Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?
Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.
Kommentit (1360)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs se ottaa irvokkaasti vanhenevilla mammoilla ja mummoilla koville, kun mies voi valita myös reilusti nuoremman naisen. 😂
En ole mamma enkä mummo ja hyvin me naisetkin voidaan ottaa nuorempi mies. :)
Nuorempi mies on huomattavasti parempi vaihtoehto kuin eltaantunut pappa.
Baareissa on kuitenkin kiva käydä, kun nämä papat aina tarjoaa juomat ja kun mulla on juoma molemmissa käsissä ja pappa maksaa juomia, niin katoan poikaystäväni kainaloon ja juodaan papan ostamat juomat. :)
Samaa tehdään me poikkikseni kanssa, ollaan molemmat 20 vee:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs se ottaa irvokkaasti vanhenevilla mammoilla ja mummoilla koville, kun mies voi valita myös reilusti nuoremman naisen. 😂
Baareissa on kuitenkin kiva käydä, kun nämä papat aina tarjoaa juomat ja kun mulla on juoma molemmissa käsissä ja pappa maksaa juomia, niin katoan poikaystäväni kainaloon ja juodaan papan ostamat juomat. :)
Samaa tehdään me poikkikseni kanssa, ollaan molemmat 20 vee:)
Jeps ja mikä parasta, jää enemmän rahaa harrastuksiin, kun papat tuhlaa rahojaan, kun kuvittelevat saavansa jotain takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Aina voit valita haluta meitä, eri asia valitsemmeko me nuoremmat sinut😉
Nuori mies haluaa nuoren naisen ja nuori nainen haluaa nuoren miehen.
Vanha mies haluaa nuoren naisen ja vanha nainen ei halua minkäänlaista miestä.
Kukaan ei halua vanhaa miestä eikä vanhaa naista.
Vaihtoehto vanhenemiselle on kuolema.
Ei se sen vaikeampaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama eli tavallinen mies jää aina alakynteen. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.
Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa vaan naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa niin mies ei ole edes vaihtoehto naisille.
Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät
"Olipa siinä ristiriitaista mutuilua :D miten naiset voi ottaa parempia miehiä ja samaan aikaan miehet tasoisiaan?"
Tää "tasoteoria" on sellaista korkeampaa teoriaa, joka vaatii mentaaliakrobariaa, eikä sitä silti voi ymmärtää.
Vanhan miehet ovat huonokuntoisia ja laiskoja. Ap:n väite on sinänsä väärä, myös nuoremmat kelpaavat. Järkevyyden rajoissa tosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitukseen vastaus. Naisena en halua päätyä mieheni omaishoitajaksi aikaisin, ellei sitten ole suuresta perinnöstä kyse. Sen jälkeen voi ottaa aina nuoremman miehen.
Vuosittain tuhansia suomalaisia naisia määrätään työkyvyttömyyseläkkeelle jopa alle 30-vuotiaina. Syinä vakavat käytöshäiriöt ja vakavat mielenterveysongelmat. Heitä taitaa olla tälläkin palstalla läjäpäin. Miesten pitäisi jo ensitreffeillä saada nähdä naisen terveystiedot ja lääkitykset. Moni mies voisi siten väistää luodin.
Tilasto kiitos? Miehet tekevät eniten itsemurhia Suomessa ja heillä on eniten mielenterveysongelmia.
"Mielenterveysongelmissa on sukupuolijakauma, jossa masennus ja ahdistuneisuus ovat yleisempiä naisilla kuin miehillä. Esimerkiksi naisilla masennus on lähes kaksi kertaa yleisempää kuin miehillä, ja nuorista tytöistä jopa kolme neljästä kärsii mielenterveyden oireista."
Mun mielikuvitusmies on mua paljon nuorempi!
Siitäs saatte!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla miehillä on yleensä parempi kunto ja kestävyys! Näyttää paremmalta ja sängyssä jaksaa pidempää puuhailla!
Yksilöllistä. Olen 48v mies ja jokainen nuori nainen on sanonut, että ei ole ikinä ollut niin kiimassa kuin minun kanssa eikä tietenkään kokenut niin montaa orkkua saman vuorokauden aikana. Enkä usko, että olisin todella harvinainen poikkeus.
Pattayan baarinaisten kommentit ovat miehelle suunnattua miehen egonpönkityshömppää :D
Etkö tajua, kuinka typerältä kirjoituksesi naisista vaikuttaa?
No eihän oo. Vietän paljon aikaa Pattayalla, Bangkokissa ja Chiang Maissa sekä myös Gambotseassa ja Vietnamissa ja riippumatta kohteesta niin naiset toteavat minulle "you are so handsome ma
Et ole tosissas?? Oletko siis todella noin naivi. Toivottavasti sulla on rahaa myös, millä korvaat noi "kohteliaisuudet".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla miehillä on yleensä parempi kunto ja kestävyys! Näyttää paremmalta ja sängyssä jaksaa pidempää puuhailla!
Yksilöllistä. Olen 48v mies ja jokainen nuori nainen on sanonut, että ei ole ikinä ollut niin kiimassa kuin minun kanssa eikä tietenkään kokenut niin montaa orkkua saman vuorokauden aikana. Enkä usko, että olisin todella harvinainen poikkeus.
Pattayan baarinaisten kommentit ovat miehelle suunnattua miehen egonpönkityshömppää :D
Etkö tajua, kuinka typerältä kirjoituksesi naisista vaikuttaa?
No eihän oo. Vietän paljon aikaa Pattayalla, Bangkokissa ja Chiang Maissa sekä myös Gambotseassa ja Vietnamissa ja riippumatta kohteesta niin naiset toteavat minulle "you are so handsome ma
En enää yhtään ihmettele, miksi suomalaiset ovat vähän arveluttavassa maineessa noissa maissa. Rahaa ei ole niin paljoa, kuin muilla länkkäreillä, mut hyväuskoisuutta senkin edestä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitukseen vastaus. Naisena en halua päätyä mieheni omaishoitajaksi aikaisin, ellei sitten ole suuresta perinnöstä kyse. Sen jälkeen voi ottaa aina nuoremman miehen.
Vuosittain tuhansia suomalaisia naisia määrätään työkyvyttömyyseläkkeelle jopa alle 30-vuotiaina. Syinä vakavat käytöshäiriöt ja vakavat mielenterveysongelmat. Heitä taitaa olla tälläkin palstalla läjäpäin. Miesten pitäisi jo ensitreffeillä saada nähdä naisen terveystiedot ja lääkitykset. Moni mies voisi siten väistää luodin.
Tilasto kiitos? Miehet tekevät eniten itsemurhia Suomessa ja heillä on eniten mielenterveysongelmia.
"Miel
Niin tai alkavat käsittelemään turhautumistaan epäterveillä tavoilla kuten väkivallalla tai jollain salametsästyksen kaltaisella sadistisella toiminnalla. Tiri tiri tööt tööt he ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen tietää, että miehet vanhenee nopeammin ja kuolee nuorempana. Ei ole mitään järkeä ottaa itseään vanhempaa miestä.
Miksi antaa parhaat vuotensa vanhalle miehelle ja kun hänet on kuopattu ja nainen jo 6-kymppinen, alkaa seukkaamaan kouluihastuksensa kanssa?
Tutkimusten mukaan mies elää huomattavasti vanhemmaksi reilusti nuoremman naisen rinnalla.
Kyllä, kun imee tästä verta ja elämänenergiaa. Luuletko, etteivät nuoret naiset tätä tajua? Vanhalla ukolla on oltava rahaa, ei kukaan sitä muuten siedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi haluta vanhempi mies 😄
Todellisuudessahan suomalaiset pariutuvat pääosin suht pienellä ikäerolla. Tilastollisesti taitaa nainen olla sen 0-4 vuotta nuorempi osapuoli parisuhteessa.
Saattaa ne nuoremman haluta silti
Se oli iso %-luku kun kysyttiin lähtisikö mies nuoren naisen luo yökylään, jos olisi aivan varma ettei kärähtäisi vaimollee/tyttöystävälleen. Enemmistö lähtisi.
Lähde tuohon kyselyyn?
Tuohan ei kerro miehistä mitään hyvää. Ovat siis valmiita pettämään, jos varmasti eivät jäisi kiinni. Miksi naiset sellaista kattelis?
Oliko siinä kyselyssä eroteltu nuorempi nainen ja saman ikäinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama eli tavallinen mies jää aina alakynteen. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.
Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa vaan naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa niin mies ei ole edes vaihtoehto naisille.
Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehe
"Ja mistäs herra(?) on tuon luvun nuyt repäissyt. Kun todellisuus ei vastaa tuota kuvitelmaasi lainkaan."
No kuule kyllä se nyt vain on niin, että suurin osa naisista on tuon 20% parhaat miehet kanssa, ja 80% miehistä ei yhtään ketään. Siis kertakaikkiaan ketään. Koskaan. Mut suurimmalla osalla naisia on kivaa, kun on tasokkaat miehet. (Sille 20% miehiä voi olla rankkaa, kun on perheitä joka puolella hoidettavana, mut se on sit toinen stoori).
Papoilla menee tunteisiin, kun nuoret naiset hyväksikäyttävät heitä baareissa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessahan suomalaiset pariutuvat pääosin suht pienellä ikäerolla. Tilastollisesti taitaa nainen olla sen 0-4 vuotta nuorempi osapuoli parisuhteessa.
Se oli iso %-luku kun kysyttiin lähtisikö mies nuoren naisen luo yökylään, jos olisi aivan varma ettei kärähtäisi vaimollee/tyttöystävälleen. Enemmistö lähtisi.
Oho. Naiset pistää erot vireille ihan aiheesta. Miehiin ei voi luottaa.
Vastaukwet kertovat kylmän totuuden siitä, että jos vaimo tai tyttöystävä on
Ollaan nyt 40v. kuljettu samaa matkaa. Meinaat, et tuo tuosta tuotapikaa ottaa ja lähtee nuoren naisen matkaan😂 No jos todella näin tekis, niin hauskaa loppuelämää sit hälle. Eipä olis mun rakkauden arvoinenkaan sillo. Mut jotenkin nyt vaikea uskoa näin tapahtuvan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Naiset pistää erot vireille ihan aiheesta. Miehiin ei voi luottaa.
Vastaukwet kertovat kylmän totuuden siitä, että jos vaimo tai tyttöystävä on
Aikoinaan naapurissa asui keski-ikäinen pariskunta, joilla oli usempi aikuisuutta lähenevä lapsi. Mies sit hairahtui sihteeriinsä. Vaimo suuttui tästä suhteesta niin, että otti heti eron. Mies uusiin naimisiin ja uusi kierros lapsia. Sitten tää mies itki ex-vaimolleen, et miksi tää vaimo ei voinut antaa anteeksi. Tää mies ei todellakaan olisi halunnut uutta kierrosta ja pieniä lapsia, kun just oli edelliset saanut kasvatettua. Mies siis katui ja kaipasi takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen tietää, että miehet vanhenee nopeammin ja kuolee nuorempana. Ei ole mitään järkeä ottaa itseään vanhempaa miestä.
Miksi antaa parhaat vuotensa vanhalle miehelle ja kun hänet on kuopattu ja nainen jo 6-kymppinen, alkaa seukkaamaan kouluihastuksensa kanssa?
Tutkimusten mukaan mies elää huomattavasti vanhemmaksi reilusti nuoremman naisen rinnalla.
Kaksostutkimuksellako tuohon "faktaan" on päädytty?
Minä olen 42 vuotias treenattu nainen, olen kihloissa 11 vuotta nuoremman kanssa ja odotan hänen lastaan tällä hetkellä. En löytänyt vanhoista miehistä hyvä kuntoista ja lihaksikasta mitä itse olen.