Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?
Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.
Kommentit (1360)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle kelpaa vain itseäsi nuorempi nainen?
Nuorempi nainen on paljon kauniimpi.
Onko oma ulkonäkösi sellainen että sulla on varaa valikoida?
Mulla on täydellinen hiusraja erittäin paksuilla hiuksilla eikä ole kaljamahaa. Jos sisäkumi paistaisi ja jos olisin hopeakettu, niin silloin en enää kehtaisi vaatia nuorempaa naista.
Miehen tulee maksaa naiselle 1000e seurustelurahaa per yksi ikäerovuosi. Sinä olet ilmeisen varakas sitten.
Lisämaksua jos pitää tarjota smegsipatja-ruoanlaitto-pyykinpesu-siivous-jne -palveluja.
Lisämaksua myös maineenmenetyksestä jos pitää näyttäytyä käävän kanssa julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on täydellinen hiusraja erittäin paksuilla hiuksilla eikä ole kaljamahaa. Jos sisäkumi paistaisi ja jos olisin hopeakettu, niin silloin en enää kehtaisi vaatia nuorempaa naista.
Miehen tulee maksaa naiselle 1000e seurustelurahaa per yksi ikäerovuosi. Sinä olet ilmeisen varakas sitten.
Näääh, tienaan ton verran muutamassa päivässä.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näääh, tienaan ton verran muutamassa päivässä.
N
Siksipä juuri rahallakaan ei saa shoppailtua mitä tahansa luonnottomuuksia. Tästä tämä ainaisulina johtuu.
Mieluummin vähän nuorempi mies on parempi. Vanhat on niin kuvottavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi haluta vanhempi mies 😄
Todellisuudessahan suomalaiset pariutuvat pääosin suht pienellä ikäerolla. Tilastollisesti taitaa nainen olla sen 0-4 vuotta nuorempi osapuoli parisuhteessa.
Saattaa ne nuoremman haluta silti
Se oli iso %-luku kun kysyttiin lähtisikö mies nuoren naisen luo yökylään, jos olisi aivan varma ettei kärähtäisi vaimollee/tyttöystävälleen. Enemmistö lähtisi.
Oho. Naiset pistää erot vireille ihan aiheesta. Miehiin ei voi luottaa.
Vastaukwet kertovat kylmän totuuden siitä, että jos vaimo tai tyttöystävä on
Huh, onneksi minä olen aina miestä kolme vuotta nuorempi tulipa mies miten vanhaksi tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla miehillä on yleensä parempi kunto ja kestävyys! Näyttää paremmalta ja sängyssä jaksaa pidempää puuhailla!
Yksilöllistä. Olen 48v mies ja jokainen nuori nainen on sanonut, että ei ole ikinä ollut niin kiimassa kuin minun kanssa eikä tietenkään kokenut niin montaa orkkua saman vuorokauden aikana. Enkä usko, että olisin todella harvinainen poikkeus.
Pattayan baarinaisten kommentit ovat miehelle suunnattua miehen egonpönkityshömppää :D
Etkö tajua, kuinka typerältä kirjoituksesi naisista vaikuttaa?
No eihän oo. Vietän paljon aikaa Pattayalla, Bangkokissa ja Chiang Maissa sekä myös Gambotseassa ja Vietnamissa ja riippumatta kohteesta niin naiset toteavat minulle "you are so handsome ma
Miten sä et osaa edes kirjoittaa Kambodžaa oikein, jos vietät siellä paljon aikaa?
Vierailija kirjoitti:
"Miksi se vanhempi mies ei tajua oman ikäisensä naisen arvoa? Vai käykö niin, että mittaat naisen arvon iässä? Laskeeko naisesi arvo sitä mukaa, kun hän vanhenee, vai kuvitteletko, että nyt nuori puolisosi on nuori ikuisesti?"
Valitettavasti suomalainen nainen vanhenee äärimmäisen harvoin arvokkaasti. Monen palstanaisen kohdalla oikea termi vanhenemisen suhteen on irvokas. Arvokkaasti vanheneva nainen ei haasta päivät pitkät riitaa vastakkaisen sukupuolen kanssa ja kiihdytä verenpainettaan huippulukemiin, jos tajuaa, että näillä on jo paljon nuoremmat ja kauniit vaimot.
Sanon tämän jo toistamiseen. Kun mies on vanhempi, hänen nainen on ihan yhtä paljon nuorempi, kuin tavattaessa. Näyttää siltä, että te taidatte sittenkin vanheta ennen aikojanne, kun alitajuisesti ymmärrätte arvonne suorastaan romahtavan, jos ukko on saman ikäinen.
Vanhemman herrasmiehen ja reilusti nuoremman ja kauniin naisen liittoa voi
No mutta ehdinhän mä sitten sen vanhemman miehen ottaa myöhemminkin, jos oman ikäisen kanssa menee puihin eikä toista löydy.
Juuri niinkuin sanoit, aina löytyy minua vanhempia herroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitukseen vastaus. Naisena en halua päätyä mieheni omaishoitajaksi aikaisin, ellei sitten ole suuresta perinnöstä kyse. Sen jälkeen voi ottaa aina nuoremman miehen.
Vuosittain tuhansia suomalaisia naisia määrätään työkyvyttömyyseläkkeelle jopa alle 30-vuotiaina. Syinä vakavat käytöshäiriöt ja vakavat mielenterveysongelmat. Heitä taitaa olla tälläkin palstalla läjäpäin. Miesten pitäisi jo ensitreffeillä saada nähdä naisen terveystiedot ja lääkitykset. Moni mies voisi siten väistää luodin.
Tilasto kiitos? Miehet tekevät eniten itsemurhia Suomessa ja heillä on eniten mielenterveysongelmia.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi se vanhempi mies ei tajua oman ikäisensä naisen arvoa? Vai käykö niin, että mittaat naisen arvon iässä? Laskeeko naisesi arvo sitä mukaa, kun hän vanhenee, vai kuvitteletko, että nyt nuori puolisosi on nuori ikuisesti?"
Valitettavasti suomalainen nainen vanhenee äärimmäisen harvoin arvokkaasti. Monen palstanaisen kohdalla oikea termi vanhenemisen suhteen on irvokas. Arvokkaasti vanheneva nainen ei haasta päivät pitkät riitaa vastakkaisen sukupuolen kanssa ja kiihdytä verenpainettaan huippulukemiin, jos tajuaa, että näillä on jo paljon nuoremmat ja kauniit vaimot.
Sanon tämän jo toistamiseen. Kun mies on vanhempi, hänen nainen on ihan yhtä paljon nuorempi, kuin tavattaessa. Näyttää siltä, että te taidatte sittenkin vanheta ennen aikojanne, kun alitajuisesti ymmärrätte arvonne suorastaan romahtavan, jos ukko on saman ikäinen.
Edelleen suomalaiset pariutuvat oman ikäisen kanssa. Ei siis mitään sen kummempaa.
Suomalainen nainen tietää, että miehet vanhenee nopeammin ja kuolee nuorempana. Ei ole mitään järkeä ottaa itseään vanhempaa miestä.
Miksi antaa parhaat vuotensa vanhalle miehelle ja kun hänet on kuopattu ja nainen jo 6-kymppinen, alkaa seukkaamaan kouluihastuksensa kanssa?
Minäminämies kuvittelee voivansa riistää nuoren naisen parhaimmat nuoruusvuodet ja vaihtamaan aina nuorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäminämies kuvittelee voivansa riistää nuoren naisen parhaimmat nuoruusvuodet ja vaihtamaan aina nuorempaan.
Onneksi tämä on hänen omaa kuvitelmaansa vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman ikäluokan ihmisillä on yleensä eniten yhteistä, ovat usein samoissa elämänvaiheissa ja on esim. sama sukupolvikokemus.
Mitä sukupolvikokemuksia muka? Kurt Cobainin kuolema vai vanhan valtaus?
Eipä näytä kellään olevan yhtäkään esimerkkiä sukupolvikokemuksesta, sananhelinää
Oma kokemus oli kun seurustelin itseäni yli 15v. vanhemman miehen kanssa. Hän oli kyllä ihan komea ja "hyvin säilynyt", kunnollinen ja vakavarainen, mutta hänellä oli enemmän jutunaiheita ja yhteistä vanhempieni kuin minun kanssa. Alkaen armeijamuisteloista, kuinka silloin armeija oli vielä armeija, jatkuen paikkoihin ja rakennuksiin joita ei enää ole ja työelämänmuutoksiin ja nokian ensimmäisiin matkapuhelimiin, kylmänsodan aikaan, kuinka lapsena
Mun ystävällä oli myös vanhempi puoliso. Ikäero ei ihan noin suuri, kuin teillä. Mutta se henkinen ikäero sit sitäkin suurempi. Ero tuli.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin vähän nuorempi mies on parempi. Vanhat on niin kuvottavia.
Etkö pahempaa solvausta keksinyt?
Vierailija kirjoitti:
Tätä jos kysyy muunmaalaisilta, niin suomalaiset naiset ovat kuulemma erittäin kauniita. Mutta happamia sanoi kettu.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs se ottaa irvokkaasti vanhenevilla mammoilla ja mummoilla koville, kun mies voi valita myös reilusti nuoremman naisen. 😂
Miten niin voi valita? Minä olen 18 ja laajassa tuttavapiirissä ei ole yhtään nuorta joka seurustelee vanhan miehen kanssa 😆
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs se ottaa irvokkaasti vanhenevilla mammoilla ja mummoilla koville, kun mies voi valita myös reilusti nuoremman naisen. 😂
Mies voi valita ihan mitä mies haluaa. Sillä välin karavaani kulkee ja nuoret naiset ja nuoret miehet kiinnostuvat toisistaan, kuten ovat aina tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen tietää, että miehet vanhenee nopeammin ja kuolee nuorempana. Ei ole mitään järkeä ottaa itseään vanhempaa miestä.
Miksi antaa parhaat vuotensa vanhalle miehelle ja kun hänet on kuopattu ja nainen jo 6-kymppinen, alkaa seukkaamaan kouluihastuksensa kanssa?
Tutkimusten mukaan mies elää huomattavasti vanhemmaksi reilusti nuoremman naisen rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman ikäluokan ihmisillä on yleensä eniten yhteistä, ovat usein samoissa elämänvaiheissa ja on esim. sama sukupolvikokemus.
Mitä sukupolvikokemuksia muka? Kurt Cobainin kuolema vai vanhan valtaus?
Eipä näytä kellään olevan yhtäkään esimerkkiä sukupolvikokemuksesta, sananhelinää
Oma kokemus oli kun seurustelin itseäni yli 15v. vanhemman miehen kanssa. Hän oli kyllä ihan komea ja "hyvin säilynyt", kunnollinen ja vakavarainen, mutta hänellä oli enemmän jutunaiheita ja yhteistä vanhempieni kuin minun kanssa. Alkaen armeijamuisteloista, kuinka silloin armeija oli vielä armeija, jatkuen paikkoihin ja rakennuksiin joita ei enää ole ja työelämänmuutoksiin ja nokian ensimmäisiin m
"Pystyin keskustelemaan hänen kanssaan täysin normaalisti. Pystyn aina keskusteluissa siirtymään toisen tasolle automaattisesti."
Siirtymään toiselle tasolle?? Mitä ihmettä. Haluan elää samalla tasolla elävän kanssa.
Ja noilla ominaisuuksilla sitten päihität nuoremmat uroot? :D