Minä en kylläkään käytä etätyöstä jäänyttä lisäaikaa tekemiseen vaan lepäämiseen. 

Vierailija
48/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko pitkän työmatkan laittaa verotukseen verovähennyksenä vaikka vain kerran kuussa, 12 kertaa vuodessa, kävisi työpailalla?

Vierailija
49/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sulla lievästi mustavalkoinen ajattelutapa. Monesti siinä ei vaan ole mitään järkeä mennä johonkin toimistoon tekemään töitä,koska saman pystyy tekemään kotona.

Usein myös yksin saa enemmän aikaseks, kun jää kaikenmaailman turhat pälätykset päivästä pois työkavereiden kanssa ja voi keskittyä siihen työhön. 

Vierailija
50/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan ei sovi laiskoille tai sellaisille, joilla on vähänkin ongelmia toiminnanohjauksen kanssa, kun pomo ei ole selän takana painostamassa.

Ollaan aika iso organisaatio. Meillä on muutama tällainen laiskan puoleinen työntekijä ja korona-aika oli aivan katastrofi. Hommia meni rästiin ja me muutkin jouduttiin paikkaamaan niitä. Yksi käytti työpäivät hiihtämiseen ja pölvästi vielä sometti siitä. Palasimme takaisin konttorille jo toukokuussa -20, työnantaja kustansi maskit. No tuosta huolimatta korona kiersi konttorin useamman kerran läpi.

Arvatkaa v*tuttiko meitä tunnollisia työntekijöitä? Ja jotenkin ihmetyttää, että eikö aikuisilla ihmisillä ole vähänkään vertaa itsekuria. Ja miksi työnantaja ei potki näitä laiskureita pihalle, vaan rankaisee sitten kaikkia. Joo, olen etsinyt uutta työpaikkaa jo 5 vuotta, tuloksetta.

Vierailija
51/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En laske autossa työmatkoihin viettämääni aikaa "vapaa-ajaksi" jota voisin käyttää miten haluan. Se on työhön liittyvää aikaa, joka on pois vapaa-ajasta.

Vierailija
52/52 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja joo, totta kai jää saman verran vapaa-aikaa, vaikka aloittaisin klo 9. Sillä mieluummin vietän sitä vapaa-aikaa iltapäivällä kuin aamulla, varsinkin kun herään aina aikaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän